Jammer dat er van de format is afgeweken. Kan een mod die titel niet veranderen en mergen met de vorige jaren??quote:
Pfaf deed dat altijd toch? Is nergens meer te bekennen.quote:Op maandag 17 december 2018 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jammer dat er van de format is afgeweken. Kan een mod die titel niet veranderen en mergen met de vorige jaren??
Klopt, daarom deed kciR dit de laatste jarenquote:Op maandag 17 december 2018 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pfaf deed dat altijd toch? Is nergens meer te bekennen.
Goede oproep. Wel benieuwd wat er bij ons als grootste gemeenschappelijke deler uit komt rollen.quote:Op maandag 31 december 2018 00:00 schreef kciR het volgende:
Morgen de laatste dag vh jaar. Denken jullie nog even aan je jaarlijstje!(voor wie dat nog niet heeft gedaan uiteraard)
Place your betsquote:Op maandag 31 december 2018 15:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goede oproep. Wel benieuwd wat er bij ons als grootste gemeenschappelijke deler uit komt rollen.
Denk ik niet eigenlijk, ook genoeg lijsten zonder Janelle gezien.quote:Op maandag 31 december 2018 16:56 schreef Norrage het volgende:
Zal janelle wel wordende fok lijst lijkt vreemd genoeg vaak heel erg op de Oor lijst...
Geef Villagers ook een goede kans als ik de lijstjes zo zie.quote:Op maandag 31 december 2018 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk ik niet eigenlijk, ook genoeg lijsten zonder Janelle gezien.
Zou het eigenlijk niet direct weten, lastig hoor. Misschien toch die dekselse Arctic Monkeys?
He was a j3susboi.quote:Op maandag 31 december 2018 19:52 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet niet of je veel moet verwachten van die Avril Lavigne plaat; ik las onlangs ergens dat ze richting christelijke muziek is opgeschoven. Dat zal ook vast wel met bepaalde compromissen in het geluid gepaard gaan...
De eerste 2 singles bevallen prima, vooral de eerste waar ze alle moeilijke momenten die ze tijdens haar ziekteperiode (ziekte van Lyme) heeft gekend van zich af zingt.quote:Op maandag 31 december 2018 19:52 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet niet of je veel moet verwachten van die Avril Lavigne plaat; ik las onlangs ergens dat ze richting christelijke muziek is opgeschoven. Dat zal ook vast wel met bepaalde compromissen in het geluid gepaard gaan...
Interessante nummer 1 ja. Sowieso interessante lijstquote:Op dinsdag 1 januari 2019 10:34 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel een opvallende winnaar in de MuMe top 100 albums van het jaar. https://www.musicmeter.nl/list/top2018
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |