wordt wel weer eens tijdquote:Op woensdag 5 december 2018 16:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou dit seizoen ook wel zoiets worden
Wat schatjequote:Op woensdag 5 december 2018 16:58 schreef JanCees het volgende:
sinterklaaskado gekregen van werk (lol)
blij dat ik dat nog nooit gezien hebquote:Op woensdag 5 december 2018 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goede tijden slechte tijden.
Jef alberts wordt daar een zwerver.
Ludogod.quote:Op woensdag 5 december 2018 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heel veelquote:Op woensdag 5 december 2018 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat ik dat nog nooit gezien heb
Ja, terecht ook. Ik heb de eerste 10 jaar ofzo alles gezien.quote:Op woensdag 5 december 2018 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat ik dat nog nooit gezien heb
is dat waargebeurd?quote:Op woensdag 5 december 2018 17:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Nina die opeens van klein kind naar adolescent ging in 2 seizoenen nadat ze door isabella in de kelder was ontvoerd en daardoor naar gekkenhuis moest
Ik weet alleen dat die Ludo daar tientallen mensen heeft vermoord en nog altijd vrij rondloopt.quote:Op woensdag 5 december 2018 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En doodgeschoten, blind en verlamd is geweest.quote:Op woensdag 5 december 2018 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die Ludo daar tientallen mensen heeft vermoord en nog altijd vrij rondloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |