abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 december 2018 @ 02:02:18 #276
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183618910
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 02:01 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Wat dat betreft zijn Rusland, de neoliberalen en massamigratie-links partners in crime.
Er is geen enkele partij voor massa-immigratie, dus wat dat betreft ben je al voor enige propaganda gevallen.
pi_183619208
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 21:09 schreef riazop het volgende:
de Europese onderklasse moet de ecotaksen gaan betalen volgens Trump

The Paris Agreement isn’t working out so well for Paris. Protests and riots all over France. People do not want to pay large sums of money, much to third world countries (that are questionably run), in order to maybe protect the environment. Chanting “We Want Trump!” .
De man denkt dat ze "We want Trump" riepen, omdat iemand een video tweette die zogenaamd uit Parijs kwam. Het was een idioot bovenop een bus in Londen die dat riep tijdens een demonstratie voor de vrijlating van die extreemrechtse Tommy hoeheetieookweer...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_183619249
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 01:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De Russen zullen dit vast aangrijpen om meer zout in de wonden te strooien. Die vinden een verdeeld Europa in hun voordeel.
Je kunt je ook afvragen of we Hillary en Macron moeten geloven dat " de Russen er achter zitten"
  zondag 9 december 2018 @ 02:48:36 #279
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183619274
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 02:41 schreef riazop het volgende:

[..]

Je kunt je ook afvragen of we Hillary en Macron moeten geloven dat " de Russen er achter zitten"
Nou ja, voor wat betreft Hillary zou dat vreemd zijn, aangezien ze inmiddels niks meer dan een burger is. We hebben wel mensen die er meer van weten. Zo heeft elk hoofd van FBI/CIA/NSA onder Obama en elk hoofd onder Trump onder ede getuigd dat volgens hen de Russen achter de mail-diefstal zaten en bezig zijn een disinformatie-campagne te voeren.

Daarnaast zijn er ook andere informatie-stromen, als het verslag van de Volkskrant en Nieuwsuur over dat de AIVD deze Russen gehacked had en letterlijk kon zien wie het pand in en uit ging

En het is niet alsof deze informatie heel beperkt beschikbaar was ofzo... dus als je het niet wist, en wel degelijk probeert geïnformeerd te zijn, dan zou ik je adviseren wat te doen aan de media die je consumeert.

[ Bericht 6% gewijzigd door ExtraWaskracht op 09-12-2018 03:12:54 ]
pi_183620113
In andere steden dan Parijs waren de confrontaties een stuk heftiger. Mensen werden hun gasmaskers en brillen en dergelijke afgenomen in Parijs. Alles was er strikt geregeld en daarom is het niet uit de hand gelopen.

Tegelijk hebben mensen de indruk dat ze niet 'mogen' demonstreren.

Ik verwacht dus dat mensen zich nu meer zullen concentreren op acties buiten de hoofdstad, omdat men daar veel meer vrijheid heeft.

Overigens waren er volgens het ministerie van binnenlandse zaken 125.000 mensen op de been in het land. Dat is een officieel cijfer, en officiële cijfers zijn altijd te laag.
pi_183620672
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 08:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In andere steden dan Parijs waren de confrontaties een stuk heftiger. Mensen werden hun gasmaskers en brillen en dergelijke afgenomen in Parijs. Alles was er strikt geregeld en daarom is het niet uit de hand gelopen.

Tegelijk hebben mensen de indruk dat ze niet 'mogen' demonstreren.

Ik verwacht dus dat mensen zich nu meer zullen concentreren op acties buiten de hoofdstad, omdat men daar veel meer vrijheid heeft.

Overigens waren er volgens het ministerie van binnenlandse zaken 125.000 mensen op de been in het land. Dat is een officieel cijfer, en officiële cijfers zijn altijd te laag.
Tenzij het om een demonstratie gaat tegen Trump, dan worden de aantallen plotsklaps enorm overdreven.
pi_183620750
Gaan ze vandaag weer de straat op of zijn ze de relatieve kou al zat?
pi_183620765
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:03 schreef theunderdog het volgende:
Gaan ze vandaag weer de straat op of zijn ze de relatieve kou al zat?
Elke dag staan er wel mensen ergens te protesteren op straat, op de snelwegen bij tolpoortjes etc. Zaterdag zijn de mensen vrij dus dat is elke week de grote dag. En zoals al gemeld vanavond vanaf 22h00 gaan de vrachtwagenchauffeurs voor onbepaalde tijd staken.

Edit: de staking is uiteindelijk geannuleerd.

Gaat het toch nog rustig worden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 9 december 2018 @ 10:04:48 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183620767
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:03 schreef theunderdog het volgende:
Gaan ze vandaag weer de straat op of zijn ze de relatieve kou al zat?
Het is zondag vandaag ;)

Volgende week zaterdag weer een nieuwe dag en nieuwe kansen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 9 december 2018 @ 10:08:34 #285
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183620808
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 01:30 schreef riazop het volgende:
Niet alleen TRump en de Brexit zijn gekomen door de "Russen", maar die zitten ook achter de Gilets Jaunes, volgens liberaal Frankrijk dan

“Russische nepaccounts op sociale media voeden protest van ‘gilets jaunes’ in Frankrijk”

https://www.hln.be/nieuws(...)-frankrijk~a6a052ef/
Was te verwachten. Het is ALTIJD de schuld van Rusland :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183620837
De ambtenaren staken van 10 december t/m 31 december.

Kaart met blokkages: https://www.linternaute.c(...)embre-carte-blocages
  zondag 9 december 2018 @ 10:13:38 #287
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183620858
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De ambtenaren staken van 10 december t/m 31 december.

Kaart met blokkages: https://www.linternaute.c(...)embre-carte-blocages
Goh ik sta er toch van te kijken hoor.... HOE KAN DIT NU GEBEUREN in het paradijs, genaamd De EU. Iedereen zou toch een beter leven krijgen en met zijn allen vrolijk de toekomst tegemoet zien?

Of is het wederom weer een hoop gelul en worden de burgers van de EU als slachtvee gebruikt om de zakken te vullen van de eite?
Rijken worden bloedrijk, burgers worden armer.
Trek je conclusies maar...
pi_183620900
quote:
6s.gif Op zondag 9 december 2018 10:04 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is zondag vandaag ;)

Volgende week zaterdag weer een nieuwe dag en nieuwe kansen.
Wat maakt het uit dat het zondag is?
pi_183620907
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:13 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Goh ik sta er toch van te kijken hoor.... HOE KAN DIT NU GEBEUREN in het paradijs, genaamd De EU. Iedereen zou toch een beter leven krijgen en met zijn allen vrolijk de toekomst tegemoet zien?

Of is het wederom weer een hoop gelul en worden de burgers van de EU als slachtvee gebruikt om de zakken te vullen van de eite?
Rijken worden bloedrijk, burgers worden armer.
Trek je conclusies maar...
Middenklasse wordt afgebroken.
pi_183620908
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:13 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Goh ik sta er toch van te kijken hoor.... HOE KAN DIT NU GEBEUREN in het paradijs, genaamd De EU. Iedereen zou toch een beter leven krijgen en met zijn allen vrolijk de toekomst tegemoet zien?

Of is het wederom weer een hoop gelul en worden de burgers van de EU als slachtvee gebruikt om de zakken te vullen van de eite?
Rijken worden bloedrijk, burgers worden armer.
Trek je conclusies maar...
Zouden ze de guillotines nog bewaard hebben, tijd om ze uit het vet te halen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 9 december 2018 @ 10:22:26 #291
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_183620924
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Middenklasse wordt afgebroken.
Lijkt er inderdaad op.
Een maatschappij van werkslaven en rijke elite.
De ultieme droom van de multinationals.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 9 december 2018 @ 10:26:55 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183620965
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat het zondag is?
Rustdag
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183620983
Wat was die aankondiging nou die gisteren aangekondigd werd? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183620986
quote:
6s.gif Op zondag 9 december 2018 10:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Rustdag
Rustdag voor normale mensen, juist de ideale dag om de boel op stelten te zetten. Politie is niet paarraad genoeg. Ideaal man.
pi_183620993
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:22 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Lijkt er inderdaad op.
Een maatschappij van werkslaven en rijke elite.
De ultieme droom van de multinationals.
Terug naar een pré-vrije markt economie.

Terug naar pré-protestantse tijden.

De vlag van de EU symboliseert Maria.

Een groot deel van de hoge EU functionarissen en financiële topmensen zijn jezuieten of door jezuieten opgeleid.

EU = terug naar een Rooms rijk.

quote:
WE ZIJN ALLEMAAL JEZUÏTEN
DERK JAN EPPINK // WO, 10. OKT 2012
Er is alle reden om Europees president Herman Van Rompuy beter in de gaten te houden. Van Rompuy sprak begin september in Florence tot de ‘Interreligieuze Dialoog’. Het ontging de wereldpers, maar gelukkig was er het Katholiek Nieuwsblad uit Den Bosch. Trots citeerde het blad Van Rompuy: ‘We zijn allemaal Jezuïeten’. Hij doelt daarmee op prominente Europese kopstukken met wie hij de architectuur van het toekomstige Europa ontwikkelt. ‘Het schept onverbrekelijke banden. Er is dus een Jesuits International’.

Over wie sprak Van Rompuy die zelf werd opgeleid door de Jezuïeten aan het Sint-Jan Berchmanscollege in Brussel? Ten eerste José Manuel Barosso, voorzitter van de Europese Commissie. Vervolgens Jean-Claude Juncker, premier van Luxemburg en voorzitter van de Euro groep. Van Rompuy noemt ook de voorzitter van de Europese Centrale Bank (ECB), Mario Draghi, die werd opgeleid aan het Romeinse Jezuïetencollege Istituto Massimiliano Massimo. Verheugd voegde Van Rompuy er aan toe dat ook de Italiaanse premier Mario Monti en diens Spaanse collega Mariano Rajoy, zijn gevormd door Jezuïetencolleges. Gelukkig is er nog Angela Merkel, de koppige domineesdochter uit de voormalige DDR, om wat tegenwicht te bieden.

Wie Van Rompuy hoort, ziet meteen de overeenkomsten met Europa. Jezuïeten vormen de voorhoede van de katholieke kerk, zoals de Europese elite het keurkorps van Europese integratie. Beide profileren zich als ‘elite’, verheven boven het gewone volk. De werkwijze verschilt weinig. Geraffineerde leugentjes en doelbewuste intrige zijn middelen die het doel heiligen. Onderdrukt cynisme kenmerkt de houding tegenover de burger, de niets wetende dommerik, die in een democratie tegen zichzelf moet worden beschermd. De katholieke en Europese elites werken via inner circles. De rest is proza. Van Rompuy, Barosso, Monti en Rajoy zijn graag geziene gasten op pauselijke audiënties.

Het is niet verwonderlijk dat deze mentaliteit sporen achterlaat in Europese structuren en werkmethoden. De ECB heeft een Raad van Bestuur van 23 leden waarbinnen een Directie van 6. De ECB verschilt in opzet weinig van het Vaticaan. De Raad van Bestuur telt geen enkele vrouw, hoeft geen enkele parlementaire verantwoording af te leggen terwijl verslagen van zijn zittingen geheim blijven. De Amerikaanse Federale Reserve Bank en de Bank van Japan moeten verslagen van hun bestuurszittingen publiceren. De ECB speelt een centrale rol in de Eurozone, pompt biljoenen euro rond, maar niemand weet hoe de bank in Frankfurt besluit. De paus had gelukkig nog een butler die geheimen prijsgaf.

Toegegeven, Euro Jezuïeten zijn intellectueel superieur. Ze zijn veel slimmer dan Guy Verhofstadt, leider van de liberale fractie in het Europees Parlement en zijn groene evenknie Daniel Cohn-Bendit. Zij schreeuwen in 'Voor Europa' hun doel van de daken: een federaal Europa met één regering, één Europese belasting en één leger. Het enige dat ontbreekt is één geheime dienst en één leider zodat Europa weer terug bij af is. Onderwerp dit aan een referendum en de ´Verenigde Staten van Europa´ beperkt zich tot Italië en België.

Nog dommer is het 'finale rapport' van een handvol ministers van buitenlandse zaken over de toekomst van Europa. Het rapport is ondertekend door 11 van de 27 lidstaten; een minderheid, waaronder Nederland. Usual suspect Groot-Brittannië tekende niet, evenmin als Zweden en Finland. Van de nieuwe lidstaten tekende alleen Polen. Conclusie van het elftal: ´De euro is het meest krachtige symbool van Europese integratie`. De vele reddingsoperaties en noodfondsen voor de euro worden gemakshalve overgeslagen. Sommige van de 11 ministers (het is niet duidelijk welke) pleiten voor een Europees leger. Dat wordt ongetwijfeld een papieren tijger want de legers van de eurolanden krimpen zienderogen wegens de crisis Alleen Griekenland geeft per hoofd van de bevolking het meeste uit aan defensie! Maar Griekenland tekende niet. Kortom, het elftal van ministers blinkt uit in schoten op eigen doel.

Dat overkomt de Euro Jezuïeten nooit. Hun rapport `Naar een Echte Economische en Monetaire Unie` bestaat enkel uit 'bouwstenen' en 'suggesties'. Het suggereert een Europees deposito garantie systeem. Niets dramatisch uiteraard, enkel een idee. In een pijnloze exercitie van woorden worden burgers gekneed in een denkproces dat hen overstijgt. Zodra ze in de gaten krijgen tot welk gebouw de bouwstenen leiden, zitten ze erin. Suggesties zijn dan voldongen feiten en wie zich verzet is een onredelijke dwarsligger, een populist.

De overigens nooit verkozen premier Monti heeft intussen al aangekondigd dat hij een Europese campagne zal lanceren ‘tegen het populisme’. Van Rompuy, evenmin verkozen, steunde hem onmiddellijk. Eerder zei Monti al dat nationale parlementen Europese leiders niet voor de voeten mogen lopen, doelend op de Duitse Bondsdag. Ze moeten worden 'opgevoed'. Jezuïeten leiden het volk dat wordt geacht te volgen. Wat is voor hen populisme? Dat zijn ‘onwetenden’ die niet volgen: woedende Grieken, demonstrerende Spanjaarden, bezorgde Duitsers, eurokritische Nederlanders. Een Europa met die elitaire mentaliteit roept om een Reformatie, maar daar gruwelt Jesuits International van. Wat een ‘vervelende populist’ was dat toch, die Martin Luther!

-NRC
https://www.djeppink.eu/nl/blog/we-zijn-allemaal-jezu%C3%AFten

quote:
Paul started out as a hard core liberal, who over time moved toward the centre, towards an
idea of a humane market economy, an area where I have always dwelled. Welcome the
club! Today, Mario Draghi, Mario Monti and myself are all three alumni from the Jesuits.
Back to basics.
Originele speech: https://www.consilium.eur(...)ata/en/ec/126136.pdf
  zondag 9 december 2018 @ 10:30:32 #296
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_183620999
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:22 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Lijkt er inderdaad op.
Een maatschappij van werkslaven en rijke elite.
De ultieme droom van de multinationals.
is gewoon zo door de globaiisering en robotisering en de ZZP truc, straks komen de UBER jobs
Moet jee eens opletten wat er gebeurt als de economie inzakt
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 9 december 2018 @ 10:30:47 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183621001
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Rustdag voor normale mensen, juist de ideale dag om de boel op stelten te zetten. Politie is niet paarraad genoeg. Ideaal man.
En rustdag voor relschoppers. Ze zullen we erg vermoeid zijn na gisteren ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183621042
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

is gewoon zo door de globaiisering en robotisering en de ZZP truc, straks komen de UBER jobs
Moet jee eens opletten wat er gebeurt als de economie inzakt
Dan krijg je public-private-partnerships.

Grote bedrijven in partnerschap met de overheid ten gunste van de gemeenschap.

Oftewel fascisme.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 9 december 2018 @ 10:35:34 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183621049
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

is gewoon zo door de globaiisering en robotisering en de ZZP truc, straks komen de UBER jobs
Moet jee eens opletten wat er gebeurt als de economie inzakt
Zitten al enorm veel hoge piefen uit heel europa bij uber. Dus zou me niets verbazen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 9 december 2018 @ 10:35:44 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183621053
LAPO
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')