Misschien dat ik nog even de stream kom bekijken.quote:Op zondag 13 januari 2019 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond om 20:30 doet VrachtNL een konvooi, en ik ga het zooitje streamen op twitchWe verzamelen in Rotterdam en zien wel waar we eindigen.
quote:Op zondag 13 januari 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog even de stream kom bekijken.
Was die Mjed gewoon een random troll of kenden jullie die gast?quote:Op maandag 14 januari 2019 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat waren twee leuke ritjes, van Rotterdam naar Turku en van Turku naar Montpellier. We begonnen met 5 man, eentje moest halverwege kappen, en de ander verdween zomaar (doet 'ie wel vaker)
Er is toch ergens zo'n bocht de snelweg op die met een normale oplegger al nauwelijks te doen is, hoe moet dat dan met zo'n oversize lading?quote:Op zondag 13 januari 2019 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mja: special transport is echt een forse uitdaging met die oversize ladingen, heavy cargo is voor mij iig echt leuk door het vele schakelen enzo.
We kennen hem en vonden het leuk om hem in Rotterdam ff op te jagen en vast te zetten als wraak voor zijn halve getroll tijdens een konvooiquote:Op maandag 14 januari 2019 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was die Mjed gewoon een random troll of kenden jullie die gast?
Och ja, o.a. bij de trein bij Calais, rechttoe rechtaan afslaan om de snelweg op te komen. Klotezooi is dat. Is wel te doen met een gewone oplegger, maar dan moet je de bocht wel ruim nemenquote:Op maandag 14 januari 2019 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is toch ergens zo'n bocht de snelweg op die met een normale oplegger al nauwelijks te doen is, hoe moet dat dan met zo'n oversize lading?
de special transports zijn sowieso beperkt tot een x aantal vast gelegde routes.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is toch ergens zo'n bocht de snelweg op die met een normale oplegger al nauwelijks te doen is, hoe moet dat dan met zo'n oversize lading?
Ik doe eigenlijk niets meer voor het geld.quote:Op maandag 15 april 2019 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik doe elke dag een vracht van Parijs naar Milaan of andersom voor die 69-80K. Alleen maar vanwege expansiedrift eigenlijk, wil alle garages hebben.
Gewoon ondertussen lekker NPO radio 2 op. Genieten.
Single.quote:Op maandag 15 april 2019 17:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk niets meer voor het geld.
Doe je die ritten dan MP of gewoon in SP?
Voorlopig heb je die buffer nog niet nodig hoor denk ik. Ik speel nu 70 uur op deze savegame en heb nog maar 68K op die truck staan. Ik pomp gewoon alle winst in nieuwe garages constant. Stel m'n truck houdt ermee op dan jat ik wel eentje van een werknemer.quote:Op zondag 28 april 2019 17:19 schreef Meike26 het volgende:
Eindelijk, mijn bedrijf is winstgevend en kan nu werken aan mijn imperium
Net een 2e garage gekocht en er 3 trcuks met chauffeurs neer kunnen zetten. Ook net van wat winst een trailer kunnen kopen, geen idee wat dat doet voor je bedrijf, maar was wel benieuwd (flatbed + kraan).
Maar mijn vriend had wel een goede vraag en daar zit ik nu ook een beetje aan te denken, hoe zit het met 'vervanging' als de trcuk op is? Moetje dit ook in de gaten houden? Of komt er vanzelf een melding ... deze truck is aan vervanging toe ? In dat laatste geval moet ik dus wel voor een buffer van circa 7 a 8 ton zorgen omdat ik nu 7 chauffeurs heb rijden en niet voor verrassingen wil komen te staan.
Geen Nederlandsquote:
Deutsche Helgaquote:
Nederlanders of zoquote:
rare jongens, die nederlanders of zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |