`quote:Op maandag 3 december 2018 01:34 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!
Inwoners:
[ afbeelding ]
Maandag 7 januari 2019 - Publiek kan stemmen
Dinsdag 8 januari 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 9 januari 2019 - 2 Nieuwe inwoners komen binnen
Zondag 13 januari 2019- 1 Nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 14 januari 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
Daar is ie toch ook voor aangenomen door Talpa?quote:Op maandag 3 december 2018 01:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
`
Maar kijk eens even eerlijk naar jezelf, Erik is de enige oprechte persoon die over is.
De rest zit daar om te scoren, Erik is echt eerlijk en heeft een een eerlijke overtuiging, die betrap je nergens op. Iedereen zit daar verder alleen voor zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat bedoel ik, Erik zou z'n gang moeten kunnen gaan, maar is dat dan het entertainment dat je zoekt? Dat je weet dat het doorgestokenkaart is. En nog erger, dat jij je troost met het feit dat de hele leefwereld van Erik voorgeschreven is.quote:Op maandag 3 december 2018 01:51 schreef Yaksa het volgende:
Probleem voor Erik is gewoon dat er niet altijd voldoende bouwmateriaal is.
Die man kan echt wel leuke dingen doen met hout en zo.
Maar iedereen wordt geremd in Utopia, en het is maar de vraag of Erik daar mee om kan gaan.
Eh, jij kijkt ook toch blijkbaar? Werk jij daar niet zo hard aan mee? En ik ookquote:Op maandag 3 december 2018 01:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik, Erik zou z'n gang moeten kunnen gaan, maar is dat dan het entertainment dat je zoekt? Dat je weet dat het doorgestokenkaart is. En nog erger, dat jij je troost met het feit dat de hele leefwereld van Erik voorgeschreven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Misschien omdat Gerrit weer snurktequote:Op maandag 3 december 2018 03:20 schreef Poesjuh het volgende:
Hu wanneer is Lotus ineens bij Mike gaan liggen dan? Ze lag eerder gewoon te slapen bij Franny en Sherrit. Misschien toch weggejaagd door Sherrit? Of goed excuus of naast Mike te kruipen
Shel de lellebelquote:Op maandag 3 december 2018 05:33 schreef Dotteke het volgende:
O, Ger ligt weer bij Shel in bed en Tim ligt alleen zo te zien
Lotus ligt bij Mike.
NIet echt boeiend nieuws, maar toch, die shel he
Toen ik vanmorgen keek zag ik ze samen liggen, dus ze worden echt niet van stream gehoudenquote:Op maandag 3 december 2018 07:15 schreef Juud79 het volgende:
Liggen Mike en Lotus weer samen..... worden ze van de stream gehouden.
toch wel waard hoor, ik zeg Franny en poeperd de rest mag je opzoeken 😁quote:Op maandag 3 december 2018 08:16 schreef Giggio het volgende:
GM Cos - nog iets gemist dit weekend? (behalve de dagelijkse fitties en wel/niet f*ckdates)
of de moeite van teruglezen niet waard
JOnge jonge jonge wat een dom mokkelquote:Op maandag 3 december 2018 08:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, het heeft niet lang geduurd .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit propt hem er weer in - 2 december 2018.
x6y8rjf
Ja, de twee heksen zijn met de markt bezigquote:Op maandag 3 december 2018 08:53 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen![]()
Ik hoop dat er vandaag een nieuwe inwoner komt. Het is wat Dotteke zegt Saai
het sterft een langzame dood, het is ook niet leuk meer om te kijken. Geen geld maar wel wenkbrauwen, tanden, nagels, botox en weet ik wat voor dingen nog meer ze slaan de plank finaal mis het laat in ieder geval mijn tenen krullenquote:Op maandag 3 december 2018 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier al net zo saai als in Utopia
Die stream had ik al weggezapt. Niet te doen.quote:Op maandag 3 december 2018 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de twee heksen zijn met de markt bezig
Weer met een toneel stukkie bezig met die rot stemmetjes van hun
Is ook helemaal niet wat ik interessant vind om te kijken.quote:Op maandag 3 december 2018 08:57 schreef durdur het volgende:
[..]
het sterft een langzame dood, het is ook niet leuk meer om te kijken. Geen geld maar wel wenkbrauwen, tanden, nagels, botox en weet ik wat voor dingen nog meer ze slaan de plank finaal mis het laat in ieder geval mijn tenen krullen
Je vergeet nog danslessen, massages, een macbook pro, bureaustoel, strippers, stenen, kleding, horloges, paarden, boks lessen, een handlezer, DNA test, een leugendetector en een dj set.quote:Op maandag 3 december 2018 08:57 schreef durdur het volgende:
[..]
het sterft een langzame dood, het is ook niet leuk meer om te kijken. Geen geld maar wel wenkbrauwen, tanden, nagels, botox en weet ik wat voor dingen nog meer ze slaan de plank finaal mis het laat in ieder geval mijn tenen krullen
soort van trekken aan een bijna dood peerdquote:Op maandag 3 december 2018 08:57 schreef durdur het volgende:
[..]
Ja, walgelijk, het begint meer een luxe oord te worden.quote:Op maandag 3 december 2018 08:57 schreef durdur het volgende:
[..]
Kortweg, het is helemaal nietsquote:Op maandag 3 december 2018 08:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die stream had ik al weggezapt. Niet te doen.
Maar die saaie, zichzelf geweldig vindende, mannen in de caravan is ook niet veel aan.
quote:Op maandag 3 december 2018 09:10 schreef Mylene het volgende:
Niet leuk de stream van Mike in de caravan en dan ineens een Brandon die wakker wordt in beeld.
Oh, wacht, van korte duur.
Nee, nu weer Shelly en Gerrit, nog erger.
En weer terug bij Mike.
Dat blijft vaag.. Regie laat dat niet zienquote:Op maandag 3 december 2018 09:18 schreef Mylene het volgende:
Hebben Mike en Lotus ook al seks gehad?
Deze is van Shell ook niet echt mooiquote:Op maandag 3 december 2018 09:19 schreef Mylene het volgende:
Die wenkbrauwen van Hiske, man o man, geen gezicht.
Schijnt heel koud te zijn.quote:Op maandag 3 december 2018 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Blijf het raar vinden dat er 3/4 man in een twee persoonshuisje slapen en dat Merel een 4 persoons helemaal voor haar alleen heeft
O, ze hebben toch kacheltjesquote:
mari is inquote:Op maandag 3 december 2018 09:25 schreef Mylene het volgende:
Ook raar dat Tim een prijs won van Mari, kijk hoe hij erbij loop, met die vieze jas.
herhaling van gerrit en dellie. gewoon te saai. script bestaat uit 120 woordjes en er komt ook geen woordje bij.quote:Op maandag 3 december 2018 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat blijft vaag.. Regie laat dat niet zien
quote:Op maandag 3 december 2018 09:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kind kan voorlopig niet meer poepen, misschien een laxeertablet.
Het zijn meest allemaal mensen, die in mijn optiek niet lekker in de bovenkamer zijn..Onze straf omdat we Uto1 zo kritisch bekekenquote:Op maandag 3 december 2018 08:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die stream had ik al weggezapt. Niet te doen.
Maar die saaie, zichzelf geweldig vindende, mannen in de caravan is ook niet veel aan.
was toch te verwachten met de 'keuze' van de nieuwe inwonerquote:Op maandag 3 december 2018 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Er zit ook helemaal niets in die hele Franny niet he ( op wat zaad na)
[ afbeelding ]
Jij denkt echt alles te weten he nu werkt eric weer voor de febo nou dan had eric wel harder gebouwt ipv deze slappe hapquote:Op maandag 3 december 2018 01:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar is ie toch ook voor aangenomen door Talpa?
Hij moet bouwen en verder niet zeuren.
Gewoon werken, na het werken lekker eten, en dan een biertje (of twee, of drie) en dan slapen.
En de volgende morgen gewoon weer werken..
quote:Op maandag 3 december 2018 09:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zijn meest allemaal mensen, die in mijn optiek niet lekker in de bovenkamer zijn..Onze straf omdat we Uto1 zo kritisch bekeken
en wat zei his ?quote:Op maandag 3 december 2018 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Tim heeft tegen His gezegd dat Chris beter met de financieen kan stoppen omdat Hiske het brein er achter is, of ze wel weet wat ze haar aan doet
Als het goed is, Als niemand besluit het anders te doen, Als er niet een nieuwe inwoner op dat moment binnen komt om 11 uur maar ja Utopia hequote:Op maandag 3 december 2018 09:33 schreef sjampoeh het volgende:
Helleu, is er ook een vergadering met decepties vandaag ? zo ja, hoe laat ?
Goh dan ben ik wel een slecht mens hequote:
Ja het losweken van je kinderen is al heel erg eng. je bent moeder voor eeuwigquote:Op maandag 3 december 2018 09:37 schreef magnaal het volgende:
Hoe zit het nu met die relatie Chris en His? His, die Chris al van haar kinderen aan het losweken lijkt te zijn..Het is gewoon griezelig...
Als die er ligt, zijn het de Kabautertjes geweest iddquote:Op maandag 3 december 2018 09:37 schreef Giggio het volgende:
het straatje heeft zich ook vanzelf gelegd ?
Dat is wel mijn meningquote:Op maandag 3 december 2018 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja het losweken van je kinderen is al heel erg eng. je bent moeder voor eeuwig
kaboutertje joa iig niet zo te zienquote:Op maandag 3 december 2018 09:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als die er ligt, zijn het de Kabautertjes geweest idd
11uquote:Op maandag 3 december 2018 09:33 schreef sjampoeh het volgende:
Helleu, is er ook een vergadering met decepties vandaag ? zo ja, hoe laat ?
ow my godquote:
quote:Op maandag 3 december 2018 09:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Waarom zitten ze met zijn twee achter de computer? Dat is toch niet effectief
echt he.. elektricien in huis daar (of wat er voor door moet gaan ) en dan zo de snoeren en stekkersquote:
Stomme opmerking van mij?quote:
Hij heeft groot gelijk, hij gaat geen geld verdienen voor de "Onafhankelijke" TimoTeven.. dat hadden ze mee moeten berekenen in hun beslissing.. stoer uitstappen is leuk, maar ook het zuur pakken danquote:Op maandag 3 december 2018 09:53 schreef kaatje50 het volgende:
Adriaan is ook een zemel hoor. Er is geboekt voor de B&B met Adriaan. Dat arrangement heeft hij destijds in toegestemd. Maar nu twijfelt hij er aan mee te werken, omdat de broeders "onafhankelijk' zijn geworden. Dit kan hij toch niet maken tegenover de gasten. Laat hem dan met de Broeders iets afspreken over de prijs. Het meer betaalde gedeelte opeisen, maar wel meewerken
kneus en egoïst is het. Nog zo iemand die altijd in de ikvorm praat.quote:Op maandag 3 december 2018 09:53 schreef kaatje50 het volgende:
Adriaan is ook een zemel hoor. Er is geboekt voor de B&B met Adriaan. Dat arrangement heeft hij destijds in toegestemd. Maar nu twijfelt hij er aan mee te werken, omdat de broeders "onafhankelijk' zijn geworden. Dit kan hij toch niet maken tegenover de gasten. Laat hem dan met de Broeders iets afspreken over de prijs. Het meer betaalde gedeelte opeisen, maar wel meewerken
de mijne ook, ik vind die twee zo eng bij elkaar. Ik krijg er kotsnijgingen van.quote:Op maandag 3 december 2018 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
Gerrit en Shelly als "stel" verpesten mijn Utopia ervaring![]()
![]()
![]()
tja de anderen zijn ook zo lekker drukquote:Op maandag 3 december 2018 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
De Straat... eindelijk gaat er een wat doen
[ afbeelding ]
da's wel erg knap van christelquote:Op maandag 3 december 2018 09:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
en Chris doet ook niets meer dan naast Chris zitten en koffie drinken.
e oprecht!quote:Op maandag 3 december 2018 10:04 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
da's wel erg knap van christelEEeecht
Mensen kunnen toch niet aan de gang blijven met kopen daar. Kan me er niets bij voorstellen daar een kledingstuk te kopen. 3x zo duur als ergens andersquote:Op maandag 3 december 2018 10:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Metel gaat ook sweaters verkopen maar vraagt eerst of Brenda dat niet erg vind
Het zijn ook wel kneusjes allemaalquote:Op maandag 3 december 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Hoe achterlijk loopt Brenda, is hier nu wel goed te zien
[ afbeelding ]
Snap die Chris ook totaal niet. Komt erin als leuk uitziende alternatieve vrouw. Blijkt dat ze een burnout heeft gehad en haar leven een andere wending wil geven. En dan nu vastgeketend zitten aan die vreselijke Hiske. Snap daar geen moer van. Weer foute keuze Chris. Jammer.quote:Op maandag 3 december 2018 10:04 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
da's wel erg knap van christelEEeecht
Ja, zowel geestelijk als lichamelijk.quote:Op maandag 3 december 2018 10:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zijn ook wel kneusjes allemaal
Retarded people.quote:Op maandag 3 december 2018 10:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zijn ook wel kneusjes allemaal
Zou er niet meer met Christel aan de hand zijn? Vanaf het begin viel me haar volgzaamheid op t.o.v Mike en John, ergerlijk gewoon.. En als zij het ergens niet mee eens is, gaat ze huilen..Ze is zo labiel..quote:Op maandag 3 december 2018 10:40 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Snap die Chris ook totaal niet. Komt erin als leuk uitziende alternatieve vrouw. Blijkt dat ze een burnout heeft gehad en haar leven een andere wending wil geven. En dan nu vastgeketend zitten aan die vreselijke Hiske. Snap daar geen moer van. Weer foute keuze Chris. Jammer.
En media geil.quote:Op maandag 3 december 2018 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou er niet meer met Christel aan de hand zijn? Vanaf het begin viel me haar volgzaamheid op t.o.v Mike en John, ergerlijk gewoon.. En als zij het ergens niet mee eens is, gaat ze huilen..Ze is zo labiel..
herstel: hiskefet moest lachen om het idee, christel als ruggengraat van utopiaquote:Op maandag 3 december 2018 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Merel had gezegd misschien kan Chris er mee helpen, maar His had gezegd dat Chris er ook geen verstand van had
ja labiel iddquote:Op maandag 3 december 2018 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou er niet meer met Christel aan de hand zijn? Vanaf het begin viel me haar volgzaamheid op t.o.v Mike en John, ergerlijk gewoon.. En als zij het ergens niet mee eens is, gaat ze huilen..Ze is zo labiel..
Ja er moet wel meer aan de hand zijn met haar.quote:Op maandag 3 december 2018 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
GODALLEMACHTIGquote:Op maandag 3 december 2018 10:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Is het niet leuk om ee relatie coach voor hun te halen vraagt Chris.... oooooh jaaa te geeeek zegt Hiske
Ze is in Uto2 komen wonen, om zichzelf te promoten als kunstenares? tja..quote:Op maandag 3 december 2018 10:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En media geil.
Was al een keertje in uto1 met haat kunstwerken
idd, laat ze eens zelf verhaal lijntjes maken inplaats van mee liften op die van anderen.quote:Op maandag 3 december 2018 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
GODALLEMACHTIG
Voor wie ?? ger en shel ?
Laat ze eens een poosje naar hunzelf kijken, dat geklit vind ik ook niet gezond
vergeet haar acteer repertoire niet: kots-gebaren in 6 versies. inclusief geluidseffectenquote:Op maandag 3 december 2018 10:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja labiel idd
en praat nooit over haar kinderen, vind ik ook zo raar
en dan ineens KIPPIEEEEEEEE
raar mens vind ik het
oja ook zo ietsquote:Op maandag 3 december 2018 10:49 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
vergeet haar acteer repertoire niet: kots-gebaren in 6 versies. inclusief geluidseffecten
Leek mij inderdaad een héél sociale vrouw die in de klauwen is beland van een vrouw die van alle kanten niet klopt. Erg jammer.quote:Op maandag 3 december 2018 10:40 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Snap die Chris ook totaal niet. Komt erin als leuk uitziende alternatieve vrouw. Blijkt dat ze een burnout heeft gehad en haar leven een andere wending wil geven. En dan nu vastgeketend zitten aan die vreselijke Hiske. Snap daar geen moer van. Weer foute keuze Chris. Jammer.
Zou dat loopje niet kunnen komen doordat haar benen nogal dik zijn en langs elkaar heen schuren?quote:Op maandag 3 december 2018 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Brandon leert Brenda goed lopen
[ afbeelding ]
media geil vooral, hoe ze elke keer voorop staat als er iets binnen komt, aandacht vraagt. Ze moest eens weten dat haar DNA resultaat niet in beeld is geweest op tv, zoals ze daar reageerdequote:Op maandag 3 december 2018 10:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En media geil.
Was al een keertje in uto1 met haat kunstwerken
kreeg serieus wel iets mee, dat ze maar een uur per dag mochten bestraten.quote:Op maandag 3 december 2018 10:50 schreef Giggio het volgende:
en klaar voor vandaag met bestraten
hoezo een dag eens lekker doorwerken?
en moet dat plein ook nog dichtgelegd worden of mogen de karretjes daar lekker door het zand crossen?
Hiske roept bij mij ook negatieve gevoelens op, een beetje evil..quote:Op maandag 3 december 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Leek mij inderdaad een héél sociale vrouw die in de klauwen is beland van een vrouw die van alle kanten niet klopt. Erg jammer.
Restandje burnout waarschijnlijk?quote:Op maandag 3 december 2018 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 december 2018 10:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hiske roept bij mij ook negatieve gevoelens op, een beetje evil..
Hiske is best een naar mens op dat soort momenten. En ze maakt Christel erg afhankelijk van haar. Haar 'projectje'.quote:Op maandag 3 december 2018 10:46 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
herstel: hiskefet moest lachen om het idee, christel als ruggengraat van utopia.
Denk dat Hiske jaloers is op alles wat Christel kan en haar daar min of meer in tegen wil houden.quote:Op maandag 3 december 2018 10:46 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
herstel: hiskefet moest lachen om het idee, christel als ruggengraat van utopia.
ja kloptquote:Op maandag 3 december 2018 10:51 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
kreeg serieus wel iets mee, dat ze maar een uur per dag mochten.
Ook dat.quote:Op maandag 3 december 2018 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat Hiske jaloers is op alles wat Christel kan en haar daar min of meer in tegen wil houden.
Die zoons zijn al volwassen en Christel zal gedacht hebben: nu ben ik eens aan de beurt. Weet je wat het is om een tweeling groot te brengen? Weet ook niet vanaf welke leeftijd zij ze alleen heeft opgevoed.quote:Op maandag 3 december 2018 10:46 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja er moet wel meer aan de hand zijn met haar.
En dan 2 jonge zonen hebben (begin 20) en die niet om je heen/in je buurt hebben. Vreemde keuze ook.
en misschien ook, dat Hiske minstens 1 iemand wil hebben, om te overheersen?quote:Op maandag 3 december 2018 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat Hiske jaloers is op alles wat Christel kan en haar daar min of meer in tegen wil houden.
Heb haar nooit in Uto1 gezien hoor.quote:Op maandag 3 december 2018 10:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze is in Uto2 komen wonen, om zichzelf te promoten als kunstenares? tja..
Hoorde het ook, stel je voor dat publiek rare ideeën bij je heeft, ff samenvatting van een paar cos-topics sturenquote:Op maandag 3 december 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
Brenda adviseert Merel om het gedicht van Lotus toch voor te lezen
Anders denken mensen weer verkeerd
[ afbeelding ]
Wie wel, daar...quote:Op maandag 3 december 2018 10:56 schreef UtoStreamer het volgende:
brenda "zo lekker vergaderen ..10 uur" !? het is al 11 uur ? is er een vertraging op de streams van meer dan een uur of heeft brenda ze niet op een rijtje ?
Toch was ze in het begin op de achtergrond en hoorde je haar amper en was ze bezig met sieraden en verdiende daar wonderwel best wel goed mee voor de groep. Zeurde ook nooit.quote:Op maandag 3 december 2018 10:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
media geil vooral, hoe ze elke keer voorop staat als er iets binnen komt, aandacht vraagt. Ze moest eens weten dat haar DNA resultaat niet in beeld is geweest op tv, zoals ze daar reageerde
Kijk hier eens:quote:Op maandag 3 december 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb haar nooit in Uto1 gezien hoor.
toen kon ze zich nog een halve dag van de streams houden in de hangmat zonder camera.quote:Op maandag 3 december 2018 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch was ze in het begin op de achtergrond en hoorde je haar amper en was ze bezig met sieraden en verdiende daar wonderwel best wel goed mee voor de groep. Zeurde ook nooit.
Nog zo'n evil mens.quote:Op maandag 3 december 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Pafferige kop heeft ze gekregen..quote:Op maandag 3 december 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, viel mij ook op dat als Christel min of meer zichzelf wil zijn ze als een klein kind een standje krijgt van Hiske.quote:Op maandag 3 december 2018 10:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
en misschien ook, dat Hiske minstens 1 iemand wil hebben, om te overheersen?
echt?quote:Op maandag 3 december 2018 10:51 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
kreeg serieus wel iets mee, dat ze maar een uur per dag mochten bestraten.
en ook nog allemaal gaten in haar gebit...tja dat krijg je als je een pot chocopasta per dag eet...ook nog eens in bed...en dat luie mens gaat er dan echt niet meer uit om ff te poetsen...quote:Op maandag 3 december 2018 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog zo'n evil mens.Stoker 1ste klas.
Heeft Merel haar schandalige kledingbon al helemaal verzilverd aan panterspullen? Al die luxe dingen worden ook nog eens beloond. Kapitalen aan verf op je smoel en steeds nieuwe kleding en je wordt beloond met een flinke kledingbon!quote:
Of wij lopen vóór!quote:Op maandag 3 december 2018 10:56 schreef UtoStreamer het volgende:
brenda "zo lekker vergaderen ..10 uur" !? het is al 11 uur ? is er een vertraging op de streams van meer dan een uur of heeft brenda ze niet op een rijtje ?
Hiske wil Christel in een ijzeren greep houden. Wat een enge vrouw is dat.quote:Op maandag 3 december 2018 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op dat als Christel min of meer zichzelf wil zijn ze als een klein kind een standje krijgt van Hiske.
Ik zie haar alleen maar in Uto2 hoor. Die foto op de zolder in Uto 1 is zij niet maar is die lesbiene.quote:Op maandag 3 december 2018 10:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijk hier eens:
UTO / [INWONERS UTO2] Christel
ik heb een fucking linteloo oker gele bank. 🤔quote:Op maandag 3 december 2018 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreselijk hè? Heb al mijn okergeel de deur uitgedaan.
Haar kunst aan de muurquote:Op maandag 3 december 2018 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen maar in Uto2 hoor. Die foto op de zolder in Uto 1 is zij niet maar is die lesbiene.
Das niet waar hoor, ze was toen veel met die steentjes etc. bezig.quote:Op maandag 3 december 2018 10:59 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
toen kon ze zich nog een halve dag van de streams houden in de hangmat zonder camera.
Smerig inderdaad en vraagt om gaatjes.quote:Op maandag 3 december 2018 11:03 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
en ook nog allemaal gaten in haar gebit...tja dat krijg je als je een pot chocopasta per dag eet...ook nog eens in bed...en dat luie mens gaat er dan echt niet meer uit om ff te poetsen...
ja maar de schilderijen zijn van Christel...quote:Op maandag 3 december 2018 11:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen maar in Uto2 hoor. Die foto op de zolder in Uto 1 is zij niet maar is die lesbiene.
Ze is ook echt moddervet geworden.quote:Op maandag 3 december 2018 11:03 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
en ook nog allemaal gaten in haar gebit...tja dat krijg je als je een pot chocopasta per dag eet...ook nog eens in bed...en dat luie mens gaat er dan echt niet meer uit om ff te poetsen...
O, das dan wat moeilijker weg te doen.quote:Op maandag 3 december 2018 11:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik heb een fucking linteloo oker gele bank. 🤔
ze bewegen ook veel te weinig en eten niet gezondquote:Op maandag 3 december 2018 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze is ook echt moddervet geworden.![]()
Brenda en Merel liggen echt de hele dag te kauwen en vooral koekjes met chocopast en chips.quote:Op maandag 3 december 2018 11:13 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ze bewegen ook veel te weinig en eten niet gezond
quote:Op maandag 3 december 2018 11:09 schreef mamakarina het volgende:
GM
ff de vergadering kijken.... hopelijk meteen de nieuwe inwoner, want de zon schijnt op mijn ramen.... klap in mijn uto-verslaafde bek... Ik moét aan de schoonmaak
die andere delquote:Op maandag 3 december 2018 11:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wie missen we ( of zijn er niet bij)
Shel en ????
dat is toch idioot ? Een vergadering en dan het punt financien niet willen bespreken.quote:Op maandag 3 december 2018 11:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske begint te ratelen, natuurlijk over Amnesty.![]()
Punten voor de vergadering:
evenementen\
markt
silo
kerstcommissie
diensten en produkten
bouwprojekten huisjes en projekten
Nog meer punten? Gerrit: financiën. Hiske: bladiebla, wil het eigenlijk niet blijkbaar. Adriaan ook niet. Ze moeten het maar met elkaar bespreken en Adriaan vindt dat de broeders er niet bij hoeven te zijn.
Nee, dat was de kunst van Christel.quote:Op maandag 3 december 2018 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie ik ook niet hoor, is door de bewoners allemaal gemaakt.
Erik?quote:Op maandag 3 december 2018 11:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wie missen we ( of zijn er niet bij)
Shel en ????
Iedereen zit er behalve Shelly die was nog aan t douchen, zag haar net op de streams was ze aan t op makenquote:
Want de broeders mogen het niet weten en de rest interesseert het blijkbaar niet.quote:Op maandag 3 december 2018 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch idioot ? Een vergadering en dan het punt financien niet willen bespreken.
quote:Op maandag 3 december 2018 11:17 schreef mamakarina het volgende:
Nou .... dit schiet lekker op.... ze blijven al haken, voordat ze bij vergaderpunt 1 zijn....
Ik zit ook te lachen hoor. Komt niet vaak voor in dit Utopia, maar nu toch welquote:
Klopt, commotie om niks.quote:Op maandag 3 december 2018 11:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iedereen zit er behalve Shelly die was nog aan t douchen, zag haar net op de streams was ze aan t op maken
ja en vlak chris niet uit, wat een stoker bah, zweefteefquote:Op maandag 3 december 2018 11:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Echt wat een idioten
Leuk plannetje His en Chris.
Ze worden volkomen uitgelachen.
Kan gebeurenquote:Op maandag 3 december 2018 11:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Klopt, commotie om niks.
Ik heb verkeerd zitten tellen.
Mea Culpa
Nee hoor, en als het je niet bevalt stop je toch met kijken?quote:Op maandag 3 december 2018 11:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Einde uto2 al aangekondigd? Next
Niet alleen van Christel hoor. Wat denk je van Adriaan en Mike..quote:Op maandag 3 december 2018 11:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dat volhoudende toontje van Christel
Dat is een half uur te langquote:
Zoiets jaquote:Op maandag 3 december 2018 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de finance niet meer met de hele groep gedeeld gaat worden
De jongens wel openheid moeten geven en die heksen niet?
Adriaan is het veranderen, en niet in zijn voordeelquote:Op maandag 3 december 2018 11:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet alleen van Christel hoor. Wat denk je van Adriaan en Mike..
mike heeft negatieve associaties met geld en dus waarschijnlijk iets negatiefs in z'n leven meegemaakt mbt geld.quote:Op maandag 3 december 2018 11:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet alleen van Christel hoor. Wat denk je van Adriaan en Mike..
Dat die jongens er zo snel mee akkoord gingenquote:
quote:Op maandag 3 december 2018 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de finance niet meer met de hele groep gedeeld gaat worden
komt het wel op neer ,maar de jongens doen dat dus ook niet meer,was wel besproken bij de vorige vergadering.quote:Op maandag 3 december 2018 11:22 schreef Dotteke het volgende:
'Kali... Kali.. Kali' poef... wegquote:Op maandag 3 december 2018 11:23 schreef krabje het volgende:
[..]
ja denk je aan avond met django ,krijg je dat maar een half uurtje hahahahaah goed geregeld
Zeker niet . In de eerste weken vond ik hem verschrikkelijk omdat hij poepjes had aan de groep (zijn woorden). Later begon ik zijn betere kant te zien, maar hij hield het niet lang vol die vast te houdenquote:Op maandag 3 december 2018 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adriaan is het veranderen, en niet in zijn voordeel
Stelletje sukkels allemaal , die heksen kunnen doen en laten wat ze willen, er is geen controlequote:
Dat deden ze ook niet, maar het moet zo van Christel.quote:Op maandag 3 december 2018 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat die jongens er zo snel mee akkoord gingen
Ik denk niet dat het zo erg is. Hij heeft, samen met John, zoveel stiekem gedaan en zelf geld achter gehouden. Die is veel te bang dat daar op terug gekomen wordt.quote:Op maandag 3 december 2018 11:23 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
mike heeft negatieve associaties met geld en dus waarschijnlijk iets negatiefs in z'n leven meegemaakt mbt geld.
Ze gaan apart met hun eigen groepje om de financiën te bespreken.quote:Op maandag 3 december 2018 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stelletje sukkels allemaal , die heksen kunnen doen en laten wat ze willen, er is geen controle
Gaat ze ook niets aanquote:Op maandag 3 december 2018 11:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan verteld niet dat hij Vegan burgers gaat bakken bij django
Maar die jongens gaan nu ook geen inzicht meer geven, dat snap je wel hé.quote:Op maandag 3 december 2018 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat die jongens er zo snel mee akkoord gingen
dat vermoed ik ook!quote:Op maandag 3 december 2018 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo erg is. Hij heeft, samen met John, zoveel stiekem gedaan en zelf geld achter gehouden. Die is veel te bang dat daar op terug gekomen wordt.
Het is ook niet de bedoeling dat ze iets zeggen, de vergadering moet zo kort mogelijk.quote:Op maandag 3 december 2018 11:24 schreef Dotteke het volgende:
Het is de vergadering van His, Chris en Merel, de rest zit er maar een beetje bij
deden ze dat dan? Ik heb ze niet horen vertellen dat ze die stenen hebben besteld. Die waren er ineens en toen vonden ze dat iedereen maar mee moest helpenquote:Op maandag 3 december 2018 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Maar die jongens gaan nu ook geen inzicht meer geven, dat snap je wel hé.
De groep geeft ze zelf steeds voldoende voer om hun eigen gang te kunnen blijven gaan
Ik denk niet dat dat echte concurrentie is. Of het moet zijn dat mensen Adriaan dit gunnen, of nieuwsgierig zijn naar de smaak van die burgersquote:Op maandag 3 december 2018 11:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan verteld niet dat hij Vegan burgers gaat bakken bij django
Heerlijk! Ik hoop dat die flapdrollen geen burger verkopenquote:Op maandag 3 december 2018 11:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, 100 vegan burgers per stuk 2 muntjes, met saus, uien en natuurlijk broodje.
quote:Op maandag 3 december 2018 11:27 schreef UtoStreamer het volgende:
met die galm en de hersenloze zweverige woorden van chris is de satanische kerksfeer goed gezet! bravo febo, nu wachten tot hiske haar hoofd 360 graden gaat ronddraaien en joa's ogen rood oplichten![]()
Er is na de aankoop van die stenen overlegd en besloten dit voortaan te besprekenquote:Op maandag 3 december 2018 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
deden ze dat dan? Ik heb ze niet horen vertellen dat ze die stenen hebben besteld. Die waren er ineens en toen vonden ze dat iedereen maar mee moest helpen
en dit werd zojuist weer ontkracht... wat een zooitjequote:Op maandag 3 december 2018 11:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Er is na de aankoop van die stenen overlegd en besloten dit voortaan te bespreken
quote:Op maandag 3 december 2018 11:27 schreef UtoStreamer het volgende:
met die galm en de hersenloze zweverige woorden van chris is de satanische kerksfeer goed gezet! bravo febo, nu wachten tot hiske haar hoofd 360 graden gaat ronddraaien en joa's ogen rood oplichten![]()
Die is binnenkort ook overspannenquote:Op maandag 3 december 2018 11:29 schreef onpartijdigert het volgende:
christelclown doet het goedsuperkomiek
Het erge is dat er steeds naar de broeders wordt gewezen, maar de groep is zelf zo tegendraads.quote:Op maandag 3 december 2018 11:29 schreef mamakarina het volgende:
[..]
en dit werd zojuist weer ontkracht... wat een zooitje
Ja, echt lachwekkend!!!quote:Op maandag 3 december 2018 11:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het erge is dat er steeds naar de broeders wordt gewezen, maar de groep is zelf zo tegendraads.
Helaas hebben ze dit zelf niet in de gaten
Er zijn nog zoveel ander dingen waarmee de jongens van de yurt buitenspel kunnen zetten, warme waffels of broodje hotdog, of een rookworst. Maar ik denk dat de Febo ook wel een vinger in de pap houdt wie wat mag.quote:Op maandag 3 december 2018 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik hoop dat die flapdrollen geen burger verkopen
waarvan 1/3 aan vrijkaarten zeker?quote:Op maandag 3 december 2018 11:21 schreef mamakarina het volgende:
Django: 180 kaarten is uit de Django-kosten... maar nog niet voor inkoop enz, hoorde ik vanmorgen.
ze zitten nu op 153
En allemaal een kerstpakjes. Wat dat kost is niet belangrijk ofzo.quote:Op maandag 3 december 2018 11:30 schreef Gooddeal het volgende:
Leuk, iedereen 10 euro en een wedstrijdje wie het leukste zijn hutje versierd heeft.
Het wordt steeds dwazer.quote:Op maandag 3 december 2018 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En allemaal een kerstpakjes. Wat dat kost is niet belangrijk ofzo.
Elfjes op bezemstelenquote:Op maandag 3 december 2018 11:32 schreef Gooddeal het volgende:
His en chris als elfje, zie het helemaal voor me.
Ja denk ik ook wel. Anders krijg je helemaal oorlogenquote:Op maandag 3 december 2018 11:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel ander dingen waarmee de jongens van de yurt buitenspel kunnen zetten, warme waffels of broodje hotdog, of een rookworst. Maar ik denk dat de Febo ook wel een vinger in de pap houdt wie wat mag.
zodra ze de silo verlaten, is dat weer vergeten....quote:Op maandag 3 december 2018 11:34 schreef Mylene het volgende:
Vandaag wordt er veel geregeld voor de sillo.
Ja Joa gaat een keertje bellen of hij iemand te pakken krijgt. Zo niet dan gaat hij niet nog eens later op de dag nog eens proberen of hij wel iemand te pakken krijgt....zo moet je dat een beetje begrijpen, zeker bij hem...kortom; komt geen hollll van terecht...quote:Op maandag 3 december 2018 11:34 schreef Mylene het volgende:
Vandaag wordt er veel geregeld voor de sillo.
en dat staat er ook binnen no time! Heel bijzonderquote:Op maandag 3 december 2018 11:35 schreef Gooddeal het volgende:
Alles wat nuttig is, zoals nu de inrichting van de silo, moet bij elkaar geschooid worden of het kan niet.
Twerken, botox, tandenbleken en zo, dat kan allemaal maar zo.
Lekker lauw weer allemaalquote:Op maandag 3 december 2018 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een verplichte piet lut onzin weer wat er besproken wordt....
Dat maakt het ook allemaal zo ongeloofwaardig. Ik denk dat mensen, welke normaal wel bereid zijn daar wat te kopen, hierdoor merendeels afhakenquote:Op maandag 3 december 2018 11:35 schreef Gooddeal het volgende:
Alles wat nuttig is, zoals nu de inrichting van de silo, moet bij elkaar geschooid worden of het kan niet.
quote:Op maandag 3 december 2018 11:35 schreef Gooddeal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |