Maar geen "kedeng, kedeng"?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb een kaartje gehad van de ns dame!! Wtf!
‘ hoi! Geen telefoonnummer, maar wel een leuk kaartje! Met hartje! Groetjes melanie’
![]()
Ze heeft wel humor. Xat wel
En al die mensen die mij voor gek verklaren :’)
Oh das wel echt super lief.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
‘ hoi! Geen telefoonnummer, maar wel een leuk kaartje! Met hartje! Groetjes melanie’
![]()
"Out of je League daten" als mensen je op basis van oppervlakkigheden al hebben goedgekeurd - ze gaan immers met je op date - mja dat bestaat niet hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:32 schreef M1stral het volgende:
Date je dan gewoon niet out of your league Cinderelladreamer?
Want ergens loopt het telkens spaak, waarin de enige overeenkomstigheid jijzelf bent.
Maar hoe weet ik dat dan?? Het eerste chatcontact loopt geweldig.....maar na telefoonnummers uitwisselen en/of daten loopt het mis....quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:32 schreef M1stral het volgende:
Want ergens loopt het telkens spaak, waarin de enige overeenkomstigheid jijzelf bent.
Lief!quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
![]()
Niet gevraagd aan hun wat de reden is?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat dan?? Het eerste chatcontact loopt geweldig.....maar na telefoonnummers uitwisselen en/of daten loopt het mis....
Heeft geen zin johquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet gevraagd aan hun wat de reden is?
Mijn woorden waren inderdaad wat slecht gekozen. Maar als je altijd van die avonturiers, wereldreizigers en thrillseekers date, terwijl je zelf liever thuis een wollen trui breit dan vis je ook niet in de juiste vijver, los van op basis van oppervlakkigheden goedgekeurd. Dat is in zekere zin ook out of someones league.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
"Out of je League daten" als mensen je op basis van oppervlakkigheden al hebben goedgekeurd - ze gaan immers met je op date - mja dat bestaat niet hoor.
Ik zoek juist wat dicht bij mij past...quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Mijn woorden waren inderdaad wat slecht gekozen. Maar als je altijd van die avonturiers, wereldreizigers en thrillseekers date, terwijl je zelf liever thuis een wollen trui breit dan vis je ook niet in de juiste vijver, los van op basis van oppervlakkigheden goedgekeurd. Dat is in zekere zin ook out of someones league.
Dat is meer wat ik trachtte te zeggen.
Hoeveel dates heb je nu gehad?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zoek juist wat dicht bij mij past...
Maar als je áltijd wordt afgewezen.....quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja op basis van de eerste selectie weet je nog weinig natuurlijk.
Out of League is een waardeoordeel die zegt dat jij niet goed genoeg bent.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Mijn woorden waren inderdaad wat slecht gekozen. Maar als je altijd van die avonturiers, wereldreizigers en thrillseekers date, terwijl je zelf liever thuis een wollen trui breit dan vis je ook niet in de juiste vijver, los van op basis van oppervlakkigheden goedgekeurd. Dat is in zekere zin ook out of someones league.
Dat is meer wat ik trachtte te zeggen.
Maaaarr je hebt wel meer dates dan ik, dus jij bent verder op weg.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar als je áltijd wordt afgewezen.....
Eeehm vier.....nu afgelopen 3 maanden......daarvoor er pakweg 12 jaar vooral niet mee bezig geweest ...quote:
Dan selecteer je misschien toch niet goed in het begin? Maar goed je weet vast wel wat wel of niet bij je past. Maar een onwijs leuk gesprek op een chat is nog steeds geen garantie voor die ene klik die je toch zoekt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar als je áltijd wordt afgewezen.....
Hoort bij het daten. De kunst is dan om juist zelfverzekerd en met vertrouwen weer op pad te gaan.quote:Maar als je áltijd wordt afgewezen.....
Een beetje lullig om het op iemand te schuiven dat ze gewoon nog niet iemand tegen is gekomen die haar pastquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:32 schreef M1stral het volgende:
Deze is m'n breekpunt....kan zulke leuke gesprekjes hebben! Maar dat vertalen naar real life...quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan selecteer je misschien toch niet goed in het begin? Maar goed je weet vast wel wat wel of niet bij je past. Maar een onwijs leuk gesprek op een chat is nog steeds geen garantie voor die ene klik die je toch zoekt.
Dat is echt niet veel, laat hem niet op je dak zittenquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm vier.....nu afgelopen 3 maanden......daarvoor er pakweg 12 jaar vooral niet mee bezig geweest ...
Ja omdat het ook gewoon absoluut geen garantie is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Deze is m'n breekpunt....kan zulke leuke gesprekjes hebben! Maar dat vertalen naar real life...
Maar, gaat er voor jouw gevoel ook iets mis? Word je onzeker , sla je dicht ? Of heb je echt zoiets van nee, het loopt voor mijn gevoel juist vlot en heb geen idee waarom het misgaat?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm vier.....nu afgelopen 3 maanden......daarvoor er pakweg 12 jaar vooral niet mee bezig geweest ...
Die laatste zin....quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:47 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Maar, gaat er voor jouw gevoel ook iets mis? Word je onzeker , sla je dicht ? Of heb je echt zoiets van nee, het loopt voor mijn gevoel juist vlot en heb geen idee waarom het misgaat?
Exact de reden dat ik online niks zeg. Ik communiceer met emoji's en gifs totdat ik iemand in het echt ontmoet. Dan is het vrijwel altijd beter dan het gesprek online/op app.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb met een paar echt geniale gesprekken gehad online. Maar kwam in real life vrijwel niets van terug.
Online is voor veel mensen ook stukken makkelijker. Langer de tijd om wat scherps te bedenken etc.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Exact de reden dat ik online niks zeg. Ik communiceer met emoji's en gifs totdat ik iemand in het echt ontmoet. Dan is het vrijwel altijd beter dan het gesprek online/op app.
Maar goed. Zelfs als je dus via de telefoon hebt gesproken is er nog geen garantie. Helaas.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:54 schreef M1stral het volgende:
Zeker waar. Ik probeer meestal voor date dan altijd nog even te bellen, dat geeft meestal wel een indicatie.
Vrouwen zijn daar wel makkelijker in. Zonder persoonlijkheid te kennen worden mannen gemiddeld ondergemiddeld beoordeeld door vrouwen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
En ik geloof niet dat iemand van 0% aantrekkelijkheid naar 100% aantrekkelijkheid als de persoonlijkheid erg leuk is ofzo.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik geloof dat het te maken heeft met een bepaalde chemie. Het heeft bv ook te maken met de geur die je onbewust aan iemand aantrekkelijk vindt, die kan je niet faken.
Ik denk dat als de vrouw de man leuker gaat vinden naarmate er contact is er altijd al een bepaalde aantrekkingskracht is geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar wel makkelijker in. Zonder persoonlijkheid te kennen worden mannen gemiddeld ondergemiddeld beoordeeld door vrouwen.
Ja. En dat is er of niet. Das het verschil tussen vriendschap en iemand de kleren van het lijf willen rukken.quote:
Ik doe dat niet hoorquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar wel makkelijker in. Zonder persoonlijkheid te kennen worden mannen gemiddeld ondergemiddeld beoordeeld door vrouwen.
Mag je denken. "Owen Cook" is zo een pick up kerel die niet de knapste is maar die krijgt een hoop modellen wel over de streep hoor. Dat is uitstraling die zorgt voor de aantrekkingskracht niet het uiterlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat als de vrouw de man leuker gaat vinden naarmate er contact is er altijd al een bepaalde aantrekkingskracht is geweest.
Ja maar wat iemand aantrekkelijk vindt is toch subjectief? Ik word van die man niet echt warm nee. Maar wie weet vonden die vrouwen al vanaf het begin dat hij iets had.quote:
Ik wel.....maar 'hij' blijkbaar niet...quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zit bij je dates toch wel iets bij wat je fysiek aantrekkelijk vindt?
Jammer is dat hequote:Op vrijdag 7 december 2018 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb met een paar echt geniale gesprekken gehad online. Maar kwam in real life vrijwel niets van terug.
