En dit gebeuren is gewoon al 7 minuten bezig en nog niet afgelopenquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
Deze host intervalact; wat is dit nou weer?Ze dachten; we hebben al een aap en kippen gehad, laten wij nu dan maar schapen na gaan doen?
Kort nachtje voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2019 06:47 schreef Momo... het volgende:
Il Volvo nu in de top 3 van de odds samen met:
Ja, dat accent ook echtquote:
Respect voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2019 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
En we zijn bij de laatste: Mahmood. Een van de favorieten ook, heb ik begrepen.
Thanksquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Respect voor jou![]()
![]()
Straks even terugluisteren
I see what you did therequote:Op woensdag 6 februari 2019 06:47 schreef Momo... het volgende:
Il Volvo nu in de top 3 van de odds samen met:
Ik denk dat Il Volo gewoon weer een hoge score gaat halen op het ESF als ze ook daadwerkelijk gaan. Of de derde plaats geëvenaard of verbeterd gaat worden zal ook van de rest van het deelnemersveld af gaan hangen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou overigens tevreden zijn met elke van de 3 topfavorieten, maar ik ben het er mee eens dat geen van alle echt commercieel genoeg is voor een hoge score op het ESF.
Dit meesterwerk, een outsider bij de bookmakers, is overigens mijn favoriet:
Ja, als ik schrijf dat het geen hoge score kan worden lijkt het inderdaad een beetje alsof ik bedoel dat ze 21e ofzo zouden wordenquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat Il Volo gewoon weer een hoge score gaat halen op het ESF als ze ook daadwerkelijk gaan. Of de derde plaats geëvenaard of verbeterd gaat worden zal ook van de rest van het deelnemersveld af gaan hangen.
Die oorbellen zijn wel een trademarkquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:16 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vind Irama echt by far het beste wat ze kunnen kiezen.
Die clip maakt ook indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |