Wij hebben ook al het vlees al gekocht en in de vriezer gegooid. Juist omdat het nu al fucking druk is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:24 schreef Tarado het volgende:
wat was het al pleuris druk in de Sligro, bijna 3 weken voor de kerst nog
wat voor vleesquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij hebben ook al het vlees al gekocht en in de vriezer gegooid. Juist omdat het nu al fucking druk is.
wat zit je dan populair te doen JONGUHquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee. Heb niet inkoop gedaan.
Populair doen? Zeg alleen dat ik het snap dat het fucking druk is, nu al.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
wat zit je dan populair te doen JONGUH
Heeft ze jouw kat al ontmoet?quote:
Waarom ontwijk je alle vragen over gisterenavond?quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje joh. Kan je wel tegen toch? Jatog of niet dan?
Heb je al nieuwe filters?quote:
GGMM ontwijkt alle vragen omtrent zijn date, iets zegt me dat het niet goed ging.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft ze jouw kat al ontmoet?
Ik snap dat het wellicht wat privé is. Desalniettemin hoop ik dat het spoedig op First Dates is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM ontwijkt alle vragen omtrent zijn date, iets zegt me dat het niet goed ging.
Gewoon sterk blijven GGMM, zijn genoeg andere vrouwen
Najah, als hij roept dat ie boven een snackbar in Amstersfoort woont en pics van zijn katten post dan maakt PRIVÉ ook vrij weinig uitquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap dat het wellicht wat privé is. Desalniettemin hoop ik dat het spoedig op First Dates is.
Untappd lijst aanvullen denk ik zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |