Wie is de user 'Messi'?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:13 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik Messi gisteren keihard dolde is hij heel erg met mij bezig.
Pijnlijk.
Klopt, het is dat ik geen droger heb.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
Mooi moment om de was uit de droger te halen.
Wim Hordijk is een tandarts die versneld met pensioen gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zijn Twitter staat dat hij een uitdaging zoekt.
Ben benieuwd of werkgevers hem gaan googelen.
hij kan zelf een tandarts opzoeken als ik klaar met hem benquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:15 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb mijn tanden nog nooit laten controleren bij Wim Hordijk en dat wil ik graag zo houden ook
ZO DANquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij kan zelf een tandarts opzoeken als ik klaar met hem ben
sow koekoekquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
@wimhordijk1quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:09 schreef ColorCartridge het volgende:
Twitterbericht van Wim Hordijk is weer verwijderd, maar wat schreef Wim Hordijk precies?
Doet hij wel vakerquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah nu gaat Johan weer onzin uitslaan.
Politie ingelicht. En Wim ook.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eindelijk erkenningquote:
primaquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Politie ingelicht. En Wim ook.
Die KK divisie is echt topquote:
Op fok hebben wij geen kutkeeperquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik stond 3 wedstrijden achterin, 0 tegengoals
#YOTENGOSERGiORAMOS
Wim Hordijk is als tandarts toch eigen baas?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In zijn Twitter staat dat hij een uitdaging zoekt.
Ben benieuwd of werkgevers hem gaan googelen.
Messiquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op fok hebben wij geen kutkeeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |