Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 9 december 2018 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Maak me meer zorgen om het gedrag van Bottas.
Heeft niks met bekrompenheid te maken, maar ik hou me ook in op de kerstborrel van mijn werk.quote:Op zondag 9 december 2018 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik die reacties van het soort hierboven lees dan denk ik echt, waar moet dat heen met Nederland. Iedereen wordt steeds bekrompener en niks kan of mag meer, alleen quinoa en gojabessen eten met een kopje verse muntthee.
Ben ik blij dat ik nu niet net kom kijken, in mijn jeugd was het leven nog wel gewoon leuk.
Laat die Kimi lekker, kom op zeg het is een Fin. Maak me meer zorgen om het gedrag van Bottas.
Ga kantklossen kijken ofso.quote:Op zondag 9 december 2018 09:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zou kimi hiervoor als 'internationaal rolmodel' nog eerder een taakstraf moeten krijgen dan max die zijn emoties even niet de baas was tegen Ocon. Ik vind het goede voorbeeld geven op gebied van alcoholgebruik zoveel belangrijker!
Het gala is net zo goed een FIA verplichting, dus kan wat dat betreft niet volledig als vrije tijd beschouwd worden...
Verslaving???quote:Op zondag 9 december 2018 11:56 schreef aesop het volgende:
Van mij mag ie hoor, maar het heeft iets treurigs, iemand die duidelijk zijn verslaving niet onder controle heeft en de hele wereld vindt het geweldig.
Maak je beter maar druk om een Juncker die bij nagenoeg elk optreden straallazarus is. Dat is erg. Dit is dat niet.quote:Op zondag 9 december 2018 11:56 schreef aesop het volgende:
[..]
Heeft niks met bekrompenheid te maken, maar ik hou me ook in op de kerstborrel van mijn werk.
Mijn collega’s hoeven mij nl niet stomdronken te zien. En andersom hoef ik geen stomdronken collega’s te zien. Kimi is niet een beetje aangeschoten he, gewoon dronken. En echt niet omdat ie een paar biertjes heef gedronken.
En in Kimi’s geval blijft het niet beperkt tot het gala, maar geniet de hele wereld mee via social media, en min of meer reguliere F1-sites. Dat de FiA met hem gaat praten over zijn voorbeeldfunctie zou me niks verbazen.
Ik zou me in elk geval doodgeneren als ik Kimi was.
Van mij mag ie hoor, maar het heeft iets treurigs, iemand die duidelijk zijn verslaving niet onder controle heeft en de hele wereld vindt het geweldig.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 9 december 2018 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Maak je beter maar druk om een Juncker die bij nagenoeg elk optreden straallazarus is. Dat is erg. Dit is dat niet.
Het is voor Kimi ook net wat lastiger om tijdens werktijd te zuipen.quote:Op zondag 9 december 2018 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Maak je beter maar druk om een Juncker die bij nagenoeg elk optreden straallazarus is. Dat is erg. Dit is dat niet.
Dit is gewoon werktijd hoor. Althans volgens sommigen dan.quote:Op zondag 9 december 2018 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is voor Kimi ook net wat lastiger om tijdens werktijd te zuipen.
Nog 11 uur en 47 minuten en 54 seconden, dan is het weer raceweekquote:Op zondag 9 december 2018 12:09 schreef vosss het volgende:
Hoog tijd dat we weer "raceweek!" kunnen roepen. Dit gaat echt nergens meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2018 12:14:16 ]
quote:Op zondag 9 december 2018 12:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nog 11 uur en 47 minuten en 54 seconden, dan is het weer raceweek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
joh, van Kimi weten we dit al 10 jaar, volgend jaar rijdt hij het halve veld om zijn oren in die Ferrari- sauber. net zoals in die Lotus toen.quote:Op zondag 9 december 2018 11:56 schreef aesop het volgende:
[..]
Heeft niks met bekrompenheid te maken, maar ik hou me ook in op de kerstborrel van mijn werk.
Mijn collega’s hoeven mij nl niet stomdronken te zien. En andersom hoef ik geen stomdronken collega’s te zien. Kimi is niet een beetje aangeschoten he, gewoon dronken. En echt niet omdat ie een paar biertjes heef gedronken.
En in Kimi’s geval blijft het niet beperkt tot het gala, maar geniet de hele wereld mee via social media, en min of meer reguliere F1-sites. Dat de FiA met hem gaat praten over zijn voorbeeldfunctie zou me niks verbazen.
Verslaving, doe normaal zeg. Denk eerder dat hij snel dronken is omdat hij niet regelmatig drinkt.quote:Op zondag 9 december 2018 11:56 schreef aesop het volgende:
[..]
Ojaquote:Op zondag 9 december 2018 13:17 schreef lord_bono het volgende:
Terugblik op 2018 met Max nu op Ziggo!
Wat voor stijve harken werk jij mee dan.quote:Op zondag 9 december 2018 11:56 schreef aesop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2018 13:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat voor stijve harken werk jij mee dan.
Niet met je collega's stomdronken de hele tent bij elkaar schreeuwen en eindigen in een of andere shady hoerentent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |