Begint ie te zeuren?quote:Op zondag 2 december 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik was vergeten dat ik nog een hond uit moet laten
Slimpiequote:Op zondag 2 december 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Succes.quote:Op zondag 2 december 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat is duur?quote:Op zondag 2 december 2018 23:42 schreef R-woud88 het volgende:
De achterbanden van mijn auto krijgen droogtescheuren, wil er graag All-Season banden onder zetten maar tering wat zijn de banden in mijn maat duur zeg
Rond de 80 euro per band, en dat zijn dan de C-merkenquote:
Veel goedkoper ga je die niet krijgen idd.quote:Op zondag 2 december 2018 23:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Rond de 80 euro per band, en dat zijn dan de C-merken
Dan maar 2de hands?quote:Op zondag 2 december 2018 23:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Rond de 80 euro per band, en dat zijn dan de C-merken
Ik rij altijd all season.quote:Op zondag 2 december 2018 23:46 schreef Nattekat het volgende:
All-season, het slechtste van alles.
Zomerbanden het hele jaar door, ligt toch nooit sneeuw.
Eens ... het eerste deel dan !quote:Op zondag 2 december 2018 23:46 schreef Nattekat het volgende:
All-season, het slechtste van alles.
Zomerbanden het hele jaar door, ligt toch nooit sneeuw.
Mijn stiefpa had ze voor 55 per band, ik heb een veel groter wiel dus dat is best kutquote:Op zondag 2 december 2018 23:46 schreef aloa het volgende:
Ik had een paar jaar terug banden voor 59 euro. En nog lang op gereden.
Alle nadelen van winterbanden + alle nadelen van zomerbanden met een heel klein voordeel dat je 1. Iets meer grip hebt op nat wegdek en 2. Ook in de warmte kan rijden.quote:
Ff marktplaats kijken!quote:Op zondag 2 december 2018 23:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mijn stiefpa had ze voor 55 per band, ik heb een veel groter wiel dus dat is best kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |