Helemaal mee eens helaas. Tis bar en boos so far.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:30 schreef Kyran het volgende:
Ik heb het idee dat alle landen gewoon Israël willen naaien en gewoon geen enkel goed nummer willen sturen. Anders weet ik het ook niet meer hoor. Dit moet haast wel één van de zwakste ESF ooit gaan worden, want denk dat wij nu bijna op de helft zijn en echt geen enkel goed nummer in zit waarvan ik denk "ja, dit kan het wel eens zijn"....
De tering wat is dit weer een hoop bagger.
Ik vond het meteen fantastischquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:32 schreef Em31 het volgende:
Dit staat in de top 10 bij de bookmakers en veel fans zijn ook positief, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat dit niet eens de finale haalt? Of ik hoor het gewoon echt niet
Precies dit, en het lied zelf is ook niet echt toegankelijk, zeker niet de eerste keerquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:33 schreef Poepz0r het volgende:
Het probleem met dit nummer is dat rare masker en kleding die de artiest gebruikt. Mensen gaan direct denken waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 24 maart 2019 21:22 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit? Álles is vals aan dit nummer! Ik begrijp hier niets van.
Nou, dat kan alleen maar heel veel beter worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:03 schreef ato het volgende:
Er komt binnenkort een revamp van het nummer, ik kan het niet zo snel terug vinden.
Maar wat ik hoorde klonk een stuk toegankelijker en beter.
Conan kan een grote verrassing worden in Israël.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |