Schijnbaar heb jij er iets mee te makenquote:
Wil jij zeggen dat Darksouls wat je momenteel speelt keer op keer hetzelfde is en een overwinning op een eindbaas niet als loon naar werken voelt nog los van de loot die hij geeft?quote:Op woensdag 5 december 2018 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als elk spelletje ter wereld dus.
Is die conclusie niet wat voorbarig?quote:Op woensdag 5 december 2018 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnbaar heb jij er iets mee te maken
Nee dat nietquote:Op woensdag 5 december 2018 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat Darksouls wat je momenteel speelt keer op keer hetzelfde is en een overwinning op een eindbaas niet als loon naar werken voelt nog los van de loot die hij geeft?
OK met weer een nieuwe naam dus, wat een eikelquote:Op woensdag 5 december 2018 16:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Die heeft hier iedereen zo'n beetje ban aangesmeerd toch
Ties02 is dat
Geen idee, het zal mij werkelijk worst wezen.quote:Op woensdag 5 december 2018 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is die conclusie niet wat voorbarig?
ik heb wel eens bunnikside gezeten tegen Ajax, je zit tussen kwijlende tokkies maar ging primaquote:Op woensdag 5 december 2018 16:48 schreef Tjacka het volgende:
weten jullie of wildzitten bij fc Utrecht heel groot risico is lol
Dan had je mij moeten zien nadat ik gister 13/2/7 ging als adcquote:Op woensdag 5 december 2018 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de charme van dat spel totaal niet. Keer op keer hetzelfde trucje met bijzonder weinig voldoening na een overwinning.
K/A/D?quote:Op woensdag 5 december 2018 16:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan had je mij moeten zien nadat ik gister 13/2/7 ging als adc
Bestaat het spel nog altijd aan slechts 1 map?quote:Op woensdag 5 december 2018 16:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan had je mij moeten zien nadat ik gister 13/2/7 ging als adc
Jaquote:Op woensdag 5 december 2018 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bestaat het spel nog altijd aan slechts 1 map?
scheelt dat je meestal niet hoeft te juichen voor Ajax daar, laatste keer dat ik er was wel trouwensquote:Op woensdag 5 december 2018 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb wel eens bunnikside gezeten tegen Ajax, je zit tussen kwijlende tokkies maar ging prima
was toen ook 1-3 geloof ikquote:Op woensdag 5 december 2018 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt dat je meestal niet hoeft te juichen voor Ajax daar, laatste keer dat ik er was wel trouwens(1-7 in 97)
ah okequote:Op woensdag 5 december 2018 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb wel eens bunnikside gezeten tegen Ajax, je zit tussen kwijlende tokkies maar ging prima
Zou dit seizoen ook wel zoiets wordenquote:Op woensdag 5 december 2018 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt dat je meestal niet hoeft te juichen voor Ajax daar, laatste keer dat ik er was wel trouwens(1-7 in 97)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |