Als hij niks weet is het Scrummie.quote:Op woensdag 5 december 2018 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zijn al die idioten? Iemand doet mee onder mijn naam.
quote:Op donderdag 6 december 2018 00:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij niks weet is het Scrummie.
Afhankelijk van de kleine hequote:Op donderdag 6 december 2018 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso definitief as vrijdag half 10
Speen in de whisky dopenquote:Op donderdag 6 december 2018 00:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kleine he
Zoveel drinkt die niet thuisquote:Op donderdag 6 december 2018 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dacht dat je vriendin dat dronk
ik zit daar nog steeds bij een stel gekken die ik niet kenquote:Op donderdag 6 december 2018 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal onbekenden.
Kan je die room niet afschermen?
aaah, UI LION KINGquote:Op donderdag 6 december 2018 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal onbekenden.
Kan je die room niet afschermen?
ja wat was dat... tandarts hordijk?quote:Op donderdag 6 december 2018 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Jr maak jij de laatste maar enkel voor VBL
Vrijdag bij VI. Was er een tandarts op Twitter die Johan Derksen ging bedreigen. En als je nu googled op "Wim Hordijk tandarts" zie je het resultaat wel als 3e ofzo staan.quote:Op donderdag 6 december 2018 00:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
ja wat was dat... tandarts hordijk?
Ja dat is niks.quote:Op donderdag 6 december 2018 00:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
ik zit daar nog steeds bij een stel gekken die ik niet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |