Durrant, Schurftarm, Unterbuchner. En Veenstra gaat stunten. Veel meer is er toch niet? Zon Montgomery is niks.quote:Op maandag 10 december 2018 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
Lakeside gaat ook genot worden, aangezien dat nog veel lastiger te voorspellen is.
Heeft ie een tijdje gehad, maar die werd ingeruild voor een of ander zaadnummer en daarna kwam Hot hot hotquote:Op maandag 10 december 2018 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij is dit de enige voor Rab.
Of een Mitchell ineens weer of een Waites. Die verrassingen zijn er al paar x geweest. Gek toernooi hoor.quote:Op maandag 10 december 2018 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Durrant, Schurftarm, Unterbuchner. En Veenstra gaat stunten. Veel meer is er toch niet? Zon Montgomery is niks.
Maar dat zijn wel gewoon mannen uit de top 10.quote:Op maandag 10 december 2018 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of een Mitchell ineens weer of een Waites. Die verrassingen zijn er al paar x geweest. Gek toernooi hoor.
Destijds niet allemaal of een Hankey die ineens weer random WK werdquote:Op maandag 10 december 2018 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel gewoon mannen uit de top 10.
Dit past mooi in het bingo-topic.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:37 schreef LordVoldermort het volgende:
"Op een Wk is alles net iets anders anders"
"Het WK kan de afsluiting van een klote periode zijn en een nieuw begin:
"Het leven is zo zwaar"quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
TRAILER | Docu: 'Barney, Het Verdriet Van Een Wereldkampioen'
We volgden Raymond van Barneveld in een bewogen jaar, waar een overval veel impact had en hij zijn afscheid aankondigde.
22 december, 19:00u, RTL7
"Ik mis mijn kleinkinderen"quote:
Hamilton en Newtonquote:Op maandag 10 december 2018 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of een Mitchell ineens weer of een Waites. Die verrassingen zijn er al paar x geweest. Gek toernooi hoor.
Lijkt me stug als ik Hamilton zag op de Finder.quote:
Kut dat was de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit past mooi in het bingo-topic.
Goed zo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaa
Het WK darts gaat beginnen en jij kunt een set darts winnen!
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaa
Zorg wel ff dat het 2 verschillende setjes zijn, zou een beetje jammer zijn als ik 2x hetzelfde setje win!quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaa
Onze kale vriend gaat nooit langs Gary komen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:02 schreef Masterminded het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)iets-recht-te-zetten
''Daarna wacht Van Barneveld of Jamie Lewis''
#WerkenBijDeTelegraaf
Godverdomme.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaa
Jij gaat duidelijk geen darts van de Darts Warehouse-goden winnen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onze kale vriend gaat nooit langs Gary komen.
Dat format ligt hem minder en hij had 2 goede tegenstanders. Ik wil het nog wel eens zien in langere wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lijkt me stug als ik Hamilton zag op de Finder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |