twitter:Federciclismo twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 15:16:35Spaventosa caduta nel keirin che ha coinvolto anche #FrancescoCeci; per lui probabile frattura della clavicola e gli auguri di una pronta guarigione! 💪💪#NazionaleCiclismo🇮🇹#TissotUCITrackWC https://t.co/KgZIMqhjK8 reageer retweet
En in de finale is hij nog snellerquote:Op zondag 3 november 2019 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Met meer dan een seconde.
Dat is geen kattenpis qua verbeteringquote:Op zondag 3 november 2019 12:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En in de finale is hij nog sneller. Het nieuwe wereldrecord is nu 4’02”647
Dus een sweep?quote:Op zondag 3 november 2019 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Büchli wordt derde, Lavreysen en Hoogland gaan naar een beslissende heat.
quote:
De wielen zijn er nog niet extra rond uit.quote:Op zondag 3 november 2019 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben de Britten op hun nieuwe fietsen ook al iets laten zien of wachten ze tot Tokio?
Toch weer serieus op de brommer, hopelijk blijft ie nog driekwart jaar lopen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:59 schreef heywoodu het volgende:
Lavreysen en Hoogland beginnen met een vrij simpele zege aan de halve finales.
Die Jap komt ogenschijnlijk uit het niets.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Lavreysen had het wat lastig met de Japanner en vooral in de tweede heat kwam hij er pas in de laatste meters langs, maar Hoogland maakt pijnlijk simpel gehakt van Rudyk.
Ik volg eigenlijk alleen de World Cups, de zesdaagses vind ik zo'n gedoe altijdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:19 schreef Leonos het volgende:
Gisteren weer eens in Ahoy geweest.
Vanavond de finale! Nog iemand die dit volgt?
Ik nog steeds niet hoe serieus ik zesdaagses moet nemen.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
de zesdaagses vind ik zo'n gedoe altijd
Nou ja, het is natuurlijk wel groot deel van de historie van de sport, maar ik vind het gewoon erg lastig om goed te volgen.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet hoe serieus ik zesdaagses moet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |