oh jaaa... die vond ik wel mooii......... die was ik vergeten....quote:
Zus van Patriciaquote:Op vrijdag 7 december 2018 09:48 schreef FANN het volgende:
[..]
oh jaaa... die vond ik wel mooii......... die was ik vergeten....
quote:
quote:
Nice!quote:
blue hotel vind ik persoonlijk wat minder.quote:
Je haar is kortquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb goed haar. M’n broer niet.![]()
Dat zei ik ook niet. Goed haar voor mij is lang haar, of iig iets langer dan het korte standaard wat normaal is in NL ^^quote:
Goed nummer.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:16 schreef lrishCassidy het volgende:
Gel ook. waarom zoveel gel in NL?
Heb je zelf wel ‘goed haar’?quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Goed haar voor mij is lang haar, of iig iets langer dan het korte standaard wat normaal is in NL ^^
Omdat. Bakra.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:16 schreef lrishCassidy het volgende:
Gel ook. waarom zoveel gel in NL?
Hmm nee, vind ik zelf niet. Ik heb droog haar van nature.quote:
Als ik er maar aan kan trekken.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hmm nee, vind ik zelf niet. Ik heb droog haar van nature.
Krullend wat net niet genoeg krult.
Maarja, ik doe het er maar mee ^^
Dat kan je niet vanuit je Rotterdam. En al was je dichtbij dan kon je dat nog niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik er maar aan kan trekken.![]()
Je hebt al 21 jr een Surinaamse vriend en je weet niet wat bakra betekent?quote:
Huh? Hoe kom je erbij dat mij vriend surinaams is. Dat issie niet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt al 21 jr een Surinaamse vriend en je weet niet wat bakra betekent?
Ik dacht dat jouw vriend op 10 juni naar Suri ging. Familiebezoek geloof ik, hoewel ik dat laatste niet terug kan vinden in DM. Maakt niet uit. Bakra = blanke/Nederlanderquote:
Ja dat klopt. Zijn zus is getrouwd met een Surinamer. Mijn schoonbroer is dus Surinaams.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw vriend op 10 juni naar Suri ging. Familiebezoek geloof ik, hoewel ik dat laatste niet terug kan vinden in DM. Maakt niet uit. Bakra = blanke/Nederlander
Dat heb je nooit verteld. Was mijn eigen invulling. Maar goed, I stand corrected!quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Zijn zus is getrouwd met een Surinamer. Mijn schoonbroer is dus Surinaams.
Lezen
Ja dat heb ik wel verteldquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat heb je nooit verteld. Was mijn eigen invulling. Maar goed, I stand corrected!
Nee, echt niet. Mag dan wel vaak zwaar onder invloed zijn als ik jou spreek, maar m’n geheugen is prima.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel verteld
Ik ben een ouwehoer, maar ik weet wel wat ik wel en niet verteld heb ^^
Dat zwaar onder invloed breekt je toch een beetje op. Ik zei toen al schoonbroer, niet vriend. ^^quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Mag dan wel vaak zwaar onder invloed zijn als ik jou spreek, maar m’n geheugen is prima.
But now everything makes sense!![]()
Wil je zelf in m’n DM kijken?quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat zwaar onder invloed breekt je toch een beetje op. Ik zei toen al schoonbroer, niet vriend. ^^
Maakt verder ook niet uit
Zo saaiquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
Sowieso een goed idee om dit verder per DM te bespreken. Kunnen wij hier verder met plaatjes
Pffffffquote:
Het woord dat je zocht was kriegelig. Tenzij je nu jeuk hebt. Afhankelijk van de locatie wil ik je best helpen met die jeuk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik wordt een beetje kriebelig van de waarschuwingen aan mijn adres.
Ik zocht niks, het is hier geen Lingo.quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het woord dat je zocht was kriegelig. Tenzij je nu jeuk hebt. Afhankelijk van de locatie wil ik je best helpen met die jeuk.
En ook geen slow chat, dusss...quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:07 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zocht niks, het is hier geen Lingo.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ook geen slow chat, dusss...
quote:
Omdat de why vraag de beste ever isquote:
Half.quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar geen vraag op mijn slowchatvraag. Jij bent Surinaams toch?
Op Viva heb ik ooit een topic geopend over wat nou typisch Nl, Surinaams, Marrokaans whatever is. Dat topic liep enorm goed.quote:
quote:
Noukiequote:
Ha leuk, jij hebt iig iets leuks te vertellen al is het verzonnen ^^quote:
Dat is een beetje wat ik probeerde te vertellen in het dodetopicspel. Maarja.quote:
Nee want wat ik ook vertel, je denkt toch wel dat het verzonnen is door dronken samenzwering-aliens die graag onder je bed zitten te fluisterenquote:Op zaterdag 8 december 2018 00:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ha leuk, jij hebt iig iets leuks te vertellen al is het verzonnen ^^
Ik geloof niet in aliens. Ook niet bang voor whatever onder mijn bed ^^quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want wat ik ook vertel, je denkt toch wel dat het verzonnen is door dronken samenzwering-aliens die graag onder je bed zitten te fluisteren
Waarom bang zijn voor iets wat er gewoon is?quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben wel bang voor hidden agendas.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom bang zijn voor iets wat er gewoon is?
Omdat ik zo niet in elkaar zit.quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yeah rightquote:Op zaterdag 8 december 2018 00:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat ik zo niet in elkaar zit.
Ik persoonlijk, vind het ook niet "gewoon"quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij in DTS?quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat is een beetje wat ik probeerde te vertellen in het dodetopicspel. Maarja.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:50 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik geloof niet in aliens. Ook niet bang voor whatever onder mijn bed ^^
Achja, wat is gewoonquote:Op zaterdag 8 december 2018 00:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk, vind het ook niet "gewoon"
Ik deed jou na, in TVOH ^^quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij in DTS?
quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb geen phone, geen facebook, geen niks.
Ik hou niet van roddelen.
#metoo Maar niet zo achterdochtig heh, niet iedereen is zoals jij hebt meegemaakt toch.quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb geen phone, geen facebook, geen niks.
Ik hou niet van roddelen.
Je pikt ze eruit ^^quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
#metoo Maar niet zo achterdochtig heh, niet iedereen is zoals jij hebt meegemaakt toch.
Ik postte vroeger heel vaak in TVOH. Toen het nog leuk was. Die topics gingen hard. Itt tegenwoordig.quote:
Liefde snap ik, Muziek ook, Nee eigenlijk snap ik alles. Maar t much drugs/whatever snap ik nooit.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Is jouw recht, ik ook niet echt, maar alles is verslavend. Ook liefde.
Ik vind van wel.quote:
Ik vind vooral de achtergrond van drugs bad. Al de ellende die met drugs gepaard gaat,quote:
Mensen zijn zwak en het vlees gewilligquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind vooral de achtergrond van drugs bad. Al de ellende die met drugs gepaard gaat,
Das best triest toch als je erover nadenkt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen zijn zwak en het vlees gewillig
Och ik heb het niet nodig, nooit nodig gehad ook niet, was al baby al een vrolijke springkikker en rasoptimist, ik maak meer dan genoeg geluksstofjes aan van mezelf in mijn brein maar ken genoeg wat mensen die chronisch ongelukkig zijn, lucky fucking mequote:Op zaterdag 8 december 2018 01:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Das best triest toch als je erover nadenkt.
I dont do drugs. Precies voor deze reden.
Maar drugs or not?quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och ik heb het niet nodig, nooit nodig gehad ook niet, was al baby al een vrolijke springkikker en rasoptimist, ik maak meer dan genoeg geluksstofjes aan van mezelf in mijn brein maar ken genoeg wat mensen die chronisch ongelukkig zijn, lucky fucking me
Je moest eens weten hoeveel mensen gebruiken. In het dagelijks leven houden mensen dat liever voor zich, maar anoniem op het forum durven mensen er eerder voor uit te komen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:15 schreef lrishCassidy het volgende:
Waarom zijn er zoveel druggies op dit forum?
quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och ik heb het niet nodig, nooit nodig gehad ook niet, was al baby al een vrolijke springkikker en rasoptimist, ik maak meer dan genoeg geluksstofjes aan van mezelf in mijn brein maar ken genoeg wat mensen die chronisch ongelukkig zijn, lucky fucking me
Maar waarom dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen gebruiken. In het dagelijks leven houden mensen dat liever voor zich, maar anoniem op het forum durven mensen er eerder voor uit te komen.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen gebruiken. In het dagelijks leven houden mensen dat liever voor zich, maar anoniem op het forum durven mensen er eerder voor uit te komen.
Met mijn karakter heb ik dat niet echt nodig, ik vind het leven zo leuk en verwonderlijk en ik heb 10.000 interesses dat ik geen behoefte heb aan drugs, ook niet nodig ook om geluksstofjes in mijn brein aan te maken, vind mensen die drugs nodig hebben ook oersaai en zwak maar goed dat is een hautain trekje dat allerlaatstequote:
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met mijn karakter heb ik dat niet echt nodig, ik vind het leven zo leuk en verwonderlijk en ik heb 10.000 interesses dat ik geen behoefte heb aan drugs, ook niet nodig ook om geluksstofjes in mijn brein aan te maken, vind mensen die drugs nodig hebben ook oersaai en zwak maar goed dat is een hautain trekje dat allerlaatste![]()
Zeker wel. Ik ken genoeg gebruikers waarvan hun collega’s en familie van niks weten. Vaak ook de meeste vrienden niet. Ken ook genoeg dealers. Die gasten rijden 7 dagen per week, 15-16 uur per dag.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ach welnee of iig niet zo dramatisch als hier gesteld wordt.
Ja dit, ik denk ook dat het erg verborgen is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ken genoeg gebruikers waarvan hun collega’s en familie van niks weten. Vaak ook de meeste vrienden niet. Ken ook genoeg dealers. Die gasten rijden 7 dagen per week, 15-16 uur per dag.
En dan heb je nog de rokers en drinkers. Alcohol en nicotine zijn ook drugs.
Gratis tip van deze man met extreem hoog iq en eg, bij jezelf zoeken in plaats van bij anderen en je zult zien dat er een wereld voor je open gaatquote:
Dat zijn de meer open people.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ken genoeg gebruikers waarvan hun collega’s en familie van niks weten. Vaak ook de meeste vrienden niet. Ken ook genoeg dealers. Die gasten rijden 7 dagen per week, 15-16 uur per dag.
En dan heb je nog de rokers en drinkers. Alcohol en nicotine zijn ook drugs.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis tip van deze man met extreem hoog iq en eg, bij jezelf zoeken in plaats van bij anderen en je zult zien dat er een wereld voor je open gaat
Nee, ik blijf gewoon lekker mezelfquote:Op zaterdag 8 december 2018 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis tip van deze man met extreem hoog iq en eg, bij jezelf zoeken in plaats van bij anderen en je zult zien dat er een wereld voor je open gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |