Dat we een tof wief willen. Daar zal het wel op neer komenquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een man mij vertellen wat dat geheim is dan?
Ik zou zeggen klik op de link en je komt het te wetenquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is best wel vaag jaquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak toch ook een grapje. Welkom in het circus.quote:
Nee maar je weet toch wel waarom je zo denkt?quote:
Nee ik durf niet.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:24 schreef Artsy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen klik op de link en je komt het te weten
is het een grapje???? Shitquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik maak toch ook een grapje. Welkom in het circus.
Tegenvaller hè.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:25 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
is het een grapje???? Shit
Ja hier ben ik tochquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat we een tof wief willen. Daar zal het wel op neer komen
jaquote:
Einstein zegt dat wij geen vrije wil hebben dus ja ik zit hier ook maar voor me uit te starenquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee maar je weet toch wel waarom je zo denkt?
Het is niet zo dat iedereen die hier zit geen leven heeft
Topwief ben je wel ja.quote:
Oke ik geef het opquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:27 schreef Artsy het volgende:
[..]
Einstein zegt dat wij geen vrije wil hebben dus ja ik zit hier ook maar voor me uit te staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |