Die van Taylor high energy?quote:Op maandag 10 december 2018 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet op de bank stuiteren bij DO YOU COME FROM A LAND DOWN UNDAAAAAAAAH
Alle (PDC) WK winnaars hadden high energy behalve Cross, maar die is daarom vervloekt.
Dat laatste filmpje met Ian Whitequote:
Taylors walk on is HYPEquote:Op maandag 10 december 2018 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die van Taylor high energy?
Voor mij is dit de enige voor Rab.quote:Op maandag 10 december 2018 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross zijn walk-on is echt bagger ja. Met zijn nickname moet hij beter kunnen. Voltage van NWYR, of High Voltage van AC/DC waren perfect
WARNING: FLASHING IMAGESquote:Op maandag 10 december 2018 19:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Taylors walk on is HYPE
Hoe erg ik hem ook niet mocht, ik mis hem stiekem wel
Zelfs geen Vindaloo dit jaarquote:Op maandag 10 december 2018 19:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Taylors walk on is HYPE
Hoe erg ik hem ook niet mocht, ik mis hem stiekem wel.
Het wordt weer zo'n genot.quote:Op maandag 10 december 2018 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Whitlock heeft ook een low-energy walk-on en die werkt juist perfect voor hem
Nog drie dagen en dan thuiskomen van stage met WK Darts
GENOTquote:Op maandag 10 december 2018 14:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dibo dartwinkel.nl genot
Poepz0r vindt dit leuk
Die kan wel speren ja. Dekkertje mag niet matig zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
Lisa Ashton gaat Dekker kapot maken GENOT
Al is Dekker goed dan nog gaat het lastig worden. Heb Ashton weleens 106 zien gooien in zo'n Development Tour of iets dergelijks KOEKOEKquote:Op maandag 10 december 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die kan wel speren ja. Dekkertje mag niet matig zijn.
Kan Ashton niet ook gewoon choken? Om eerlijk te zijn denk ik dat zij iets van 80 gaat speren.quote:Op maandag 10 december 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die kan wel speren ja. Dekkertje mag niet matig zijn.
88-90ish is helemaal niet slecht he. De TOP gooit standaard 95-105 maar de rest niet.quote:Op maandag 10 december 2018 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan Ashton niet ook gewoon choken? Om eerlijk te zijn denk ik dat zij iets van 88 gaat speren.
Zie ninja-edit. Maar Dekker moet toch wel zeker 5 punten hoger kunnen gooien dan haar als ze beiden hun niveau halen.quote:Op maandag 10 december 2018 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
88-90ish is helemaal niet slecht he. De TOP gooit standaard 95-105 maar de rest niet.
Durrant, Schurftarm, Unterbuchner. En Veenstra gaat stunten. Veel meer is er toch niet? Zon Montgomery is niks.quote:Op maandag 10 december 2018 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
Lakeside gaat ook genot worden, aangezien dat nog veel lastiger te voorspellen is.
Heeft ie een tijdje gehad, maar die werd ingeruild voor een of ander zaadnummer en daarna kwam Hot hot hotquote:Op maandag 10 december 2018 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij is dit de enige voor Rab.
Of een Mitchell ineens weer of een Waites. Die verrassingen zijn er al paar x geweest. Gek toernooi hoor.quote:Op maandag 10 december 2018 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Durrant, Schurftarm, Unterbuchner. En Veenstra gaat stunten. Veel meer is er toch niet? Zon Montgomery is niks.
Maar dat zijn wel gewoon mannen uit de top 10.quote:Op maandag 10 december 2018 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of een Mitchell ineens weer of een Waites. Die verrassingen zijn er al paar x geweest. Gek toernooi hoor.
Destijds niet allemaal of een Hankey die ineens weer random WK werdquote:Op maandag 10 december 2018 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel gewoon mannen uit de top 10.
Dit past mooi in het bingo-topic.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:37 schreef LordVoldermort het volgende:
"Op een Wk is alles net iets anders anders"
"Het WK kan de afsluiting van een klote periode zijn en een nieuw begin:
"Het leven is zo zwaar"quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
TRAILER | Docu: 'Barney, Het Verdriet Van Een Wereldkampioen'
We volgden Raymond van Barneveld in een bewogen jaar, waar een overval veel impact had en hij zijn afscheid aankondigde.
22 december, 19:00u, RTL7
"Ik mis mijn kleinkinderen"quote:
Hamilton en Newtonquote:Op maandag 10 december 2018 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of een Mitchell ineens weer of een Waites. Die verrassingen zijn er al paar x geweest. Gek toernooi hoor.
Lijkt me stug als ik Hamilton zag op de Finder.quote:
Kut dat was de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit past mooi in het bingo-topic.
Goed zo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaa
Het WK darts gaat beginnen en jij kunt een set darts winnen!
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaa
Zorg wel ff dat het 2 verschillende setjes zijn, zou een beetje jammer zijn als ik 2x hetzelfde setje win!quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |