Ik ken alleen Amstel en Heineken, maar dat is vloeken in de kerk of niet?quote:Op zondag 9 december 2018 16:16 schreef Sarabi het volgende:
En net ook een heerlijk biertje gedronkenWilly Tonka 4 van De Moersleutel
Dat hebben de meeste mensenquote:Op zondag 9 december 2018 16:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ken alleen Amstel en Heineken, maar dat is vloeken in de kerk of niet?
quote:Op zondag 9 december 2018 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mensenmaar dan mis je wel veel
Craftbeer is wel echt anders
Ik ben een echte koffiedrinker, de rest boeit me niet zo. Heb ook al ruim een jaar geen alcohol gehad denk ikquote:Op zondag 9 december 2018 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Zoals die Willy Tonka, daar proef je koffie, chocolade, vanille, kaneel en pepers. Zo goed
Door dit soort biertjes zou ik bijna koffie gaan drinkenquote:Op zondag 9 december 2018 16:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een echte koffiedrinker, de rest boeit me niet zo. Heb ook al ruim een jaar geen alcohol gehad denk ik
Wij hadden gisteren ook een leuke van Moersleutel (lekker in de buurt ook), Wanna taste my candy cane. Supergrappig.quote:Op zondag 9 december 2018 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Zoals die Willy Tonka, daar proef je koffie, chocolade, vanille, kaneel en pepers. Zo goed
Die hebben wij ook nog staan, ook een aanrader dus?quote:Op zondag 9 december 2018 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren ook een leuke van Moersleutel (lekker in de buurt ook), Wanna taste my candy cane. Supergrappig.
En nee, geen verband met mijn ziek zijn.
Wij vonden 'm lekker.quote:Op zondag 9 december 2018 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die hebben wij ook nog staan, ook een aanrader dus?
Die brouwerij is echt goed bezig
Quattro formaggiquote:Op zondag 9 december 2018 19:48 schreef LPFAN het volgende:
Pfff net thuis, nu kapot.
Wat voor pizza had je Samzz?
Told yaquote:Op zondag 9 december 2018 21:19 schreef Poes. het volgende:
Ik heb Cam net gekeken, best fucked up ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |