Ik zou een moord doen om paxcon nog een keer te sprekenquote:Op maandag 3 december 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat paxcon nooit meer meedoet met haxball. Als fokker miste ik weinig aan hem. Postte hij niet altijd in KLB?
Onlo junior nog gewonnen dit weekend?quote:Op maandag 3 december 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geintje maat. Beetje blijven lachen.
Goede vraagquote:Op maandag 3 december 2018 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onlo junior nog gewonnen dit weekend?
Nog stress op stage? Of was het een act.quote:Op maandag 3 december 2018 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Naar de gym lopen is voor sommige users al te veel lol
kloptquote:Op maandag 3 december 2018 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat mij raden, die zijn tegen alle overheidstaken.
Ja man, geen pijn en meds meerquote:Op maandag 3 december 2018 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee zometeen, ben je al van je huidziekte af ofwa?
Met?quote:Op maandag 3 december 2018 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onlo junior nog gewonnen dit weekend?
En dit noemt zich nou een vriendquote:Op maandag 3 december 2018 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit toch op voetballen of niet
Stevengodquote:Op maandag 3 december 2018 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mastermindedgod
Steven had toen die elftalfotos gepost
Maak ik hier nu een blunder?quote:Op maandag 3 december 2018 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dit noemt zich nou een vriend
Tering hoe lang duurt dat zwemmen al wel nietquote:Op maandag 3 december 2018 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerst zijn zwemdiploma, dan de voetbal.
Ik heb hetzelfde met mensen met een hamstring blessa, gun je niemandquote:Op maandag 3 december 2018 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Iedereen die ooit gordelroos krijgt en die klaagt over pijn zal ik geen mietje noemen.
Ik ben al 24 jaar bezigquote:Op maandag 3 december 2018 18:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tering hoe lang duurt dat zwemmen al wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |