abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184772968
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
Het is alleen maar beter voor het Nederlands voetbal als de 4e club van Nederland meedoet om de prijzen. Wanbeleid zie je wel vaker maar daar zou de achterban van deze club niet voor hoeven te straffen.

Maar met Merab worden ze weer de beste van Nederland.
Het Nederlandse voetbal bestaat nu uit twee clubs voor het kampioenschap, Feyenoord wordt derde en de rest doet mee voor spek en bonen.

Kortom; het maakt geen flikker uit of Twente terugkeert want uiteindelijk spelen ze nergens om.
Dit, dus.
pi_184773064
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
Het is alleen maar beter voor het Nederlands voetbal als de 4e club van Nederland meedoet om de prijzen. Wanbeleid zie je wel vaker maar daar zou de achterban van deze club niet voor hoeven te straffen.

Maar met Merab worden ze weer de beste van Nederland.
Dat zal best en persoonlijk koester ik weinig wrok jegens Fc Twente maar jij stelde dat er voor mensen die dat wel hebben weinig meer te lachen viel.
pi_184775265
Sure dude. Vierde begroting door list, bedrog en gemeenschapsgeld. Voor deze club 10 andere.
pi_184775501
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
Het is alleen maar beter voor het Nederlands voetbal als de 4e club van Nederland meedoet om de prijzen. Wanbeleid zie je wel vaker maar daar zou de achterban van deze club niet voor hoeven te straffen.

Maar met Merab worden ze weer de beste van Nederland.
AZ is de 4e club
  zaterdag 2 februari 2019 @ 16:56:00 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184775572
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het Nederlandse voetbal bestaat nu uit twee clubs voor het kampioenschap, Feyenoord wordt derde en de rest doet mee voor spek en bonen.

Kortom; het maakt geen flikker uit of Twente terugkeert want uiteindelijk spelen ze nergens om.
Ik denk dat AZ de komende jaren wel samen met Feyenoord kan strijden om die derde plaats, ze hebben meer kapitaal op het veld staan in elk geval.
Oh.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 16:57:07 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184775588
Zou wel goed zijn voor het Nederlands voetbal als die Jordania Twente wellicht kan opbouwen tot weer een leuke subtopper, een extra club die Europees iets kan doen helpt altijd.
Oh.
pi_184775710
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat AZ de komende jaren wel samen met Feyenoord kan strijden om die derde plaats, ze hebben meer kapitaal op het veld staan in elk geval.
Dat kapitaal valt ook wel mee. Alleen die Stengs kan wat worden. En verder zoals de rest ook zegt maakt het buiten de top 2 om toch geen flikker uit. Feyenoord kan ooit nog wat worden misschien.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_184775774
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat kapitaal valt ook wel mee. Alleen die Stengs kan wat worden. En verder zoals de rest ook zegt maakt het buiten de top 2 om toch geen flikker uit. Feyenoord kan ooit nog wat worden misschien.
Ze hebben al 100+ miljoen aan uitgaande transfers de afgelopen jaren ontvangen. Niet dat ik geloof in het feit dat ze ooit Feyenoord van de troon kunnen stoten als nummer 3 (In zoverre dat iets is om trots op te zijn)
pi_184775793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Ze hebben al 100+ miljoen aan uitgaande transfers de afgelopen jaren ontvangen.
En toch geen stap vooruit gekomen als elftal. Wat heet, jaarlijks een minder elftal. Al dat geld in de jeugd stoppen voor de Guus Tils van deze wereld.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_184775809
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

En toch geen stap vooruit gekomen als elftal. Wat heet, jaarlijks een minder elftal.
Hun droom transfer deze zomer was ruim een miljoen? Kennelijk hebben ze het kapitaal nog ergens staan.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 17:12:39 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184775862
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat kapitaal valt ook wel mee. Alleen die Stengs kan wat worden. En verder zoals de rest ook zegt maakt het buiten de top 2 om toch geen flikker uit. Feyenoord kan ooit nog wat worden misschien.
Boadu ook nog wel, en ze hebben nog wat geld in kas van Jahanbaksh en Weghorst o.a. dus kunnen wel wat doen.

Feyenoord heeft de potentie, maar stellen ook altijd de verkeerde bestuurders aan (Ja ik weet het, 6-2 afgedroogd maar dat is wel een feit)
Oh.
pi_184775892
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Boadu ook nog wel, en ze hebben nog wat geld in kas van Jahanbaksh en Weghorst o.a. dus kunnen wel wat doen.

Feyenoord heeft de potentie, maar stellen ook altijd de verkeerde bestuurders aan (Ja ik weet het, 6-2 afgedroogd maar dat is wel een feit)
Volgens mij is die Boadu niks bijzonders. Klopt Feyenoord heeft een talent om altijd de verkeerde lui aan te stellen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_184776255
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:14 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Volgens mij is die Boadu niks bijzonders. Klopt Feyenoord heeft een talent om altijd de verkeerde lui aan te stellen.
Boadu is een groot talent. Of dat er uit gaat komen is natuurlijk een tweede.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 17:56:21 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184776511
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:14 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Volgens mij is die Boadu niks bijzonders. Klopt Feyenoord heeft een talent om altijd de verkeerde lui aan te stellen.
Boadu ben ik wel van gecharmeerd, kan best een aardig spitsje worden. Zeg niet dat hij een wereldtopper wordt, maar is wel één van de weinige Nederlandse talenten (samen met Stengs) die Ajax in de gaten moet houden.
Oh.
pi_184835808
Op 11:06 loopt de trainer jankend weg.

https://www.nporadio1.nl/(...)-terug-met-fc-twente



GENOT.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:04:03 #166
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184835911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:57 schreef Zipportal het volgende:
Op 11:06 loopt de trainer jankend weg.

https://www.nporadio1.nl/(...)-terug-met-fc-twente

[ afbeelding ]

GENOT.
RED ONS HENNIEGOD
pi_184846852
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
Het is alleen maar beter voor het Nederlands voetbal als de 4e club van Nederland meedoet om de prijzen. Wanbeleid zie je wel vaker maar daar zou de achterban van deze club niet voor hoeven te straffen.

Maar met Merab worden ze weer de beste van Nederland.
Merabgod _O_ Ik vind Jordania wel een sympathieke en goede gozer. Dat heb ik met Abramovich totaal niet. Gun hem wel het beste. Deed t met Vitesse ook leuk.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184850784
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:38 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Merabgod _O_ Ik vind Jordania wel een sympathieke en goede gozer. Dat heb ik met Abramovich totaal niet. Gun hem wel het beste. Deed t met Vitesse ook leuk.
Ik weet niet of ik als Twente fan hier vrolijk van moet gaan worden. Heb het niet zo op suikeroompjes met prestige projecten in de voetballerij. Poppetjes als Ambramovich, Mansour Bin Zayed Al Nayhan en Qater sports overtreden de regels van Financial fair play op regelmatige basis. Zelf heb ik liever een stabiele subtopper dan dat we door de tomeloze ambities van een rijke rus de zelfde fouten weer gaan maken.
pi_184859786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:09 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik als Twente fan hier vrolijk van moet gaan worden. Heb het niet zo op suikeroompjes met prestige projecten in de voetballerij. Poppetjes als Ambramovich, Mansour Bin Zayed Al Nayhan en Qater sports overtreden de regels van Financial fair play op regelmatige basis. Zelf heb ik liever een stabiele subtopper dan dat we door de tomeloze ambities van een rijke rus de zelfde fouten weer gaan maken.
Als Merab jullie kampioen maakt door miljoenen investeringen. Of in ieder geval weer terug Europa in staan de fans gewoon weer vooraan te juichen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184875771
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:52 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als Merab jullie kampioen maakt door miljoenen investeringen. Of in ieder geval weer terug Europa in staan de fans gewoon weer vooraan te juichen.
Welke miljoenen? Bij Vitesse is hij niet verder gekomen dan een paar blikken chelsea huurlingen om vervolgens gewipt te worden door zijn broodheer. En laten we eerlijk wezen, is de Franse competitie leuker geworden sinds dat clubje uit de hoofdstad in Arabische handen is gevallen? Persoonlijk heb ik liever een Mickey Mouse competitie dan een speeltuin van Arabisch/Russische miljardairs die denken boven de regels te staan. Overigens ben ik dat en kan ik natuurlijk niet voor andere Twente fans spreken :P
pi_184909932
6 punten los nu. Uitgelachen.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator zaterdag 9 februari 2019 @ 07:55:32 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184909969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 07:51 schreef Scarface88 het volgende:
6 punten los nu. Uitgelachen.
Hoezo? Ze spelen nog steeds op het 2e niveau _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184910230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 07:51 schreef Scarface88 het volgende:
6 punten los nu. Uitgelachen.
Wow. In deze speelronde net lekker los van Den Bosch. Straks nog punten pakken tegen Jong PSV en Almere City. Geil man! Ik vind dit hele seizoen hilarisch.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 08:47:18 #174
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184910429
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 07:51 schreef Scarface88 het volgende:
6 punten los nu. Uitgelachen.
ZO ZES PUNTEN LOS? Ruim halverwege de KK?

Knap hoor!!!!

Dat je daar trots op bent is genoeg reden om te lachen :D _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_184910484
TROTS OP FC TWENTE _O_ PAKKEN TOCH MAAR MOOI DE PUNTJES TEGEN CLUBS ALS FC DORDRECHT, JONG AJAX EN FC VOLENDAM ! WAT EEN GODENCOMPETITIE!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')