Dat hoor je af en toe wel though, "beste vrienden" die op vakantie gaan, en waar toch de vonk ineens van overslaat. Zou die vonk er dan toch al langer zijn maar omdat het contact bijvoorbeeld niet dagelijks was ergens achtergeschoven worden of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
En ik geloof niet dat iemand van 0% aantrekkelijkheid naar 100% aantrekkelijkheid als de persoonlijkheid erg leuk is ofzo.
Ik denk dat veel vriendschappen tussen man en vrouw bestaan omdat 1 van de 2 de ander aantrekkelijk vindt en hoopt op meer :pquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dat hoor je af en toe wel though, "beste vrienden" die op vakantie gaan, en waar toch de vonk ineens van overslaat. Zou die vonk er dan toch al langer zijn maar omdat het contact bijvoorbeeld niet dagelijks was ergens achtergeschoven worden of hoe zit dat?
Nou op basis van puur uiterlijk zou het 0% zijn bij hem, maar als ze hem op straat tegenkomen en zijn energieke persoonlijkheid meemaken is het opeens 100%.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar wat iemand aantrekkelijk vindt is toch subjectief? Ik word van die man niet echt warm nee. Maar wie weet vonden die vrouwen al vanaf het begin dat hij iets had.
Vind hem niet eens zo lelijk :p Niet mijn ding maar hij is niet afstotelijk ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou op basis van puur uiterlijk zou het 0% zijn bij hem, maar als ze hem op straat tegenkomen en zijn energieke persoonlijkheid meemaken is het opeens 100%.
Eens maareh vrouwen beoordelen de gemiddelde man als ondergemiddeld aantrekkelijk dusseh =p hij krijgt wss een onvoldoende qua uiterlijk dat is meer het punt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind hem niet eens zo lelijk :p Niet mijn ding maar hij is niet afstotelijk ofzo.
Ja, en dat is denk ik ook de reden dat veel vriendschappen tussen man/vrouw op den duur stuk lopen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vriendschappen tussen man en vrouw bestaan omdat 1 van de 2 de ander aantrekkelijk vindt en hoopt op meer :p
dit klinkt eerlijk gezegd als iets wat onzeker jongens zeggen omdat ze geen pussy kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eens maareh vrouwen beoordelen de gemiddelde man als ondergemiddeld aantrekkelijk dusseh =p hij krijgt wss een onvoldoende qua uiterlijk dat is meer het punt.
Ik denk nog niet eens zo heel vaak dat iemand lelijk is. Zijn maar weinig mensen echt lelijk. Maar ik heb zelf gemerkt dat iets gelijk raak is of niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eens maareh vrouwen beoordelen de gemiddelde man als ondergemiddeld aantrekkelijk dusseh =p hij krijgt wss een onvoldoende qua uiterlijk dat is meer het punt.
Met je vrienden zoenen?quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:11 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, en dat is denk ik ook de reden dat veel vriendschappen tussen man/vrouw op den duur stuk lopen.
Je kan wel als vrienden af en toe een "uitstapje" maken, deed ik ook met een vriendin, gewoon op de bank liggen, samen knuffelen, filmpje kijken, beetje zoenen. Kan best. Maar dan moet je er ook wel afspraken over maken.
En gewoon inzien dat het niet meer hoeft te worden dan dat, dus gevoelens neutraal houden. Weet niet hoe dat bij veel mannen zit? Maar ik kan echt heel prima mijn gevoel neutraal houden in zo'n situatie, hoe raar dat ook klinkt.
Wat jij wilt, onderzoek van OkCupid. Is gewoon hoe het is, heb er verder geen waarde oordeel over.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
dit klinkt eerlijk gezegd als iets wat onzeker jongens zeggen omdat ze geen pussy kunnen krijgen.
Heb ik vroeger ook wel gedaan maar dan vond ik die jongen ook wel leuk eigenlijk. Maar nooit verder gekomen dan vrienden.quote:
Nou, ergens zit er misschien wel een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
dit klinkt eerlijk gezegd als iets wat onzeker jongens zeggen omdat ze geen pussy kunnen krijgen.
Denk dat heel veel van die dikke vrouwen deep down echt niet zo blij zijn hoor met hun figuur.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nou, ergens zit er misschien wel een kern van waarheid in.
Laten we eerlijk wezen, als je als vrouw onaantrekkelijk bent heb je bij mannen alsnog genoeg keus want je bent een vrouw. Als je als man onaantrekkelijk bent dan heb je bij vrouwen eigenlijk alleen keus uit gekkies![]()
Mijn filosofie is dat mannen bijvoorbeeld denken, dikke vrouw = veel houvast.
En vrouwen denken dan vaak, dikke man = ongezond/slecht in bed.
Tuurlijk zal ik er wel naast zitten, maar het geval is denk ik wel dat het voor vrouwen makkelijker is zo nu en dan een makkelijk hapje te scoren is dan andersom. Tuurlijk heeft het ook te maken met zelfvertrouwen, maar hoeveel dikke mannen die zelfverzekerd zijn zie je? Weinig, en hoeveel zelfverzekerde dikke vrouwen zie je? Genoeg, want die worden dat vanzelf ómdat ze alsnog veel aandacht krijgen van mannen.
Duuuusss![]()
Ja, kan prima denk ik. Als je daar gewoon goede afspraken overmaakt waarom dan niet? Gevoelens onder controle houden lukt de meeste mensen prima, ook al denken ze vaak van niet.quote:
ja seems legitquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat jij wilt, onderzoek van OkCupid. Is gewoon hoe het is, heb er verder geen waarde oordeel over.
Alle reden toe toch, man heeft geen consequenties en een vrouw heeft een kind op te voeden.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het wel zo dat vrouwen kritischer zijn dan mannen.
Oh, nu je het zegt... heb ik als puber inderdaad ook wel gedaan met een vriend waar ik heel erg verliefd op was. Maar we waren beiden te pussy om er de volgende dag wat er over te zeggenquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook wel gedaan maar dan vond ik die jongen ook wel leuk eigenlijk. Maar nooit verder gekomen dan vrienden.
Nee, dat zeker niet, begrijp me niet verkeerd!quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat heel veel van die dikke vrouwen deep down echt niet zo blij zijn hoor met hun figuur.
Nouja er is nogal een rare beweging aan de gang dat big is beautiful isquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:19 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, begrijp me niet verkeerd!
Maar meer dat ik wel denk dat die vrouwen in kwestie meer zelfverzekerdheid uitstralen dan mannen met een buik, want bij vrouwen is het meer "geaccepteerd" of zo? Weeet niet hoe ik dat moet uitleggen
Terecht, vette varkens.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat heel veel van die dikke vrouwen deep down echt niet zo blij zijn hoor met hun figuur.
Dadbod is tegenwoordig toch helemaal hip?quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:19 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, begrijp me niet verkeerd!
Maar meer dat ik wel denk dat die vrouwen in kwestie meer zelfverzekerdheid uitstralen dan mannen met een buik, want bij vrouwen is het meer "geaccepteerd" of zo? Weeet niet hoe ik dat moet uitleggen
Merk er vrij weinig vanquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dadbod is tegenwoordig toch helemaal hip?
Klopt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nouja er is nogal een rare beweging aan de gang dat big is beautiful is
Jij zegt dat het zo is, ik weet niet of het zo is. En zijn die vrouwen dan zo gezegend dat er tenminste nog iemand is die een keer willen neuken ofzo? Of moeten ze een gezin gaan bouwen met zo iemand, die er maar bij is omdat ze net niet te lelijk is? Lekker veelbelovend, als relatie strandt worden kinderen haar probleem. Is erg bekrompen om te doen alsof die situatie voor vrouwen niet kut is en voor mannen wel, en dat is sowieso een instelling die pussy op afstand gaat houdenquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, als je als vrouw onaantrekkelijk bent heb je bij mannen alsnog genoeg keus want je bent een vrouw. Als je als man onaantrekkelijk bent dan heb je bij vrouwen eigenlijk alleen keus uit gekkies![]()
Tuurlijk zal ik er wel naast zitten, maar het geval is denk ik wel dat het voor vrouwen makkelijker is zo nu en dan een makkelijk hapje te scoren is dan andersom. Tuurlijk heeft het ook te maken met zelfvertrouwen, maar hoeveel dikke mannen die zelfverzekerd zijn zie je? Weinig, en hoeveel zelfverzekerde dikke vrouwen zie je? Genoeg, want die worden dat vanzelf ómdat ze alsnog veel aandacht krijgen van mannen.
Duuuusss![]()
Denk toch dat dit meer je eigen wereldbeeld is dan dat het feiten zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Duuuusss![]()
Not this shit again.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Duuuusss![]()
Wanneer was dat dan Braad?quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:51 schreef MisterLastName het volgende:
Oh, het geld ook zeker niet voor iedereen, en het is ook meer mijn filosofie dan dat het vol zit met feiten.
Mijn laatste scharrel was een bloedmooie zuid amerikaanse vrouw van 26, nooit verwacht dat ik daar ooit mee zou zoenen laat staan het bed mee in duiken, maar beide is gebeurd.
Misschien is't ook wel gewoon mijn eigen onzekerheid wat er doorkomt.
Misschien heb ik het mis hoor, maar je komt over alsof je het feit dat er geven match is, als negatief punt van jezelf ziet. Je hebt 12 jaar niet gedate en nu heb je een paar mislukte dates gehad, so what? Had je echt verwacht dat mr. Right hier tussen zou zitten? Zou leuk zijn hoor, maar niet realistisch. Een leuke partner vinden is niet makkelijk. Het feit dat een man die klik niet voelt, heeft ook niks met jou als persoon te maken, maar puur met het feit dat hij denkt dat jullie niet matchen. Das toch niet erg? Zegt echt niks over jou of over hem als persoon. Trek het je niet aan en wordt er niet onzeker van. Daarbij, vond jij die mannen wel ècht leuk?quote:
Ik ben echt exact hetzelfde online (op whatsapp) als in het echt..quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Exact de reden dat ik online niks zeg. Ik communiceer met emoji's en gifs totdat ik iemand in het echt ontmoet. Dan is het vrijwel altijd beter dan het gesprek online/op app.
Hoe kun je online nou hetzelfde zijn als in het echt...quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:29 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ben echt exact hetzelfde online (op whatsapp) als in het echt..
Nu praat ik met iemand die ook lekker veel kletst op whatsapp. Hoop dat die ook zo is in het echt
Dat is toch lastig hoor. Exact hetzelfde zijn irl als online. Dan ben je een robot ofzo.quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:29 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Nu praat ik met iemand die ook lekker veel kletst op whatsapp. Hoop dat die ook zo is in het echt
dat ben je niet, een groot deel van wie je bent vul ik namelijk zelf in.quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:29 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Mijn manier van praten.. dat is overal hetzelfde. De hoeveelheid geklets zeg maar en wat ik allemaal zeg. Op whatsapp en in het echt is dat wel hetzelfde. (Denk ik en dat hoor ik ook vaakquote:Op zaterdag 8 december 2018 08:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kun je online nou hetzelfde zijn als in het echt...![]()
Als ik ergens hard om lach dan schrijf ik ook HAHAHAHAAHAHAHquote:Op zaterdag 8 december 2018 08:51 schreef dop het volgende:
[..]
dat ben je niet, een groot deel van wie je bent vul ik namelijk zelf in.
In tekst zij er een berg emoties blikken en houding die niet over komen.
Misschien lach je wel als een paard, of bloos je bij elke flirt, Of heb je een grappig accent. Weten wij veel.
stak je nu ook je tong uit?quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:56 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Als ik ergens hard om lach dan schrijf ik ook HAHAHAHAAHAHAH
En ik maak heel veel gebruik van smileys.
Ik ben voor denk ik 85 procent wel hetzelfde op whatsapp als in het echt.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 09:12 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik voor -85%- hetzelfde in het echt was/ deed. Niet voor 100% .
Ik ben niet in mijn hoofd 85% hetzelfde. Het is zo. En ik heb het ook twee maal gehoord van mensen die ik heb gemeet waarvan 1 nu een goede vriend van mij is. Maar goed, hier kunnen we een heel lange discussie over gaan denk ik. En ik geloof dat het nu weer een beetje off topic wordt?quote:Op zaterdag 8 december 2018 09:15 schreef dop het volgende:
[..]ik kan daar al invullen dat het heel brutaal was of juist cute.
En ga zo maar door. In jou hoofd ben je 85% het zelfde.
Maar hoe je in mijn hoofd bent of dat van een willekeurige ander hier weet je niet.
Ik denk inderdaad dat ik teveel verwacht van dates en dat is echt een stuk onzekerheid van mij......quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis hoor, maar je komt over alsof je het feit dat er geven match is, als negatief punt van jezelf ziet. Je hebt 12 jaar niet gedate en nu heb je een paar mislukte dates gehad, so what? Had je echt verwacht dat mr. Right hier tussen zou zitten? Zou leuk zijn hoor, maar niet realistisch. Een leuke partner vinden is niet makkelijk. Het feit dat een man die klik niet voelt, heeft ook niks met jou als persoon te maken, maar puur met het feit dat hij denkt dat jullie niet matchen. Das toch niet erg? Zegt echt niks over jou of over hem als persoon. Trek het je niet aan en wordt er niet onzeker van. Daarbij, vond jij die mannen wel ècht leuk?
Geef het de tijd (haha moet je mij horen) en zie het daten nu als oefenen. Na 12 jaar, man.. iedereen zou roestig zijn! Kijk naar je uiterlijk, oefen verschillende looks, heb lol in de spanning vooraf. Kijk of er leuke onderwerpen zijn die je aan kunt snijden. Probeer eventueel verlegenheid de baas te worden of oefen met flirten. Wat is too much, wat is niet genoeg? Zie de komende dates gewoon als oefening en leuk tijdverdrijf. Als jij er bij voorbaat al niks van de man verwacht en erin gaat met het idee er zelf iets uit te halen en een leuke avond te hebben, ongeacht of hij wel of geen klik voelt, dan is het nooit verspild en kan het je ook niet kwetsen
Is toch ook niet raar? Heb ik ook wel met een paar gehad waarvan ik dacht dat het op papier echt klopte. Heb zelf wel gemerkt dat na een aantal dates die het niet waren mijn verwachtingen ook omlaag gingen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 09:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik teveel verwacht van dates en dat is echt een stuk onzekerheid van mij......
Op het moment van daten vond ik ze ook echt leuk....nu achteraf denk ik zelf ook wel dat het geen relatiemateriaal is......baal er vooral van dat mannen altijd al als eerste zeggen dat ze niks meer willen....quote:Op zaterdag 8 december 2018 09:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is toch ook niet raar? Heb ik ook wel met een paar gehad waarvan ik dacht dat het op papier echt klopte. Heb zelf wel gemerkt dat na een aantal dates die het niet waren mijn verwachtingen ook omlaag gingen.
Heb je alle 4 dates ook echt leuk gevonden? Of was het meer het beeld wat je in je hoofd had?
Altijd? Het waren 4 dates :pquote:Op zaterdag 8 december 2018 10:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op het moment van daten vond ik ze ook echt leuk....nu achteraf denk ik zelf ook wel dat het geen relatiemateriaal is......baal er vooral van dat mannen altijd al als eerste zeggen dat ze niks meer willen....
Heb nu idd pas vier dates gehad......maar heb vóór m'n huwelijk ook wel een aantal jaren gedate......die tel ik hier bij.....quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Altijd? Het waren 4 dates :p
Hoe groot is de kans ook dat je via apps precies die ene tegen gaat komen? En hoe waardevol zijn die gevoelens naar je dates als je bij alle 4 zou denken dat het die ene is?
Tenminste denk ik dat je die zoekt
Ja weet niet of je die er bij moet optellen. Das al zo lang geleden.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb nu idd pas vier dates gehad......maar heb vóór m'n huwelijk ook wel een aantal jaren gedate......die tel ik hier bij.....
Het is ook niet dat ik op elke date verliefd wordt hoor......alleen denk ik wel vaker aan een vervolgdate en 'hij ' niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |