Volgens mij heeft Wim Hordijk alleen last van zijn kringspier als jij met hem bezig gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij kan zelf een tandarts opzoeken als ik klaar met hem ben
A N A A L V E R N E D E R Dquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wim Hordijk alleen last van zijn kringspier als jij met hem bezig gaat.
Willem Hordijk is een homoquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Wim Hordijk alleen last van zijn kringspier als jij met hem bezig gaat.
lulquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]waarom kickte je mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |