Nee maar dat hele scylla verhaal ging natuurlijk nergens over.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan je met dat concept ook niet veel rekken
Dan skip ik die onzin.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben de namen van de hyena's wel aangepast.
En Be Prepared komt er niet in.
Zag er best nep uit.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de techniek hoe ze alles er echt uit gaan laten zien.
En die bewaker die ineens goed werd.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar dat hele scylla verhaal ging natuurlijk nergens over.
Konden ze makkelijk iets anders voor verzinnen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:19 schreef GGMM het volgende:
Vanwege die WOII-referentie zeker?
Kan natuurlijk niet.
Ja dat was wel bijzonderquote:Op donderdag 6 december 2018 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die bewaker die ineens goed werd.
Of gewoon erin laten.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Konden ze makkelijk iets anders voor verzinnen natuurlijk.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of gewoon erin laten.
Ik word er een beetje moe van dat iedereen tegenwoordig zo snel beledigd is om van alles en nogwat.
SJWquote:Op donderdag 6 december 2018 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
viel mij ook tegen maar ze moeten die beesten ook een menselijk karakter geven dan wordt het sowieso moeilijk om ze 1 op 1 na te bootsenquote:
Daarom ben ik er geen voorstander van.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
viel mij ook tegen maar ze moeten die beesten ook een menselijk karakter geven dan wordt het sowieso moeilijk om ze 1 op 1 na te bootsen
ik heb er sowieso niks mee maar dat Disney heeft wel effect gehad op hoe we naar dieren kijken en dat is aan de ene kant wel jammer.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom ben ik er geen voorstander van.
Idem. Met anime. Doe dan HD cartoon technieken ipv rla
Pics.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb net GGMM getekend. De custom woorden DOEN HET.
Mn nieuwe pet is er renequote:Op donderdag 6 december 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
Je moet met iets heel goeds komen wil je johannes_vermeer overtreffen.
Die had ik nagetekend. Met iets te weinig haar bovenop. (geen screen gemaakt helaas)quote:Op donderdag 6 december 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
Je moet met iets heel goeds komen wil je johannes_vermeer overtreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |