Haha, ik 'hoor' je moeder het al zeggenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
Moeders net heel droog: "Die presentator is homo. Dat kun je horen"
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
Moeders net heel droog: "Die presentator is homo. Dat kun je horen"
Ja! Ook leuk dat we zo makkelijk mee kunnen kijken, 's ochtends met zo'n goed werkende stream. Ik vind de Aussie fans ook echt sympathiek overkomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
Tis wel awesome he, we zitten naar een historisch esf moment te kijken. De allereerste nationale selectie van Australië ooit.
Ja ik vind dit zo serieus tofquote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
Tis wel awesome he, we zitten naar een historisch esf moment te kijken. De allereerste nationale selectie van Australië ooit.
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:44 schreef Em31 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me er soms aan ergerde dat ze nog steeds meedoen, maar god ja als je het allemaal zo serieus neemt wat maakt het dan ook uit
Ja dat had ik ook tijdens dat filmpjequote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:47 schreef Greys het volgende:
Ik had er net beetje kippenvel van, dat ze zo blij zijn dat ze mee mogen doen.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:43 schreef Greys het volgende:
Chromecastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |