Dan zou ik hem toch maar eens op een andere plaats zetten.quote:
Van UPC vlekkeloos over gegaan op Ziggo.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2018 22:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik hem toch maar eens op een andere plaats zetten.
Zeg dat je het gelul zat bent en overstapt naar een andere provider.quote:
Dat is het beste adviesquote:Op woensdag 5 december 2018 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dat je het gelul zat bent en overstapt naar een andere provider.
Wat raadt je aan dan.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dat je het gelul zat bent en overstapt naar een andere provider.
Dat moet voor de helft kunnenquote:
OK... Ik had in het begin van de Horizon box ook problemen, maar nu en 1 nieuwe box is ie redelijk stabielquote:Op woensdag 5 december 2018 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Van UPC vlekkeloos over gegaan op Ziggo.
Wij hebben niet eens telefoon er bij. Allebei een mobiel .quote:Op woensdag 5 december 2018 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziggo zeg je toch? Ik betaal fors minder voor tv, internet en telefonie.
Hangt een beetje van je pakket af lijkt mequote:Op woensdag 5 december 2018 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziggo zeg je toch? Ik betaal fors minder voor tv, internet en telefonie.
Ik maak al 15 jaar gebruik van online.nl Internet, tv en telefoon. Ik heb ook wel gedonder gehad met mijn aansluiting maar het is altijd netjes opgelost.quote:
Ik vind het veel idd.quote:
Dan lult de helpdesker uit zijn nek.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens telefoon er bij. Allebei een mobiel .
Ach ja .. ik had goede collegasquote:Op woensdag 5 december 2018 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak al 15 jaar gebruik van online.nl Internet, tv en telefoon. Ik heb ook wel gedonder gehad met mijn aansluiting maar het is altijd netjes opgelost.
Bij Ziggo? Ik heb ook overwegend goede ervaringen, maar deze helpdesker van Gooddeal kletst maar wat. Ik zou nog een keer bellen.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak al 15 jaar gebruik van online.nl Internet, tv en telefoon. Ik heb ook wel gedonder gehad met mijn aansluiting maar het is altijd netjes opgelost.
Of het zit wel in het ABO, maar ze weten het nietquote:Op woensdag 5 december 2018 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan lult de helpdesker uit zijn nek.
Ook dan lult hij uit zijn nek.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Of het zit wel in het ABO, maar ze weten het niet
Maar veranderd niks aan het feit dat 93 euro per maand voor t.v. en internet een waanzinnig bedrag is.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij Ziggo? Ik heb ook overwegend goede ervaringen, maar deze helpdesker van Gooddeal kletst maar wat. Ik zou nog een keer bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |