Ook nog!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe van Foals is trouwens ook erg fijn

https://www.musicmeter.nl/releasequote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Welke releasekalenders houden jullie eigenlijk in de gaten, ik zit op die van Metacritics en NME maar dan nog heb ik het idee dat ik albums mis...

Thanks!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.musicmeter.nl/release

Ik vind 'm ook erg fijn jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:24 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook vooral een 3e Warhaus plaat, maar ik vind Warhaus stiekem ook beter dan Balthazar dus ik ben blij

Zo een beetje al hun albums in de laatste 15 jaar werden met een dikke 'meh' ontvangen (zie ook de vrij lage scores op RYM), dus ik zou me er niet al te veel van aantrekken. Al hun werk zal toch in het einde der dagen worden vergeleken met de twee bekendste albums.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Dat nieuwe album van The Dandy Warhols wordt nogal negatief ontvangen, terwijl ik 'm best lekker vind wegluisteren

Fijn album wel hoor inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Dat nieuwe album van The Dandy Warhols wordt nogal negatief ontvangen, terwijl ik 'm best lekker vind wegluisteren

Eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:42 schreef Felagund het volgende:
Dat album van The Delines is ook fijn.

Americana/roots band uit Portland. Staan ook al een aantal weken hoog in de MuMe-rotatielijst.quote:

Ik vond die (elektronische en ingetogen) vorige eigenlijk hun bestequote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:37 schreef Felagund het volgende:
Mooi album idd, hun beste van de afgelopen jaren.

Mijn favoriet is nog steeds Gulag Orkestar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond die (elektronische en ingetogen) vorige eigenlijk hun beste

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |