abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183622008
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Maak me meer zorgen om het gedrag van Bottas.
Heb ik iets gemist? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183622028
Jammer eigenlijk, want als je het zonder alle stramien zou zien, zijn de huidige jongens net zo kleurrijk als die van vroeger.

Hamilton met zijn onzekerheid, drang naar erkenning en aandacht. Vettel met zijn anger-management issues. Raikkonen met drankzucht, Alonso die over teams manipuleert en destabiliseert.
.
pi_183622072
Update | Foto's duiken op van F1-stickers boven pitboxen op Zandvoort Gepubliceerd op 08 december 2018

Een voorbijganger heeft vrijdag bij Circuitpark Zandvoort stickers op ramen boven de pitboxen geplakt zien zitten, met daarop het logo van de Formule 1 en Heineken. Ook stickers van Mercedes en AMG zijn op de ramen aangebracht bij het circuit in de duinen.

Dat meldde de betreffende persoon vrijdag aan F1 Maximaal. Waarom de stickers er hangen, is niet duidelijk. Ook is het onbekend wanneer ze zijn opgehangen en door wie.

Al lange tijd doen de geruchten de ronde over een mogelijke terugkeer van de Formule 1 naar Nederland. Het Formula One Management (kortweg ‘FOM’) is naar verluidt zowel met Circuitpark Zandvoort als met het TT Circuit in Assen in onderhandeling over de organisatie van een Grand Prix.

Circuit Zandvoort wil niet inhoudelijk reageren. De omloop in de badplaats is om een reactie gevraagd, maar het circuit wil niet reageren op de betekenis van de stickers.

Update - 19.30u (8-12-2018) | Foto's duiken op van F1-stickers boven pitboxen op Zandvoort
Inmiddels zijn er verschillende foto's opgedoken van de Formule 1-stickers die zijn verschenen op het circuit van Zandvoort. Op foto's, in dit geval gemaakt door omwonenden in Zandvoort, zijn stickers te zien met onder andere Formule 1, Heineken en het team van Mercedes.

Eerder op zaterdag zouden voorbijgangers de stickers hebben zien zitten, maar nu zijn daar ook foto's van gemaakt. Na contact met F1 Maximaal heeft het circuit aangegeven niet op de betekenis van de stickers in te willen gaan. Hierin verwijst men naar de verplichte geheimhouding die de organisatie van de Noord-Hollandse baan heeft met de FOM. (Foto: Peter Boot)

bron https://www.f1maximaal.nl(...)itboxen-op-zandvoort
pi_183622095
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik die reacties van het soort hierboven lees dan denk ik echt, waar moet dat heen met Nederland. Iedereen wordt steeds bekrompener en niks kan of mag meer, alleen quinoa en gojabessen eten met een kopje verse muntthee.
Ben ik blij dat ik nu niet net kom kijken, in mijn jeugd was het leven nog wel gewoon leuk.

Laat die Kimi lekker, kom op zeg het is een Fin. Maak me meer zorgen om het gedrag van Bottas.
Heeft niks met bekrompenheid te maken, maar ik hou me ook in op de kerstborrel van mijn werk.
Mijn collega’s hoeven mij nl niet stomdronken te zien. En andersom hoef ik geen stomdronken collega’s te zien. Kimi is niet een beetje aangeschoten he, gewoon dronken. En echt niet omdat ie een paar biertjes heef gedronken.
En in Kimi’s geval blijft het niet beperkt tot het gala, maar geniet de hele wereld mee via social media, en min of meer reguliere F1-sites. Dat de FiA met hem gaat praten over zijn voorbeeldfunctie zou me niks verbazen.
Ik zou me in elk geval doodgeneren als ik Kimi was.

Van mij mag ie hoor, maar het heeft iets treurigs, iemand die duidelijk zijn verslaving niet onder controle heeft en de hele wereld vindt het geweldig.
pi_183622105
Men verwijst naar de geheimhouding die men heeft met de FOM.

Kom, we mogen niks zeggen, weet je wat, we plakken alvast wat stickers op :')
vosss is de naam,
  zondag 9 december 2018 @ 11:57:51 #256
168739 Red_85
'echt wel'
pi_183622113
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 09:30 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn zou kimi hiervoor als 'internationaal rolmodel' nog eerder een taakstraf moeten krijgen dan max die zijn emoties even niet de baas was tegen Ocon. Ik vind het goede voorbeeld geven op gebied van alcoholgebruik zoveel belangrijker!
Het gala is net zo goed een FIA verplichting, dus kan wat dat betreft niet volledig als vrije tijd beschouwd worden...
Ga kantklossen kijken ofso.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183622122
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 11:56 schreef aesop het volgende:
Van mij mag ie hoor, maar het heeft iets treurigs, iemand die duidelijk zijn verslaving niet onder controle heeft en de hele wereld vindt het geweldig.
Verslaving???

Een alcoholist kan geen F1 coureur worden hoor.
vosss is de naam,
pi_183622131
quote:

[..]

Heeft niks met bekrompenheid te maken, maar ik hou me ook in op de kerstborrel van mijn werk.
Mijn collega’s hoeven mij nl niet stomdronken te zien. En andersom hoef ik geen stomdronken collega’s te zien. Kimi is niet een beetje aangeschoten he, gewoon dronken. En echt niet omdat ie een paar biertjes heef gedronken.
En in Kimi’s geval blijft het niet beperkt tot het gala, maar geniet de hele wereld mee via social media, en min of meer reguliere F1-sites. Dat de FiA met hem gaat praten over zijn voorbeeldfunctie zou me niks verbazen.

Maak je beter maar druk om een Juncker die bij nagenoeg elk optreden straallazarus is. Dat is erg. Dit is dat niet.
vosss is de naam,
pi_183622196
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2018 11:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Maak je beter maar druk om een Juncker die bij nagenoeg elk optreden straallazarus is. Dat is erg. Dit is dat niet.
Dat ben ik met je eens.
pi_183622211
Denk dat je dit ook moet zien in het licht dat hij met Ferrari afspraken had om geen druppel alcohol te drinken, stond me nog iets van bij dat ze daar trots waren op Kimi omdat ie het laatste half jaar nuchter was.

En het geeft wel aan hoe serieus ze het gala nemen, die snor van Vettel :')
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_183622273
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2018 11:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is voor Kimi ook net wat lastiger om tijdens werktijd te zuipen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183622282
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 12:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is voor Kimi ook net wat lastiger om tijdens werktijd te zuipen. :P
Dit is gewoon werktijd hoor. Althans volgens sommigen dan. :')
vosss is de naam,
pi_183622288
Hoog tijd dat we weer "raceweek!" kunnen roepen. Dit gaat echt nergens meer over :@
vosss is de naam,
pi_183622330
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2018 12:09 schreef vosss het volgende:
Hoog tijd dat we weer "raceweek!" kunnen roepen. Dit gaat echt nergens meer over :@
Nog 11 uur en 47 minuten en 54 seconden, dan is het weer raceweek :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2018 12:14:16 ]
pi_183622341
:D
vosss is de naam,
  zondag 9 december 2018 @ 12:26:36 #266
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_183622579
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2018 12:12 schreef CrashO het volgende:

[..]

Nog 11 uur en 47 minuten en 54 seconden, dan is het weer raceweek :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2018 @ 12:39:29 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183622778
Nog Merhi dagen *O*

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 9 december 2018 @ 13:02:06 #268
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_183623098
quote:

[..]

joh, van Kimi weten we dit al 10 jaar, volgend jaar rijdt hij het halve veld om zijn oren in die Ferrari- sauber. net zoals in die Lotus toen.
pi_183623101
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2018 11:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? :@
Ik bedoel dat het zo'n saaie slome is.
pi_183623135
quote:

[..]

Verslaving, doe normaal zeg. Denk eerder dat hij snel dronken is omdat hij niet regelmatig drinkt.
pi_183623297
Terugblik op 2018 met Max nu op Ziggo! *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2018 @ 13:19:02 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183623318
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 13:17 schreef lord_bono het volgende:
Terugblik op 2018 met Max nu op Ziggo! *O*
Oja :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 9 december 2018 @ 13:24:12 #273
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183623386
Max mag niet meer skieen van RB

En duidelijk dat G Star en Max zich aan elkaar verbinden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183623475
quote:

[..]

Wat voor stijve harken werk jij mee dan.

Niet met je collega's stomdronken de hele tent bij elkaar schreeuwen en eindigen in een of andere shady hoerentent :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 december 2018 @ 13:34:13 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183623522
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 13:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wat voor stijve harken werk jij mee dan.

Niet met je collega's stomdronken de hele tent bij elkaar schreeuwen en eindigen in een of andere shady hoerentent :')
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')