abonnement Unibet Coolblue
pi_183510767
Alweer iets opgelost uit de ranglijst. Wat gaat het hard de laatste tijd! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 03-12-2018 11:49:43 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_183510811
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er waren heel veel foto's en verhalen over hoe die beestjes seks hadden tussen je wimpers. Oh en ze kunnen niet poepen, want geen anus en dus gaan ze dood aan eh obstipatie of zo en daarna vergaan ze dus met poep en al tussen je wimpers *)
Wat is dat nou voor evolutionaire miskleun :{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_183510963
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:33 schreef minilot het volgende:
Alweer iets opgelost uit de ranglijst. Wat gaat het hard de laatste tijd! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
403 Forbidden: The server understood the request, but is refusing to fulfill it.

Had je mijn vraag over wachtrijen voor sluitingstijd nog gezien?
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer maandag 3 december 2018 @ 11:50:07 #254
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183511105
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat neukt niet fijn, want ze kunnen 1 mm per uur voortbewegen of zo en dan zit een rondje gezicht er niet in voor de nacht.
Het zijn allebei mannetjes, dus ik voorzie geen problemen.
  Official ESF Kreviewer maandag 3 december 2018 @ 11:52:02 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183511140
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor evolutionaire miskleun :{w
Net als Panda's. Eten maar 1 soort plant waar totaal geen voedingsstoffen in zitten en ze kunnen nauwelijks neuken.
pi_183511215
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

403 Forbidden: The server understood the request, but is refusing to fulfill it.

Had je mijn vraag over wachtrijen voor sluitingstijd nog gezien?
Nu dan?

En ja, sorry! :) Het, zit zo: de Efteling heeft daar juist afgelopen jaar *eindelijk* een wijziging in doorgevoerd. Jarenlang was het zo, dat als het park bijvoorbeeld om 18:00 dicht ging en er een wachtrij van een uur was voor een attractie, de toegang tot de wachtrij om 17:00 al gesloten werd. Op drukke dagen kon je op die manier in de anderhalf uur voor sluitingstijd haast nergens meer in, terwijl je als bezoeker wél voor een volle dag betaalt. Dit terwijl het in de attractieparkenwereld juist gebruikelijk is dat je in principe tot sluitingstijd kunt aansluiten in een wachtrij. Dat de Efteling dit niet mogelijk maakte, is iets waar altijd veel kritiek op kwam, ook vanuit onze hoek. Sinds dit seizoen zijn ze er eiiiiindelijk soepeler in O+ ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 3 december 2018 @ 11:58:10 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183511275
Grote paniek in Amsterdam. De gele-hesjes-protestbeweging is gesignaleerd in de stad en heeft vanmorgen de letters I Amsterdam gesloopt.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183511355
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Nu dan?

En ja, sorry! :) Het, zit zo: de Efteling heeft daar juist afgelopen jaar *eindelijk* een wijziging in doorgevoerd. Jarenlang was het zo, dat als het park bijvoorbeeld om 18:00 dicht ging en er een wachtrij van een uur was voor een attractie, de toegang tot de wachtrij om 17:00 al gesloten werd. Op drukke dagen kon je op die manier in de anderhalf uur voor sluitingstijd haast nergens meer in, terwijl je als bezoeker wél voor een volle dag betaalt. Dit terwijl het in de attractieparkenwereld juist gebruikelijk is dat je in principe tot sluitingstijd kunt aansluiten in een wachtrij. Dat de Efteling dit niet mogelijk maakte, is iets waar altijd veel kritiek op kwam, ook vanuit onze hoek. Sinds dit seizoen zijn ze er eiiiiindelijk soepeler in O+ ^O^
Ja, het werkt.

Aha, wij konden eigenlijk niet geloven dat we nog in de rij mochten staan. Nou trokken we dat ook niet meer en dat Symbolica is geen 40 minuten wachttijd waard blijkbaar dus we zijn lekker doorgelopen.

Welke van de sprookjes in het Bos zijn de nieuwste trouwens? En zijn die zingende witte vogels bij de Waterlelies ganzen, zwanen of eenden?
Spoilers!
pi_183511446
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 11:33 schreef minilot het volgende:
Alweer iets opgelost uit de ranglijst. Wat gaat het hard de laatste tijd! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden ook nog wat puntjes :7

* mensen in een wachtrij van 40 minuten een paar minuten voor sluitingstijd. Hoe dan?
* was Sinterklaas in Carnaval Festival altijd alleen of had hij vroeger wel een Piet bij hem?
* de lantaarn bij de Chinese Nachtegaal rechts lijkt wel allemaal motjes in de lamp te hebben en de anderen hebben dat niet. Zo bedoeld?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183511482
Ik zie het al, we hadden mini gewoon mee moeten slepen 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183511485
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hadden ook nog wat puntjes :7

* mensen in een wachtrij van 40 minuten een paar minuten voor sluitingstijd. Hoe dan?
* was Sinterklaas in Carnaval Festival altijd alleen of had hij vroeger wel een Piet bij hem?
* de lantaarn bij de Chinese Nachtegaal rechts lijkt wel allemaal motjes in de lamp te hebben en de anderen hebben dat niet. Zo bedoeld?
En zijn er ook sprookjes in het Bos zonder muizenplaag?
Spoilers!
pi_183511493
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

En zijn er ook sprookjes in het Bos zonder muizenplaag?
:D Goed punt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183511517
En sinds wanneer is er geen sneeuw meer op de daken bij Ezeltje Strek Je? En het sprookjesbos is echt super donker na 5 uur, waarom geen leuke lampjes in de bomen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183511536
Overigens _O_ voor heel veel winterse en kerstdetails!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183511540
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En sinds wanneer is er geen sneeuw meer op de daken bij Ezeltje Strek Je? En het bos is echt super donker na 5 uur, waarom geen leuke lampjes in de bomen?
Vooral dat laatste ja. We hadden het Sprookjesbos expres bewaard voor het laatst want mooie lampjes enzo maar no cigar :{
Spoilers!
pi_183511643
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zijn die zingende witte vogels bij de Waterlelies ganzen, zwanen of eenden?
Teveel haast nu voor meer, maar het zijn ganzen! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183511705
Toch nog even..

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hadden ook nog wat puntjes :7

* mensen in een wachtrij van 40 minuten een paar minuten voor sluitingstijd. Hoe dan?
* was Sinterklaas in Carnaval Festival altijd alleen of had hij vroeger wel een Piet bij hem?
* de lantaarn bij de Chinese Nachtegaal rechts lijkt wel allemaal motjes in de lamp te hebben en de anderen hebben dat niet. Zo bedoeld?
Sint is er pas sinds een paar seizoenen en staat jaarlijks louter in de Nederland-scène van de attractie tussen de intocht op tv en 6 december. De pop is door een enthousiaste vormgever van de Efteling gemaakt in z'n vrije tijd :) Een piet is er nooit geweest.


En alle lantaarns horen de motjes te hebben, maar het effect is vrijwel altijd defect. Dat jullie het toevallig hebben zien werken in één lantaarn is al geluk hebben :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183511744
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En sinds wanneer is er geen sneeuw meer op de daken bij Ezeltje Strek Je? En het sprookjesbos is echt super donker na 5 uur, waarom geen leuke lampjes in de bomen?
Omdat die stomme nepsneeuw er lelijk uitziet, stupide oogt op dagen dat het twaalf graden is buiten en omdat het elke lente weer schoonmaken ervan rampzalig is voor de structuur van de daken. Ook dát heeft de Efteling nu eindelijk door, na jaren mopperen. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183511777
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En sinds wanneer is er geen sneeuw meer op de daken bij Ezeltje Strek Je? En het sprookjesbos is echt super donker na 5 uur, waarom geen leuke lampjes in de bomen?
Vreemd! Er hoort gewoon padverlichting te zijn. Wel mondjesmaat hoor. Gelukkig, want het Sprookjesbos hoeft er mijns inziens niet de helft van het jaar uit te zien als een gare kerstmarkt. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_183511789
Ok, </moppersmurf> :+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 3 december 2018 @ 12:40:48 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183512122
ik krijg gewon zin om weer eens naar de Efteling te gaan! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183512259
Als alles goed gaat, ga ik 15 december weer O+ Om mn abo te verlengen/kopen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_183512266
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:18 schreef minilot het volgende:
Toch nog even..
Sint is er pas sinds een paar seizoenen en staat jaarlijks louter in de Nederland-scène van de attractie tussen de intocht op tv en 6 december. De pop is door een enthousiaste vormgever van de Efteling gemaakt in z'n vrije tijd :) Een piet is er nooit geweest.

En alle lantaarns horen de motjes te hebben, maar het effect is vrijwel altijd defect. Dat jullie het toevallig hebben zien werken in één lantaarn is al geluk hebben :+
:D ok dan fijn dat er één lantaarn werkte O+

Ik vond Sinterklaas een mooie toevoeging _O_

Ik vond het een tikkeltje te donker in het bos. Ik raakte ook gewoon gedesoriënteerd waar we precies waren :@ Er was wel een beetje verlichting, maar het had een beetje meer gemogen.

En ik heb die sneeuw 1x gezien en toen was het ook aan het vriezen, dus stond tof :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183512956
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 11:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Net als Panda's. Eten maar 1 soort plant waar totaal geen voedingsstoffen in zitten en ze kunnen nauwelijks neuken.
True. Maar die vangen dat nog op met een hoge aaibaarheidsfactor. Daar zal bij deze mijt minder sprake van zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer maandag 3 december 2018 @ 14:00:12 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183513604
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Omdat die stomme nepsneeuw er lelijk uitziet, stupide oogt op dagen dat het twaalf graden is buiten en omdat het elke lente weer schoonmaken ervan rampzalig is voor de structuur van de daken. Ook dát heeft de Efteling nu eindelijk door, na jaren mopperen. 8-)
Ik ken iemand die hier een werkende oplossing voor heeft. (Serieus)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')