A New Hope was al kut.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
disney heeft star wars aardig verziekt
Ik heb S5 van Prison break gezien. Was wel aardig.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik de eerste vorig jaar om het een kans te geven, vond het echt heel slecht.
Disney verziekt alles.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
disney heeft star wars aardig verziekt
Dat boeit mij echt niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb S5 van Prison break gezien. Was wel aardig.
Ik wilde het een kans geven. S3 en 4 waren natuurlijk bagger slecht!quote:Op donderdag 6 december 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet meer.
je bent aan je UI te zien wel hyped voor de nieuwe lion king?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet meer.
Vooral benieuwd naar de techniek hoe ze alles er echt uit gaan laten zien.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent aan je UI te zien wel hyped voor de nieuwe lion king?
Zag je in de trailer al best veel van toch?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de techniek hoe ze alles er echt uit gaan laten zien.
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde het een kans geven. S3 en 4 waren natuurlijk bagger slecht!
Met computers JR.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de techniek hoe ze alles er echt uit gaan laten zien.
Ben meer benieuwd hoe ze alle leeuwen er uniek gaan laten uitzien, vond die Simba op het eind best generiek ogen.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zag je in de trailer al best veel van toch?
Daar zag je de hyena's en Scar niet.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zag je in de trailer al best veel van toch?
Echt genot.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.
Ja eens, daarna wel wat te ver gezocht allemaal.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.
echt? Dacht dat het nu wel een beetje klaar wasquote:Op donderdag 6 december 2018 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Komt ook een seizoen 6 binnenkort toch?
Nu kan je met dat concept ook niet veel rekkenquote:Op donderdag 6 december 2018 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens, daarna wel wat te ver gezocht allemaal.
Ze hebben de namen van de hyena's wel aangepast.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zag je de hyena's en Scar niet.
En Timon en Pumba
JR-Style en ik zijn vooral benieuwd naar deze characters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |