Neequote:Op woensdag 19 december 2018 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een volwassen man die zich als sesamstraatfiguur verkleedt?
Het heeft meer schijn van een handpop eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heeft het wel alle schijn van.
Dat zou een stuk minder infantiel zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Het heeft meer schijn van een handpop eigenlijk.
Ieniemienie ook?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:49 schreef speknek het volgende:
Ja het zijn namelijk vrijwel altijd volwassenen die de sesamstraatfiguren spelen.
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:11 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ieniemienie ook?
En kinderen die het bekijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:49 schreef speknek het volgende:
Ja het zijn namelijk vrijwel altijd volwassenen die de sesamstraatfiguren spelen.
Of ouwe lullen zoals ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Het format is inderdaad ook erg leuk voor kinderen, maar buiten de pop om, slaat arlo wel vaak de spijker op z'n kopquote:
http://www.8bitdo.com/gbros/quote:
Ik zie dit liever dan van die schreeuwerige Youtubers die geforceerd leuk proberen te zijn.quote:
Volgens Nedgame liggen ze gewoon op voorraad in Utrecht aan de Amsterdamsestraatweg.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:36 schreef zatoichi het volgende:
Civ 6 voor de switch is gewoon strak uitverkocht hier in Utrecht... Verkoopt het dan zo goed of is er zo weinig voorraad?
Ik vind dat soort geweld ongeschikt.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Is smash bros iets voor iemand van 5?
beter pokemon lets goquote:Op donderdag 20 december 2018 12:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Is smash bros iets voor iemand van 5?
Buiten dat gaat het echt ontzettend snel en denk ik dat het vooral frustratie oplevert.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind dat soort geweld ongeschikt.
Kun je niet in Nintendo store kopen?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:36 schreef zatoichi het volgende:
Civ 6 voor de switch is gewoon strak uitverkocht hier in Utrecht... Verkoopt het dan zo goed of is er zo weinig voorraad?
Daar is ie ook uitverkocht.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:07 schreef miaeak het volgende:
[..]
Kun je niet in Nintendo store kopen?
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:10 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Daar is ie ook uitverkocht.
Huh? Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:10 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Daar is ie ook uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |