2 januari voor het laatst.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb al een maand niet gespeeld, tijd om weer even een Parijs - Milaan (of andersom) vracht te voltrekken.
Toen speelde ik het blijkbaar voor het eerst.quote:
quote:
Jij hebt het stokje van mij overgenomen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen speelde ik het blijkbaar voor het eerst.
[..]
quote:
gauw weer trucken danquote:Op donderdag 6 juni 2019 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt het stokje van mij overgenomen.
Ik heb een beetje tijdgebrek.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
gauw weer trucken dan
ik wacht nog even op Washington uitbreiding van ATS voor ik weer ga trucken
over tijdgebrek gesproken: SCS heeft afgelopen 3(!) dagen een event gehad voor de goodyear tyre DLC..quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een beetje tijdgebrek.
Dat is idd wel erg kortquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
over tijdgebrek gesproken: SCS heeft afgelopen 3(!) dagen een event gehad voor de goodyear tyre DLC..
volledig kansloos en een hoop mensen ranten nu op SCS dat het zo belachelijk kort is..
Dat is ook veel te kort.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
over tijdgebrek gesproken: SCS heeft afgelopen 3(!) dagen een event gehad voor de goodyear tyre DLC..
volledig kansloos en een hoop mensen ranten nu op SCS dat het zo belachelijk kort is..
uiteindelijk hebben ze hem nogmaals gestart zonder de dlc.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat is ook veel te kort.
Ach, ze mogen een keer een missertje maken. SCS doet het bijzonder goed.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:46 schreef Jump het volgende:
Op 5 december komt er nieuwe DLC uit: Road to the Black Sea.
https://store.steampowere(...)ad_to_the_Black_Sea/
Road to the Black Sea brings three new European regions. Drivers will be able to expand their company and deliver to the countries of Romania, known for the forested region of Transylvania and the surrounding Carpathian Mountain range, Bulgaria with its diverse terrain and Black Sea coastline, and the Trakya region of Turkey which is the gateway to Europe's largest city, Istanbul.
From large cities to small humble villages in the countrysides, truckers will also be able to drive on roads which lead to scenic coastlines alongside the Black Sea.
These regions also offer a large variety of industries for players to deliver to and from; including farms, logistics companies, mining and steel industries.
Key Features
Over 10.000 kilometers of roads to drive on.
Romania, Bulgaria, and European part of Turkey to explore
Europe's largest city, Istanbul.
11 new local company docks and industries
20 new major cities and many smaller towns and settlements
Famous landmarks and recognizable places
Characteristic Balkan architecture
Brand new unique 3D-assets
Lush regional vegetation
Local AI trains, trams, and traffic cars
Horse carts - for Bulgarian and Romanian countrysides
Border crossings - including feature-rich border controls
River ferry over the Danube (Dunaj)
Black Sea region achievements to unlock
Ik ga, denk ik enkel die 12 deliveries of gifts doen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:01 schreef mschol het volgende:
en het kerst evenement is bekend:
https://steamcommunity.co(...)/3789147641560426519
loopt tot 15 januari,
Rewards:
Personal goal: Your contribution of 12 or more deliveries of Gifts will gain you:
A World of Trucks Achievement
Your very own hanging Christmas Sock accessory, that’s packed with goodies.
A Christmas themed, Metallic Paint job to help you carry out more Gift deliveries during the event.
Community goals:
Each tier of 200 stars will unlock unique community rewards.
At the milestone of 1000 stars the community will receive a further 2 special rewards.
ik waarschijnlijk ook (ligt een beetje aan hoeveel tijd ik heb/kan vrij maken) maar gezien hoe hard sommige events gaan verwacht ik dat het gros van de steden wel het max aantal deliveries krijgtquote:Op donderdag 19 december 2019 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga, denk ik enkel die 12 deliveries of gifts doen.
Ja, ik verwacht ook dat anderen dat wel zullen voorbrengen voor ons.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk ook (ligt een beetje aan hoeveel tijd ik heb/kan vrij maken) maar gezien hoe hard sommige events gaan verwacht ik dat het gros van de steden wel het max aantal deliveries krijgt
zie edit, 1000 per sterquote:Op donderdag 19 december 2019 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook dat anderen dat wel zullen voorbrengen voor ons.
Ik dacht dat ik had gelezen dat 100 deliveries aan één stad levert 1 ster op.
1000 zelfs per ster.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1000 zelfs per ster.Gelukkig hoef je die sterren niet in je eentje te verzamelen.
Op die manier had ik het wel zelf eerst gelezen.
Ja, daarom had ik al zoiets van, ja dag, daar ga ik niet aan beginnen hoor.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
dat zou echt een naaistreek zijn geweest
Ik heb na de kerst een weekje vakantie, dus dan kan ik wel wat ritjes doen om een bijdrage te leveren.quote:als ik zie hoe snel de big sur event is gegaan met een miljoen leveringen (in 2 weken ofzo) dan verwacht ik dat het redelijk makkelijk lukt
0 vakantie, 2 dagen eerder weg omdat post vroeg gehaald word (24 en 31 december) maar voor de rest dus weinig tijd, maar maak waarschijnlijk minimaal 24 ritjes: 12 + 12 in ats en in ets2quote:Op donderdag 19 december 2019 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik al zoiets van, ja dag, daar ga ik niet aan beginnen hoor.Maar dat we het als community samen gaan doen, maakt het wel een stuk makkelijker. Dan ga ik gewoon lekker ritjes maken met vrachtjes die ik wil doen, en daarnaast nog die gifts afleveren.
[..]
Ik heb na de kerst een weekje vakantie, dus dan kan ik wel wat ritjes doen om een bijdrage te leveren.
Genot, hopelijk ook net zoals in ProMods met de mogelijkheid om naar wat kustplaatsen in Noord-Afrika te kunnen gaan.quote:
ik ben niet verbaasdquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die kerststerren gaan best aardig al.
Ik was het eigenlijk wel toen ik het zagquote:
morgen ofzo eens beginnenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk wel toen ik het zagBen nu bezig met mijn 3de kerstcadeau's.
En al begonnen? Ik zit nu op 4/12 kerstbezorgingen.quote:
nope, gewerkt en savond heel vroeg m'n bed opgezochtquote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En al begonnen? Ik zit nu op 4/12 kerstbezorgingen.
Wel zo leuk om met kerst, cadeautjes rond te brengen.quote:Op zondag 22 december 2019 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, gewerkt en savond heel vroeg m'n bed opgezocht![]()
misschien vandaag, anders met kerst
leuker is als ze hier langskomenquote:Op zondag 22 december 2019 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel zo leuk om met kerst, cadeautjes rond te brengen.![]()
Dat zou wel leuk zijn inderdaad.quote:
quote:
die heb ik ook gekocht, via 1 van de gepersonaliseerde bundels, scheelde weer een euro of 2 ofzoquote:Op donderdag 26 december 2019 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gisteren mijn tocht van Parma naar Tempere afgerond. Nu nog even een paar ritjes met cadeaus rondbrengen en intussen ook de dlc van Road to the black sea gekocht.
Ik heb 'm ook in een bundel gekocht Black Sea bundel. Samen met de paint job dlcs van die landen. Niet dat me die iets interesseren, maar die bundel was goedkoper dan enkel de RttBS dlc.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik ook gekocht, via 1 van de gepersonaliseerde bundels, scheelde weer een euro of 2 ofzo
nog 6 ritjes, van het weekend even afmaken
Als je van Scania, realisme, en goede graphics houdt kan je in ieder geval mijn lijstje overnemen en dan kan je even vooruit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat eens te kijken naar de mods die er zijn, maar ik vond dat er wel erg veel is, dat ik door het bomen het bos niet meer zie. Gebruiken jullie mods en welke vinden jullie dat echt een toegevoegde waarde zijn?
Deze man.quote:
Goed bezig. Ik zit op 8 van de 12. Ik las wrl net op fb dat de 1000 sterren zijn gehaald.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:57 schreef mschol het volgende:
en klaar met de persoonlijke doelen voor het kerst event 2019-2020
ja, ze zijn hard gegaan, krap een week onderweg (nog 3 te gaan) en er zijn al 1 mil ritjes gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik zit op 8 van de 12. Ik las wrl net op fb dat de 1000 sterren zijn gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |