chick van 27?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
1. Een collega maar die wil je echt niet tegenkomen.
Topquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke willen Katje feliciteren:
:"Het was een Cruijffiaanse ronde veertien!"
:"Met oude winnaars was het een weerzien!"
:"Met panturs, Mikeys en katten!"
"Maar wie ging de bolkprijs vatten?"
:"De pantur die ging katje testen!"
:"Door hem 's nachts te komen pesten!"
:"Want kat had in zijn UI een rare roze slijmworm!"
:"Ja! En gooi dat maar eens in rijmvorm!"
:"Een mooi gevecht tussen panter en kat!"
:"Ze scoorden punten als een Uzi: BRATATAT!!"
:"Maar bijna op het eind,"
:"Kon de pantuuuuuur niet meer mee!"
:"En zegevierde katje!"
:"Hij pakte titel nummer TWEE!!!
"
+
:"GEFELICITEERD NATTEKAT!1!!!! MOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOO! MOOOOOOHOOOOO! TJILP TJILP TJILP TJILP TJILP!
Ja ik zeg toch zo weinig mogelijk etenquote:
Stevig of morbide obesitas?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Oets ouder. Getrouwd en nogal stevig.
is niet dezelfde danquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Oets ouder. Getrouwd en nogal stevig.
Ja dat zou eigenlijk wel moetenquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch zo weinig mogelijk eten
Dat is niet leuk meer.quote:
Die lippen zijn wat jammer.....quote:
Je kan denk ik beter naar die andere lippen kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die lippen zijn wat jammer.....
Die zijn sowieso altijd het leukst.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:51 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter naar die andere lippen kijken
Sowieso ja!quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn sowieso altijd het leukst.
Kijk die heeft goede lippen, en allesquote:
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slaapritme wel echt compleet verneukt nu na mijn actie van vannacht geloof ik.
Roep Flippiee!quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie veel foto's van vrouwen hier.
bedankt hansquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie veel foto's van vrouwen hier.
Je had beter een lekker mokkel kunnen neuken vannacht.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slaapritme wel echt compleet verneukt nu na mijn actie van vannacht geloof ik.
Alcohol, kwam terug van de stad en als ik dan achter de pc kruip wil het wel eens laat wordenquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook?
eigen schuldquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alcohol, kwam terug van de stad en als ik dan achter de pc kruip wil het wel eens laat worden
Nee. Ik ben nog aan het werk.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:55 schreef Artsy het volgende:
Iedereen opeens met de broek op de enkels?
gewoon gaan slapen nuquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alcohol, kwam terug van de stad en als ik dan achter de pc kruip wil het wel eens laat worden
onzinquote:Op zaterdag 1 december 2018 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter wachten tot later vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |