abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 januari 2003 @ 17:38:04 #226
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7689001
Ik voel me niet lekker. heel vreemd en kaal.
Kreeg vanmiddag niet zo'n prettig telefoontje van mijn vader. Uit zijn onderzoek is gebleken dat ie twee kleine tumortjes heeft in zijn blaas...
(en ik heb zelf de laatste weken heel veel voortekenen gehad dat er iets ernstigs met hem was...ik hoop dat het geen voorspellende tekenen zijn geweest, maar meer waarschuwende...). Enfin, ik wil dat hij bij meerdere ziekenhuizen zich laat behandelen zodat ie second opinions krijgt. Ik vertrouw het ziekenhuis hier in de buurt voor geen meter. Mijn moeder is er destijds ook niet levend uit gekomen. bah.
ik voelde het al een tijdje onbewust. ..

2003 ... wat zal het ons brengen?

pi_7689226
jeetje anemoon, sterkte
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7689284
Jeetje anemoon heel veel sterkte en hopen dat het wel meevalt .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7689317
Ik voel onmacht t.a.v. een aantal dingen

En daar hou ik niet zo van

FTW!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:12:11 #230
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7689440
Thnx Dark Elf en Jellybeans.
Ik heb zelf wel een redelijk positief gevoel erover, de arts die de foto's heeft gemaakt eigenlijk ook wel. De tumortjes/poliepjes worden weggehaald d.m.v. een heel klein apparaatje met zo'n cameraatje...
Wat mij zo verrot laat voelen is meer de angst die mijn vader heeft voor de dood en voor ziektes (hijs nogal hypochonder en erg zenuwachtig van karakter). Door de telefoon proefde ik zijn radeloosheid en die zit nu in mijn solar plexus (je weetwel onder je maag daar ergens zit zo'n emotie-centrum) die is nu behoorlijk van slag, terwijl ik voor de telefoon toch heel positief en onbezorgd speelde tegen hem (om hem niet teveel bezorgd te maken).
Ikheb hem ook maar niets gezegd over mijn voortekenen en al die rare dromen van de laatste dagen...

Enfin, het is dus meer ZIJN angst die mij nu te pakken heeft. Ikzelf denk er positief over, maar hij is alleen en wanhopig, dat vind ik zo pijnlijk voor hem.

Het is in ieder geval goed om erover te schrijven (zet emoties weer een beetje op orde).

  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:29:30 #231
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7689655
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:32 schreef DarkElf het volgende:
mijn psychiater wilde op eigen intitiatief al mijn afspraak van volgende week vervroegen.

dus maandag heb ik een gesprek.


mm, dan hoop ik voor je, dat ie je wat meer duidelijkheid brengt, ipv van ontzettende verwarring de vorige x!!!
jemug, kan er nog steeds niet overuit...
sterkte, en succes maandag!
racoon2002
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7689670
Gaat goed , vandaag lekker huizerig bezig geweest en ramen gezeemd , alleen als nadeel ik krijg schoonmaakhanden .
Vader onder druk gezet dat ik nu eindelijk mijn huiskamer geschilderd wilde hebben in lichtblauw en we gaan dinsdag beginnen. Wie had ooit gedacht dat de wilde feeks van vroeger nog huiselijk zou worden .
Verder nog lekker in een roes van gisteren dat die eindelijk zei dat die bij me weer thuis langs zou komen en ben mezelf ook degelijk een beetje op voorbereiden dat het wel meer zou kunnen gebeuren , kan maar beter mezelf voorbereiden dan dat het wel weer gebeurd en ik weer instort . Maar ik denk ook dat als het weer gebeurd het nu heel anders is omdat ik hem nu meer vertrouw dan voorheen en ik hem nu ook veel beter ken.
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 3 januari 2003 @ 18:42:19 #233
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7689862
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:30 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Gaat goed , vandaag lekker huizerig bezig geweest en ramen gezeemd , alleen als nadeel ik krijg schoonmaakhanden .
Vader onder druk gezet dat ik nu eindelijk mijn huiskamer geschilderd wilde hebben in lichtblauw en we gaan dinsdag beginnen. Wie had ooit gedacht dat de wilde feeks van vroeger nog huiselijk zou worden .
Verder nog lekker in een roes van gisteren dat die eindelijk zei dat die bij me weer thuis langs zou komen en ben mezelf ook degelijk een beetje op voorbereiden dat het wel meer zou kunnen gebeuren , kan maar beter mezelf voorbereiden dan dat het wel weer gebeurd en ik weer instort . Maar ik denk ook dat als het weer gebeurd het nu heel anders is omdat ik hem nu meer vertrouw dan voorheen en ik hem nu ook veel beter ken.
Good for you!!
Hartstikke leuk voor je,
ennuh, maak je er vooraf niet al te druk om he, kunt wel 100 scenarios bedenken, maar loopt toch altijd anders dan je vooraf bedenkt laat het lekker op je af komen, en geniet ervan!!
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7689945
Dat weet ik wel , maar het nadeel van de vorige keer was dat ik te veel overdonderd was door wat er gebeurde en daardoor juist die schrikreactie heel erg had .
Dat bedoelde ik dus als het gebeurd dan ben ik er een beetje op voorbereid , ik wil het ook niet te veel plannen.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7690770
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 15:04 schreef DuchessX het volgende:

[..]

En Wolkje, pilletje genomen??


Ja... ben beetje misselijk geweest, en ben nu moe..
Voor de rest heb ik er, op een klein beetje hoofdpijn na, niks van gemerkt

DarkElf: heel veel succes, maandag..
Goed dat het vervroegd kon worden

[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 03-01-2003 19:40]

pi_7690866
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:27 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb een dipje en dat komt allemaal doordat 1 ding weer in aantocht is: school Ik moet nog zo veel doen, de stress schiet me nu al weer te binnen en doe ik er ook echt wat aan??? Nee Domme doos dat ik ben
*My thoughts exactly*

Duchess, hoe is het met jou nu?

Anemoon, sterkte..

  vrijdag 3 januari 2003 @ 19:57:29 #237
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7691293
ik voel me lekker,
Ben trouwens op dieet, niet omdat ik me niet goed voel zo, maar is om te kijken of ik dat vol kan houden,
haha, rare reden nu ik dat zo lees, maar dus aan de slimfast, nu 2e dag, gaat goed, geen problemen mee, alleen best honger nu, dus ff zon reep naar binnen werken.. haha

fijne avond voor alle r&p tjes,
ik ga nu lekker eten en daarna een filmpje kijken bij mijn vriendin!!

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7693189
'k voel me alleen....
Doei.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:33:22 #239
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7693217
Ik voel me heel alleen, maar wel leuke mensen waar ik mee praat nu.. Ik moet zo wel gaan slapen, morgen weer werken . Bah.. .
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:34:36 #240
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7693252
ik voel me rarig.... vacuumachtig. Me zus is niet thuis en ik had zo graag even met haar gebeld vanavond. Achja, morgen dan maar, ff horen hoe zij er tegenover staat met dat rare nieuwtje.
pi_7693273
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 09:40 schreef SEMTEX het volgende:
Jaaaa zeg, moet ik nou echt post rondbrengen met dit weer? Ik heb de neiging me ziek te melden
Hey ex-collega. Ik ben 3 jaar postbode geweest bij PTT Post in Veldhoven (parttime). Regen is altijd kut; maar ik vond het buitenwerken heerlijk. Kijk er met veel plezier naar terug.
pi_7694747
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 13:26 schreef jacko het volgende:

Goed uitzieken. Vaak is een tijdlang brak voelen een voorteken van een griep ofzo, dus als je mazzel hebt heeft het nou zijn langste tijd gehad.


Ik had al verkouden moeten zijn geweest (een paar weken geleden) maar kennelijk moet ik er toch nog even aan geloven. Enneh, nee ik ga nu net beginnen (snotter kuch kuch)
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7695977
Anemoon, heel veel sterkte gewenst!

Wolkje ik hoop dat de pillen snel aanslaan, maar meestal duurt dat best wel even...geduld houden hoor!

voor Faithy, hoe komt het dat je je zo alleen voelt?

Ik voel nog steeds weinig , wilde lekker aan de wijn maar die valt niet zo goed.

#geen
pi_7696799
Bijna een liter wijn en ook een liter whisky later...ach, maakt het uit..morgen ben ik er wel weer, hoor...lachend en vrolijk en...

Ach, bekijk het ook...

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7697063
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 00:07 schreef jacko het volgende:
Ach, bekijk het ook...
Cheers jacko.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zaterdag 4 januari 2003 @ 00:26:02 #246
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_7697191
ik heb hoofdpijn, ben moe, maar mijn geest is helder, en er zijn geen accuute problemen, dus ben redelijk tevreden eigenlijk...
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
  zaterdag 4 januari 2003 @ 00:26:51 #247
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7697204
Naar... zit heel erg te twijfelen... Ik ben naar de dokter geweest omdat ik weer sinds paar dagen een (terugkomende) hoest heb+pijn op de borst... Ik ben de laatste tijd erg bang aangelegd, helemaal als het gaat om ziektes... Op basis van m'n verhaal wil de dokter me naar een psycholoog doorverwijzen, omdat dit probleem een rode draad in m'n leven begint te worden..... ook mag ik voor m'n gemoedsrust een röntgenfoto maken en bloed laten prikken... ik ben bang.... voor het resultaat van het onderzoek, dat ik niet meer serieus genomen zal worden als ik weer een lichamelijke klacht heb...

Ik kan niet meer voor mezelf uitmaken of ik de klacht lichamelijk heb of dat ik me inbeeld dat ik 'm heb...

Twijfel nu aan alles, maar heb vooral veel angst...

Ik word er nogal passief van....

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 4 januari 2003 @ 00:27:13 #248
22259 Fogerty
slapende account
pi_7697212
Ik vind het niet heel erg grappig dat ik morgen moet werken.
Maar vanavond was erg leuk
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 00:31:07 #249
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7697287
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:12 schreef Anemoon het volgende:
Ik heb zelf wel een redelijk positief gevoel erover, de arts die de foto's heeft gemaakt eigenlijk ook wel. De tumortjes/poliepjes worden weggehaald d.m.v. een heel klein apparaatje met zo'n cameraatje...
Wat mij zo verrot laat voelen is meer de angst die mijn vader heeft voor de dood en voor ziektes (hijs nogal hypochonder en erg zenuwachtig van karakter).
Nadat ik mijn post net plaatste las ik jouw verhaal en ik schrok er nogal van... nu durf ik al helemaal niet

Heel veel sterkte iig...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 4 januari 2003 @ 00:59:22 #250
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7697864
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 00:26 schreef Qarinx het volgende:
Naar... zit heel erg te twijfelen... Ik ben naar de dokter geweest omdat ik weer sinds paar dagen een (terugkomende) hoest heb+pijn op de borst... Ik ben de laatste tijd erg bang aangelegd, helemaal als het gaat om ziektes... Op basis van m'n verhaal wil de dokter me naar een psycholoog doorverwijzen, omdat dit probleem een rode draad in m'n leven begint te worden..... ook mag ik voor m'n gemoedsrust een röntgenfoto maken en bloed laten prikken... ik ben bang.... voor het resultaat van het onderzoek, dat ik niet meer serieus genomen zal worden als ik weer een lichamelijke klacht heb...

Ik kan niet meer voor mezelf uitmaken of ik de klacht lichamelijk heb of dat ik me inbeeld dat ik 'm heb...

Twijfel nu aan alles, maar heb vooral veel angst...

Ik word er nogal passief van....


Oew, dat klinkt inderdaad naar een zich ontwikkelende "hypochondrie".. das net zo erg als bijv. anorexia. Het is een dwang-gedachte die je leven zo klein kan maken en zo benauwd dat je niet meer helder kan denken over de zaken die er echt toe doen: namelijk plezier maken en leven!
Me vader is er dus zo eentje die bijna iedere week naar de dokter gaat. Altijd maar bang en nu vinden ze dus uiteindelijk "iets"... bijna alsof ie erop zit te "wachten"..
Maar ik heb net me zus gesproken en die heeft het allemaal heel laconiek opgevat, wat meer nuchter en ik ben door het gesprek met haar toch weer redelijk rustig. Me vader heeft weleens de neiging zijn ziekte-dingetjes een beetje op te blazen in zijn hoofd.

We wachten maar af en jij moet echt snel af zien te komen van deze dwang-gedachten hoor. Hoe eerder je ermee aan de slag gaat hoe meer kans van slagen je hebt!
Succes!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')