abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin zondag 2 december 2018 @ 12:27:08 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183491557
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dr Who staat bij Netflix in het programma.
I know, maar dat staat ook al in het artikel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 2 december 2018 @ 12:27:34 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183491564
Vanavond 19.30.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183502051
Deze aflevering was beter geweest zonder kikker op stoel.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 2 december 2018 @ 20:21:17 #5
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_183502056
Kijk dat is nou eens een Dr Who aflevering :D

Kikker is wel een wtf momentje dat wel :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_183502095
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 december 2018 @ 20:54:38 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183502912
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 12:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

I know, maar dat staat ook al in het artikel.
Zoals ik, scribentje van trouw heeft geen idee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183502925
Fuck, vergeten :'(
  Admin zondag 2 december 2018 @ 23:22:32 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183506485
Best wel oké aflevering, alleen jammer dat ze dan een meisje casten dat niet kan acteren. Dat was wel een beetje een storende factor imo. Maar ook al was het een leuke aflevering, eerder op de avond een oude Eccleston gekeken en dat heeft gewoon meer het Doctor Who gevoel. Voor mij althans. En jatte ze daar nou een deel van de speech van 11 uit The Rings of Akhaten?
If so, bij Smith lopen de tranen over mijn wangen. Bij Whitaker doet het me helemaal niets.

Dit is toch gewoon absoluut in een compleet andere klasse dan het huidige seizoen?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 3 december 2018 @ 19:33:42 #10
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_183519628
Ik heb der eens over nagedacht en die kikker ... dan had beter gekund. Ik had daar elke keer als de camera naar de kikker was gegaan niet die kikker maar River Song, The Mistress, The Master en Rose laten zien.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_183521172
Ik vond het fantastisch dat de Doctor nu vrienden is geworden met een bewust universum. Wow.
pi_183521464
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 19:33 schreef wdn het volgende:
Ik heb der eens over nagedacht en die kikker ... dan had beter gekund. Ik had daar elke keer als de camera naar de kikker was gegaan niet die kikker maar River Song, The Mistress, The Master en Rose laten zien.
Moet je wel vier behoorlijk drukke en dure acteurs regelen. :P

Ik vond de matig gevormde kikker juist wel lekker raar, nog een teken dat het universum het echte leven dicht kan benaderen maar uiteindelijk toch net niet.
  maandag 3 december 2018 @ 23:59:13 #13
2651 svann
night-hawk
pi_183525496
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 20:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik vond het fantastisch dat de Doctor nu vrienden is geworden met een bewust universum. Wow.
Dat ging wel erg snel, misschien een kwestie van GMTA.

Mooie aflevering weer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator dinsdag 4 december 2018 @ 04:25:53 #14
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_183526699
Deze aflevering heeft me het meeste whogevoel gegeven, op de een of andere manier moest ik tijdens de aflevering denken aan de face of boe, waarschijnlijk vanwege het vriendschapsgebeuren. Ik vond de kikker een beetje vreemd, maar ergens geslaagd. Alleen hadden ze op zich een andere stem mogen kiezen. Dat schepsel wat tussen het universum zat vond ik trouwens goud.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_183526718
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 20:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik vond het fantastisch dat de Doctor nu vrienden is geworden met een bewust universum. Wow.
Ik ben zwaar teleurgesteld dat de Doctorprinses de kikkerprins alleen een handkusje gaf.
  dinsdag 4 december 2018 @ 05:59:43 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183526876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 04:37 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik ben zwaar teleurgesteld dat de Doctorprinses de kikkerprins alleen een handkusje gaf.
-Pah, in het originele sprookje werd de kikker tegen een muur gegooid
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 december 2018 @ 23:43:40 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_183542212
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 23:22 schreef Danny het volgende:
Best wel oké aflevering, alleen jammer dat ze dan een meisje casten dat niet kan acteren. Dat was wel een beetje een storende factor imo.
Dat meisje was of echt blind/slechtziend of een enorm goede actrice om blind zijn zo goed weer te geven.

Dat gezegd hebbende ben ik het met je eens dat het personage niet heel erg goed uit de verf kwam.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 5 december 2018 @ 00:14:55 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_183542764
Geweldige aflevering en ik vind dat universum zielig. ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_183543815
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat meisje was of echt blind/slechtziend of een enorm goede actrice om blind zijn zo goed weer te geven.
De actrice is echt blind inderdaad.
  Admin woensdag 5 december 2018 @ 08:01:43 #20
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183544354
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat meisje was of echt blind/slechtziend of een enorm goede actrice om blind zijn zo goed weer te geven.

Dat gezegd hebbende ben ik het met je eens dat het personage niet heel erg goed uit de verf kwam.
Ze is echt blind, maar ik zie niet in hoe dat relevant is verder. Ze wordt ingezet als actrice terwijl ze niet kan acteren. Dat lijkt mij een fors castingprobleem dat vooral is ontstaan door het beleid van de BBC om 8% gehandicapten in een belangrijke rol te hebben, waar acteertalent en geschiktheid voor de rol belangrijker zouden moeten zijn imo.

bron: http://downloads.bbc.co.u(...)on-strategy-2016.pdf

[ Bericht 15% gewijzigd door Danny op 05-12-2018 08:26:25 ]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 5 december 2018 @ 10:55:48 #21
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_183546403
Ik vond het verhaal gaaf. Maar overall heb ik met dit seizoen het zelfde als toen met het eerste Capaldi seizoen, de scripts zijn over het algemeen te matig, en halen niet het beste uit de actuer/actrice.
Ik zie Jodie Withaker een hele goede Doctor worden als ze een paar jaar blijft, je ziet dingen ontstaan waarmee ze haar versie van de Doctor aan het maken is, maar het voelt allemaal een beetje onaf, zoekend.
Op naar volgend jaar maar. Gaat denk ik evenwichtiger worden.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin woensdag 5 december 2018 @ 11:12:21 #22
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183546635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vond het verhaal gaaf. Maar overall heb ik met dit seizoen het zelfde als toen met het eerste Capaldi seizoen, de scripts zijn over het algemeen te matig, en halen niet het beste uit de actuer/actrice.
Ik zie Jodie Withaker een hele goede Doctor worden als ze een paar jaar blijft, je ziet dingen ontstaan waarmee ze haar versie van de Doctor aan het maken is, maar het voelt allemaal een beetje onaf, zoekend.
Op naar volgend jaar maar. Gaat denk ik evenwichtiger worden.
Ik hoop het echt.
Ik vond Kerblam! de leukste aflevering van het seizoen. Alles wat ervoor zat vond ik ronduit slecht en dodelijk saai. The witchfinders was ook een redelijk goeie aflevering. It takes you away was an sich wel ok, maar kende wel wat minpunten. Het is met 5M kijkers in GB ook de minst bekeken aflevering van dit seizoen tot nu toe. Zondag de laatste en tenzij er een wonderbaarlijk geweldige aflevering komt is dit het meest vergeetbare en teleurstellende seizoen van Doctor Who voor mij ooit.
Jodie heeft wel potential, maar zo lang ze Tennant blijft imiteren (en daarin blijft falen) en niet een eigen personage neer weet te zetten gaat ze het niet redden wmb. Inderdaad hopen dat zowel Jodie als Chibnall volgend seizoen beter in vorm raken.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 5 december 2018 @ 14:54:30 #23
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_183550197
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:12 schreef Danny het volgende:

[..]

Jodie heeft wel potential, maar zo lang ze Tennant blijft imiteren (en daarin blijft falen) en niet een eigen personage neer weet te zetten gaat ze het niet redden wmb. Inderdaad hopen dat zowel Jodie als Chibnall volgend seizoen beter in vorm raken.
Ik probeer nog steeds de vinger te leggen op wat ik dit seizoen het meeste mis. De bad guys zijn in elk geval niet eng genoeg. We hebben geen enkele keer de rug-tegen-de-muur doctor gezien vind ik. En juist daar zou ik willen zien hoe deze Doctor reageert.Zoals Tennent's en Smith's doctor soms echt moesten worden afgeremd door de companions, dat gaf diepte.

Tot nu toe is de Doctor zwak . Ze is een beetje genderloos misschien? Alsof iedereen in de serie de eerste vrouwelijke doctor toch best eng vind? Als Capaldi het had over vroeger toen de master al eerder een vrouw was, en hij misschien zelf ook, bracht dat je lekker in verwarring. Misschien mis ik zoiets. De Rosa Parks aflevering vond ik heel goed, maar daar moet je er niet teveel van hebben. Demons of the Punjab was historisch wel interessant, maar op de 1 of andere manier toch saai. Kerblam was inderdaad nog wel de sterkste.
Ik wil dat Jodie's Doctor goed wordt, al had ik in het begin moeite met het idee, dus ik hoop dat de BBC ze de tijd geeft om iets moois weer te bouwen!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_183622835
Ik vind het eerlijk gezegd een bedroevend slecht seizoen. Verhaallijnen zijn slecht uitgewerkt (met name die van Chibnall), Jody heeft naast een erg hoge irritatiefactor niet de capaciteiten om overtuigend te zijn als de Doctor. Ze zegt het een eer te vinden, maar straalt dat niet uit.

Michelle Gomez was fantastisch als Missy, Jody is op zijn best middelmatig. Ik denk dat er veel betere keuzes geweest zouden zijn dan Jody.
pi_183623149
Let op, vandaag begint Doctor Who al om 19:25!
Gek? kan je dat eten?
  zondag 9 december 2018 @ 19:06:48 #26
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_183628382
Laatste waarschuwing! DW begint om 19:25! :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 9 december 2018 @ 19:14:02 #27
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_183628538
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:43 schreef totebel het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een bedroevend slecht seizoen. Verhaallijnen zijn slecht uitgewerkt (met name die van Chibnall), Jody heeft naast een erg hoge irritatiefactor niet de capaciteiten om overtuigend te zijn als de Doctor. Ze zegt het een eer te vinden, maar straalt dat niet uit.

Michelle Gomez was fantastisch als Missy, Jody is op zijn best middelmatig. Ik denk dat er veel betere keuzes geweest zouden zijn dan Jody.
Eens.
Michelle Gomez was erg goed :)
Maar Maisie Williams/Ashildir ook.

Wat dit seizoen mist en ook volledig de plank mist slaat is het niet hebben van een doorlopende verhaallijn. Krasko had zomaar een tegenstander kunnen zijn voor het hele seizoen waardoor alle afleveringen een rode draad krijgen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_183628931
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 19:14 schreef wdn het volgende:

[..]

Eens.
Michelle Gomez was erg goed :)
Maar Maisie Williams/Ashildir ook.

Wat dit seizoen mist en ook volledig de plank mist slaat is het niet hebben van een doorlopende verhaallijn. Krasko had zomaar een tegenstander kunnen zijn voor het hele seizoen waardoor alle afleveringen een rode draad krijgen.
Ik hoop eerlijk gezegd dat de geruchten dat Chibnall er na volgend seizoen mee stopt (en Jody omdat ze alleen maar met Chibnall wil werken dus ook) waar zijn... dan blijft het beperkt tot 2 slechte seizoenen...zelfs de slechtste verhalen van Moffat waren beter.
  zondag 9 december 2018 @ 20:19:10 #29
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_183629814
Leuke aflevering.

Mijn top 20 staat vol met Douglas Adams, Russel T Davies en Steven Moffat :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_183629847
Ik zou Jodie wel willen zien in een beter verhaal eigenlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183629924
Leuke aflevering ja! Nu dus wachten op de Nieuwjaarsspecial. 8 uur onze tijd, voor degenen die dat niet hebben meegekregen O+
Gek? kan je dat eten?
pi_183630084
Jodie O+

En wat een te korte serie weer. :(
Ja doei.
pi_183630670
quote:
17s.gif Op zondag 9 december 2018 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Jodie O+

En wat een te korte serie weer. :(
Na de nieuwjaarsspecial: returning to bbc1 early 2020....

Wmb trouwens niet te kort, eerder te lang, met een teleurstellende finale. All in all is echt het enige positieve wat ik over dit seizoen kan zeggen dat Graham de beste companion is...die andere 2 dienen blijkbaar ter compensatie om Jody niet al te veel screentime te geven.
pi_183631123
Prima aflevering, mooie confrontatie met Tim Shaw :Y .
Verder is het volgende seizoen pas in 2020 wel heul ver weg. Wordt het zo'n Sherlock-achtig iets waarbij je af en toe eens een seizoen krijgt in plaats van elk jaar?

Ik vond/vind Jodie een toffe Doctor, maar het seizoen zelf...magertjes. Het is nog steeds DW maar de link met de vorige seizoenen is wel heel erg beperkt. Ik snap dat ze een frisse nieuwe start willen maken maar die voelt wel erg losjes. Volgend seizoen hopelijk wat meer een doorlopend verhaal en wat meer Doctor Who-materie.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 9 december 2018 @ 23:40:55 #35
2651 svann
night-hawk
pi_183633327
Mooie aflevering, het gaat de goede kant op.
Jammer dat dit alweer de laatste was.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Admin maandag 10 december 2018 @ 12:27:34 #36
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183638850
Was een goeie aflevering. Misschien de beste van het seizoen, dat als geheel vrij zwak was. Jodie zit nog steeds niet lekker in haar rol heb ik het idee.
Verder de geruchtenmolen; De nieuwjaarsspecial zou weer Daleks hebben. Maar goed, dat is pure speculatie van diverse mediabronnen (radio times oa)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 08:06:45 #37
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183675569
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_183675591
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 12:27 schreef Danny het volgende:
Verder de geruchtenmolen; De nieuwjaarsspecial zou weer Daleks hebben. Maar goed, dat is pure speculatie van diverse mediabronnen (radio times oa)
Het schijnt dat als je de trailer pauzeert er een dalek te zien is.
Nog niet geprobeerd.
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 08:19:23 #39
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183675654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 08:09 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het schijnt dat als je de trailer pauzeert er een dalek te zien is.
Nog niet geprobeerd.
hmm, zal toch nog eens kijken dan

edit: nope, geen dalek te zien
edit 2: er wordt beweerd dat men hier een Dalek in ziet. Ik zie 't niet. Ja, het zou KUNNEN, maar echt overtuigend is 't niet imo


[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 12-12-2018 08:33:31 ]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 13:13:10 #40
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183680664
Het uitbrengen van soundtrack albums is met het vertrek van Murray Gold gelukkig niet verdwenen. De soundtrack van seizoen 11, door Segun Akinola, verschijnt op 11 januari. Hier is het thema dat hij voor 13 schreef:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 14:51:57 #41
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183682211
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:13 schreef Breuls het volgende:
Het uitbrengen van soundtrack albums is met het vertrek van Murray Gold gelukkig niet verdwenen. De soundtrack van seizoen 11, door Segun Akinola, verschijnt op 11 januari. Hier is het thema dat hij voor 13 schreef:

Ik vind 't helaas helemaal niks. Het epische, bombastische, opzwepende van de voorgaande jaren maakt plaats voor wat random lijkende tonen. Erg jammer -O-
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 14:56:16 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183682270
Ik vind het veel meer dialed-back. Gold was geweldig, maar ook hij had in de laatste jaren een veel minder aanwezige score. Daar is natuurlijk wat voor te zeggen; overheersende muziek die bijna op zichzelf een reden wordt om ernaar te kijken is mooi, maar vindt ook niet iedereen prettig.

Dit thema vind ik wel mooi, maar het kan niet tippen aan de thema's voor de vorige Doctors. Maar ik denk dus dat ik dat niet heel erg vind.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183682299
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:51 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik vind 't helaas helemaal niks. Het epische, bombastische, opzwepende van de voorgaande jaren maakt plaats voor wat random lijkende tonen. Erg jammer -O-
Ik heb even de themes van 9, 10, 11 en 12 geluisterd. 9 is veel rustiger, 12 ongeveer gelijk aan 13. 10 en 11 wel bombastischer. Maar dat pas denk ik ook wel beter bij die twee. De theme moet wel bij de Doc passen.
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 15:00:32 #44
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_183682345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik heb even de themes van 9, 10, 11 en 12 geluisterd. 9 is veel rustiger, 12 ongeveer gelijk aan 13. 10 en 11 wel bombastischer. Maar dat pas denk ik ook wel beter bij die twee. De theme moet wel bij de Doc passen.
Dan stel ik voor 13 deze voor:

:P

Serieus; de andere themes zijn wel véél herkenbaarder. Of dat is omdat het gewoon een herkenbaardere score is of omdat de seizoenen an sich (veel) indrukwekkender waren durf ik zo niet te zeggen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 12 december 2018 @ 15:01:33 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183682361
Ja, ik herkende deze ook niet toen ik de video bekeek. Ik had niet zoiets van "aha, dus dat was haar thema!". Dat zegt ook wel wat. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183682390
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:00 schreef Danny het volgende:

[..]

Dan stel ik voor 13 deze voor:

:P

Serieus; de andere themes zijn wel véél herkenbaarder. Of dat is omdat het gewoon een herkenbaardere score is of omdat de seizoenen an sich (veel) indrukwekkender waren durf ik zo niet te zeggen.
Bij het herluisteren herkende ik 10 en 11 direct. Dus denk wel dat het bij mij verschil maakt.
pi_183682803
Ik vind het wel heel passend, net als de rest van de doctors en bijpassende themes. Het gezang had alleen niet perse gehoeven :6
Gek? kan je dat eten?
pi_183734281
Zondag is er geen Who op BBC 1 ?
Voorlopig niks en op 1 januari weer de speciale aflevering?
pi_183735069
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:57 schreef Bluesdude het volgende:
Zondag is er geen Who op BBC 1 ?
Voorlopig niks en op 1 januari weer de speciale aflevering?
Klopt, reguliere seizoen is afgelopen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:04:13 #50
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_183735738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:00 schreef Danny het volgende:

[..]

Dan stel ik voor 13 deze voor:

:P

Serieus; de andere themes zijn wel véél herkenbaarder. Of dat is omdat het gewoon een herkenbaardere score is of omdat de seizoenen an sich (veel) indrukwekkender waren durf ik zo niet te zeggen.
Doe mij deze maar:
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')