Ik wilde handvliegers voorstellen, maar dat zijn denk ik zwierezwaais?quote:Op maandag 10 december 2018 17:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik moet gaan nadenken over een traktatie ter afscheid van de psz, bedacht ik me... Sjaak gaat eind december voor het laatst. Tips zijn welkom! Met zijn verjaardag hebben we zwierezwaais gedaan en dat vond iedereen heel erg leuk. Iets in die richting (dus een cadeautje en geen eten) heeft mijn voorkeur.
Ja, dat is hetzelfde.quote:Op maandag 10 december 2018 17:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wilde handvliegers voorstellen, maar dat zijn denk ik zwierezwaais?
Volgens mij heeft MwCactus dat woord er zelf aan gegeven, want via google images is de enige relevante foto eentje die op haar website staat.quote:
Laatst met de verjaardag van ZZ heb ik geen traktatie geregeld voor ieder kind apart, maar een cadeau gekocht wat ze op de groep (kdv, 0-4 jaar) blijven gebruiken. Ik wilde ook niet per se eten geven, en ieder een klein cadeautje is al snel afgezaagd (in het eerste jaar al 3x hetzelfde boekje gekregen en ook 3x een bellenblaas). Dus had ik aan de leidster gevraagd waar ze nog behoefte aan hadden binnen een bepaald budget, en dat was zachte klei voor de kleinsten en De Pratende Pen voor de oudere kindjes. Zo gezegd, zo gedaan.quote:
S. heeft een tiptoi voor Sinterklaas gekregen. Hij vroeg ook steeds om een pratende penquote:Op maandag 10 december 2018 23:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MwCactus dat woord er zelf aan gegeven, want via google images is de enige relevante foto eentje die op haar website staat.
[..]
Laatst met de verjaardag van ZZ heb ik geen traktatie geregeld voor ieder kind apart, maar een cadeau gekocht wat ze op de groep (kdv, 0-4 jaar) blijven gebruiken. Ik wilde ook niet per se eten geven, en ieder een klein cadeautje is al snel afgezaagd (in het eerste jaar al 3x hetzelfde boekje gekregen en ook 3x een bellenblaas). Dus had ik aan de leidster gevraagd waar ze nog behoefte aan hadden binnen een bepaald budget, en dat was zachte klei voor de kleinsten en De Pratende Pen voor de oudere kindjes. Zo gezegd, zo gedaan.
Oh, ik dacht dat zwierezwaai een gangbaar vrije school woord was... vond het namelijk ook een tof woord! Heb het niet zelf bedacht dusquote:Op maandag 10 december 2018 23:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MwCactus dat woord er zelf aan gegeven, want via google images is de enige relevante foto eentje die op haar website staat.
[..]
Laatst met de verjaardag van ZZ heb ik geen traktatie geregeld voor ieder kind apart, maar een cadeau gekocht wat ze op de groep (kdv, 0-4 jaar) blijven gebruiken. Ik wilde ook niet per se eten geven, en ieder een klein cadeautje is al snel afgezaagd (in het eerste jaar al 3x hetzelfde boekje gekregen en ook 3x een bellenblaas). Dus had ik aan de leidster gevraagd waar ze nog behoefte aan hadden binnen een bepaald budget, en dat was zachte klei voor de kleinsten en De Pratende Pen voor de oudere kindjes. Zo gezegd, zo gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |