Zeuren hoort in onze cultuur als Nederlanders zijnde, dus daar zeg ik niks over.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja joh! Je mag pas denken aan het denken om te beginnen met zeuren als je 33 bent
(Parks and Recreation)
Pfft door je eigen fouten ga je jezelf ook kwetsen. Ik sta volgens mij ook totaal niet met beide benen op de grond. Maar goed komt vast goed naarmate de leeftijd verstrijkt.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:14 schreef Themeparktommy het volgende:
"Life is what happens to you while you're busy making other plans"
Gewoon niet te veel nadenken en lekker veel fouten maken ondertussen, anders kun je ook nooit wat leren van je fouten!
Door fouten te maken leer je juist (althans, dat is de bedoelingquote:Op donderdag 6 december 2018 14:15 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Pfft door je eigen fouten ga je jezelf ook kwetsen. Ik sta volgens mij ook totaal niet met beide benen op de grond. Maar goed komt vast goed naarmate de leeftijd verstrijkt.
Juist! Een jaar lang geen fouten maken, is een jaar niet geleefd!quote:Op donderdag 6 december 2018 14:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Door fouten te maken leer je juist (althans, dat is de bedoeling).
Ja besef ik mij nu ook iddquote:Op donderdag 6 december 2018 14:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Door fouten te maken leer je juist (althans, dat is de bedoeling).
quote:Op donderdag 6 december 2018 14:27 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja besef ik mij nu ook iddIk moet meer schijt hebben aan wat anderen ervan denken of vinden en mij niet steeds aanpassen aan de ander uit schuldgevoel of angst dat de ander mij niet meer aardig of leuk vind of zo.
dat klinkt als goed advies aan jezelf. Hoe ga je dit voor elkaar krijgen?quote:Op donderdag 6 december 2018 14:27 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja besef ik mij nu ook iddIk moet meer schijt hebben aan wat anderen ervan denken of vinden en mij niet steeds aanpassen aan de ander uit schuldgevoel of angst dat de ander mij niet meer aardig of leuk vind of zo.
Ervan bewust zijn is eigenlijk al genoeg. Dus daar ga ik vaker eens heel bewust over nadenkenquote:Op donderdag 6 december 2018 14:34 schreef Drug het volgende:
[..]
dat klinkt als goed advies aan jezelf. Hoe ga je dit voor elkaar krijgen?
veel succes, ik hoop dat je slaagt om onafhankelijke mind te ontwikkelenquote:Op donderdag 6 december 2018 14:46 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ervan bewust zijn is eigenlijk al genoeg. Dus daar ga ik vaker eens heel bewust over nadenken
quote:Op donderdag 6 december 2018 14:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja joh! Je mag pas denken aan het denken om te beginnen met zeuren als je 33 bent
(Parks and Recreation)
volgens d'r profiel is ze anders al 52quote:Op donderdag 6 december 2018 15:36 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
al 9 jaar of zo... net als ik
Zo voel ik mij soms wel :pquote:Op donderdag 6 december 2018 15:46 schreef Feddd het volgende:
[..]
volgens d'r profiel is ze anders al 52
Heeft mij enorm geholpen! Gewoon lekker je leven leiden en niet proberen iedereen te vriend te houdenquote:Op donderdag 6 december 2018 14:27 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
hoe heeft het je geholpen?quote:Op donderdag 6 december 2018 17:21 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Heeft mij enorm geholpen! Gewoon lekker je leven leiden en niet proberen iedereen te vriend te houden
Sta een stuk zekerder in het leven, stuk sterker in m'n schoenen, durf vaker nee te zeggen, en omdat ik geen bullshit vrienden/kennissen meer heb ben ik ook wel wat gelukkiger geworden durf ik wel te stellen.quote:
nicequote:Op donderdag 6 december 2018 17:26 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Sta een stuk zekerder in het leven, stuk sterker in m'n schoenen, durf vaker nee te zeggen, en omdat ik geen bullshit vrienden/kennissen meer heb ben ik ook wel wat gelukkiger geworden durf ik wel te stellen.
Het verschilt natuurlijk wel, maar het heeft mij echt enorm geholpen om mensen die ik bijna nooit sprak of sprak om de verkeerde redenen vaarwel te zeggen!quote:Op donderdag 6 december 2018 17:29 schreef Drug het volgende:
[..]
nice
ik ga voortaan ook nee zeggen tegen overtallige vrienden en kennissen
Ik heb altijd zelf condooms bij, dus knappe meid die eerst bij mij inbreekt om ze lek te prikken.quote:Op donderdag 6 december 2018 10:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Zulke dingen komen dus echt wel voor. Andersom trouwens ook, mannen die hun condooms lek prikken.
Maar wees vooral lekker naïef.
Na afloop mee naar huis? No way, gewoon over de schutting naar de buren!quote:Op donderdag 6 december 2018 13:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neem je je eigen condooms mee en neem je ze na afloop ook weer mee naar huis.. kan er ook niks mee gebeuren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |