Ik heb in het brekket Anderson v Smith als finale met Van Gerwen en Price als verliezende halve finalisten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onze kale vriend gaat nooit langs Gary komen.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaa
Het WK darts gaat beginnen en jij kunt een set darts winnen!
Dat had je nog niet gezegd, maar ik koop vanaf nu alles bij Darts Warehousequote:Op dinsdag 11 december 2018 12:24 schreef wimderon het volgende:
[..]![]()
Had ik al gezegd dat DARTS WAREHOUSE een erg goede winkel is. De nummer 1 voor uw dartstoebehoren, altijd sympathiek ook.
Misschien handig om de OP van de Nostradamus dermate aan te passen dat daar ook duidelijk uit wordt waar de vragen voor dit WK te vinden zijn (of een apart topic dat gereekst is aan het huidige ofzo?), nu is het wel een beetje zoeken in dat topic, zeker als niet vaste user in DRT.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat had je nog niet gezegd, maar ik koop vanaf nu alles bij Darts Warehouse
Nou ja, behalve nieuwe darts natuurlijk, die heb ik vanaf begin januari niet meer nodig
Ik heb je World Grand Prix-vragen in die tweede post met lokquotes gezet zodat ze niet weg zijn, en maxi-mus' post van gisteren in de OP gezet. Dit lijkt me beter zo?quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien handig om de OP van de Nostradamus dermate aan te passen dat daar ook duidelijk uit wordt waar de vragen voor dit WK te vinden zijn (of een apart topic dat gereekst is aan het huidige ofzo?), nu is het wel een beetje zoeken in dat topic, zeker als niet vaste user in DRT.
Mensen die het nu nog niet snappen verdienen geen setje darts van Darts Warehouse.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb je World Grand Prix-vragen in die tweede post met lokquotes gezet zodat ze niet weg zijn, en maxi-mus' post van gisteren in de OP gezet. Dit lijkt me beter zo?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik kan mijn voorspellingen niet meer aanpassen
Je kunt je post gewoon niet meer wijzigen? Dat kan volgens mij kloppen na een paar dagen.quote:
Ik kan 'm inderdaad niet meer wijzigen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt je post gewoon niet meer wijzigen? Dat kan volgens mij kloppen na een paar dagen.
Als je in aanmerking wilt komen voor een setje darts van het onvolprezen Darts Warehouse zul je toch wel slim genoeg moeten zijn om een andere manier te bedenken om gewijzigde antwoorden door te gevenquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik kan 'm inderdaad niet meer wijzigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je in aanmerking wilt komen voor een setje darts van het onvolprezen Darts Warehouse zul je toch wel slim genoeg moeten zijn om een andere manier te bedenken om gewijzigde antwoorden door te gevenGoed idee Heywoodu. Al zal ik wel flink balen als ik ze wijzig en ze anders wel goed hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou voor de zekerheid wel even de organisator van het betreffende spel lokquoten met de vraag of de wijziging is doorgekomen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Goed idee Heywoodu. Al zal ik wel flink balen als ik ze wijzig en ze anders wel goed had
Inderdaad. Wat een held. Kijkt zich gewoon goed weg.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als RTL was zou ik Donny in dienst nemen voor de vast.
Kwam op mij over als een lesbienne. Of anders iig niet vies van een vrouw op haar tijd.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Zou dat vrouwtje snoeihard doen, koekoek. Lekker ordinair.
Overal visluchtquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Zou dat vrouwtje snoeihard doen, koekoek. Lekker ordinair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |