Geen idee.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan mag je alsnog niks meenemen toch?
Op zich is het gewoon niet van jou...? Ook al is het je baas /collega /een vriendin.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 14 januari 2019 15:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Op zich is het gewoon niet van jou...? Ook al is het je baas /collega /een vriendin.
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:28:16Je hoeft voorlopig nog geen afscheid van ons te nemen; seizoen 14 is een feit. Alle trouwe, maar ook nieuwe kijkers, bedankt! #flikkenmaastricht https://t.co/USXj7bnuUU reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
En er komt een nieuw seizoen.twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:28:16Je hoeft voorlopig nog geen afscheid van ons te nemen; seizoen 14 is een feit. Alle trouwe, maar ook nieuwe kijkers, bedankt! #flikkenmaastricht https://t.co/USXj7bnuUU reageer retweet
twitter:
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 20:13:08spannend... #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 20:18:24hebben we jullie aandacht? #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 20:22:24en hebben jullie ook geduld? #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 20:33:43geduld is een schone zaak. #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 20:40:14ook als het veel te lang duurt. #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 20:48:39meer informatie volgt snel… #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 20:53:44geef ons nog even. #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:00:17de spanning is om te snijden, hè? #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:07:08het duurt niet (al te) lang meer. echt niet. #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:11:12keep your eyes on the prize. #flikkenmaastricht https://t.co/hSKFchQpZO reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:13:56bijna, ja, echt bijna. #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:17:26hebben jullie het 'nieuws' al gevonden? #flikkenmaastricht reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:22:19Tel de tweets (van vanavond) voorafgaand aan dit bericht, tel deze tweet er bij op en je hebt het antwoord. #flikkenmaastricht reageer retweet
Ik zat op de moeder, omdat ze steeds zo afzijdig werd gehouden, door de meiden.quote:
Ik zat nog op niemand, ik zat vooral mee te puzzelen met hoe het nou in elkaar stak. Voelde 'm overigens al wel aankomen toen ze vlak daarvoor op het bureau het over de missende dochter hadden, en die moeder net had gezegd dat de dochter in Nederland was geboren.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:30 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik zat op de moeder, omdat ze steeds zo afzijdig werd gehouden, door de meiden.
Wordt commissaris Groene een soort nieuwe Bols?
Zou vast wel rekening worden gehouden, met bepaalde omstandigheden.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:40 schreef Postbus100 het volgende:
Wat ik me afvroeg he : wat zou in Nederland nou de straf voor zo'n moord zijn? Zo tragisch en zo complex...
Ik vind die Groene dus ook net het tweelingbroertje van Bolsquote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En geen idee, over die Groene. Denk niet zo psychopatisch als Bols. Eerder machtsbelust. Mijn ouders beweren overigens dat het dezelfde acteur is als Bolsirritant, want dan heeft ie gelijk een besmeurd karakter.
Zou ook wel fijn zijn als het een keer gewoon afgelopen is, is mijn persoonlijke meningquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
En er komt een nieuw seizoen.twitter:FlikkenMSTR twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 21:28:16Je hoeft voorlopig nog geen afscheid van ons te nemen; seizoen 14 is een feit. Alle trouwe, maar ook nieuwe kijkers, bedankt! #flikkenmaastricht https://t.co/USXj7bnuUU reageer retweet
Het wordt zo wel een beetje 'Het Bureau' van Voskuilquote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou ook wel fijn zijn als het een keer gewoon afgelopen is, is mijn persoonlijke mening
Wordt een beetje een soap met de verhaallijn met eva en wolfs die wel/niet tot mekaar komen al 13 seizoenen lang. En sommige verhaallijnen die meerdere seizoenen duren ben ik ook een beetje klaar meequote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het wordt zo wel een beetje 'Het Bureau' van VoskuilHet kabbelt wat voort en af en toe gebeurt er eens wat.
Dan kijk je gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou ook wel fijn zijn als het een keer gewoon afgelopen is, is mijn persoonlijke mening
Lekkere dooddoener zo, wist niet dat dit een topic was waarin enige vorm van kritiek niet aanwezig mag zijn.quote:
Hele andere acteur , gespeeld door Jop de Vries, (oa bekend van Onderweg naar morgen waar hij Victor Couwenberg speelde )quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zat nog op niemand, ik zat vooral mee te puzzelen met hoe het nou in elkaar stak. Voelde 'm overigens al wel aankomen toen ze vlak daarvoor op het bureau het over de missende dochter hadden, en die moeder net had gezegd dat de dochter in Nederland was geboren.
En geen idee, over die Groene. Denk niet zo psychopatisch als Bols. Eerder machtsbelust. Mijn ouders beweren overigens dat het dezelfde acteur is als Bolsirritant, want dan heeft ie gelijk een besmeurd karakter.
Jij doet hetzelfde, de serie kan je niet meer bekoren/vind je saai, dus moet ie maar stoppen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener zo, wist niet dat dit een topic was waarin enige vorm van kritiek niet aanwezig mag zijn.
Had ze die heroïne toch meegenomen? Dat was me niet geheel duidelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:00 schreef eRKa het volgende:
Verhaallijn is mij niet duidelijk, springt beetje heen en weer en echt een duidelijke lijn is er niet. Althans, zo lijkt het. Die H verslaving van Angela Schijf zet ook niet door, een aflevering zie je het twee keer, de keer erna niet en dan vindt ze weer ergens H dat op miraculeuze wijze door Victor Reinier gespot wordt. Hij was zelfs niet in de buurt.
Per aflevering wordt het vager, blij als dit seizoen is afgelopen.
Ik heb ook dat geval. Het raakt een beetje uitgekauwd helaasquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook niet erg vinden mocht het stoppen. Ik vind het nog wel leuk om te kijken hoor, maar is er spanning? Nee, ik vind van niet.
Nee dat was het niet. Zij maakte in het verhoor een toespeling op zijn methadonverslaving, waarop Wolfs concludeerde dat Eva methadon had gevonden in dat huis. Hij sprak haar er op aan dat ze daar niets over gezegd had. Dus niet miraculeus.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:00 schreef eRKa het volgende:
Verhaallijn is mij niet duidelijk, springt beetje heen en weer en echt een duidelijke lijn is er niet. Althans, zo lijkt het. Die H verslaving van Angela Schijf zet ook niet door, een aflevering zie je het twee keer, de keer erna niet en dan vindt ze weer ergens H dat op miraculeuze wijze door Victor Reinier gespot wordt. Hij was zelfs niet in de buurt.
Per aflevering wordt het vager, blij als dit seizoen is afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |