In de appquote:Op donderdag 6 december 2018 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk!Pics graag (terwijl je hem draagt)
quote:Op donderdag 6 december 2018 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb wel zin in mn blind date vanavond. We gaan naar de bioscoop en ik moest tijgernootjes meenemen
laat jij je slaaf naar huis gaan?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is vijf uur, ga eens naar huis slaaf.
Niet mijn tekening vriend.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk hoor, Stijn belachelijk maken.
Voel je je nu een grote jongen?
Even teruglezen.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar van wie was het dan wel?
Hij had nog wel wat blond haar nodig.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn nazi palmboom met kamerling eraan was wel mooi hè Jr
Truequote:Op donderdag 6 december 2018 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had nog wel wat blond haar nodig.
Wel leuk hoe iedereen altijd piemels of nazi-uitingen toevoegt als extra details als ze niks meer wetenquote:
Jongens blijven jongensquote:Op donderdag 6 december 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk hoe iedereen altijd piemels of nazi-uitingen toevoegt als extra details als ze niks meer weten![]()
Al deed ik dat zelf ook bij die tekening van Zaat.
VBL zit vol met seksistische neo-nazi's.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk hoe iedereen altijd piemels of nazi-uitingen toevoegt als extra details als ze niks meer weten![]()
Al deed ik dat zelf ook bij die tekening van Zaat.
Gerard komt nog naar de opening van een envelop.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Die Gerard beunt ook in elk mogelijk programma bij hè. Lekker playbacken in een studio. Genot.
Moet hij weer een kutliedje promoten?quote:Op donderdag 6 december 2018 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Die Gerard beunt ook in elk mogelijk programma bij hè. Lekker playbacken in een studio. Genot.
Kerstliedjequote:Op donderdag 6 december 2018 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet hij weer een kutliedje promoten?
hoi mortyquote:
Morty? Zo heet de vogel van Drizztquote:Op donderdag 6 december 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi morty
hard werken voor stageverslag ben beetje bang voor eindgesprek morty
noem jij mortaxx nou een vogel? lolquote:Op donderdag 6 december 2018 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morty? Zo heet de vogel van Drizzt
Beetje kansloos om bij je moeder mee eten zo te noemen, maar okay.quote:Op donderdag 6 december 2018 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe zou het nu met René zijn tijdens zijn date?
Calandgodius je nachtelijke avonturen kwamen vandaag nog even langsquote:Op donderdag 6 december 2018 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje kansloos om bij je moeder mee eten zo te noemen, maar okay.
Welke?quote:Op donderdag 6 december 2018 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Calandgodius je nachtelijke avonturen kwamen vandaag nog even langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |