haxbal was altijd passequote:Op woensdag 5 december 2018 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haxball is tegenwoordig passé. Ik heb ook nooit meegedaan
Oneens.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Skribbl is wel leuker dan Haxball ja.
Ik ram liever op wat knoppen dan dat ik beroep moet doen op mijn kennis en woordenschatquote:Op woensdag 5 december 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Creativiteit > op een toetsenbord rammen.
ik ken het allebei niet.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Skribbl is wel leuker dan Haxball ja.
Raar.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ram liever op wat knoppen dan dat ik beroep moet doen op mijn kennis en woordenschat
Pas op dat je niet teveel stof aantrekt.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik ken het allebei niet.
Klinkt als iets voor kinderen van 9 jaar
Dat past ook wat beter bij je hersencapaciteit.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ram liever op wat knoppen dan dat ik beroep moet doen op mijn kennis en woordenschat
Anders maak je de grap nog een keer iddquote:Op woensdag 5 december 2018 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat past ook wat beter bij je hersencapaciteit.
"grap"quote:Op woensdag 5 december 2018 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders maak je de grap nog een keer idd
https://skribbl.io/?zzLrhrsunlquote:Op woensdag 5 december 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was niet sarcastischquote:Op woensdag 5 december 2018 21:04 schreef Saind het volgende:
[..]
had laat door dat we begonnen waren
Dat jij niet creatief kan zijn met haxball betekent niet dat het spel dat niet toelaat.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sluit aanquote:Op woensdag 5 december 2018 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij niet creatief kan zijn met haxball betekent niet dat het spel dat niet toelaat.
Ja. Kleine vies veel gekregen. Mooi om z’n gezicht te zien als hij bv kleding krijgt.quote:
Sadisten zijn julliequote:Op woensdag 5 december 2018 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Kleine vies veel gekregen. Mooi om z’n gezicht te zien als hij bv kleding krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |