Dat doe ik, ik zeg toch soms en niet iedereenquote:
Daarom vraag ik ook serieus of het wel gaat met hem. Beetje lullig als het werkelijk zo is.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:33 schreef R-woud88 het volgende:
We mogen hier ook geen lolletje van maken, of het het nou echt is of niet..
In het bedrijf waar ik werk lopen ook dit soort jongens rond af en toe en soms is het hartverscheurend
Dit escaleert wel erg snelquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goedzo.
Ben je mijn vriend nog?
Toen ik gisteren van de kroeg naar huis fietste had ik er wel moeite mee om het op te houden ja.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:35 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik zeg toch soms en niet iedereen
is kansloze bontkraagjestaalquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uhm, beetje als aah denk iknieg echt een betekenis verder, die A legt alleen de nadruk erop
En toen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik gisteren van de kroeg naar huis fietste had ik er wel moeite mee om het op te houden ja.
Daaromquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook serieus of het wel gaat met hem. Beetje lullig als het werkelijk zo is.
MOOI mANquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:36 schreef Artsy het volgende:
Ik vind jullie wel oprecht echt grappig
Ach...Hij had geen vrienden. Ik stelde voor om zijn vriend te worden. Zo ben ik.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit escaleert wel erg snel
Hij heeft het sneller voor elkaar dan dat ik het had bij jou.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ach...Hij had geen vrienden. Ik stelde voor om zijn vriend te worden. Zo ben ik.
Toen moest ik heel voorzichtig verder fietsen en zoveel mogelijk bobbels in het wegdek ontwijken. Héél blij toen ik het kamertje op tijd bereikt hadquote:
Fijnquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:36 schreef Artsy het volgende:
Ik vind jullie wel oprecht echt grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |