abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 december 2018 @ 09:36:27 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183562369
Wat een lief cadeau van je partner zeg, wat om mee te spelen op je werk O+

Hier worden enthousiast sinterklaasliedjes gezongen, gisteravond tot een uur of half twaalf uiteindelijk :')
Wel absurd hoeveel ze er kan zingen achter elkaar. Die mini's leren zo ontiegelijk snel 😅
We vieren het a.s. zaterdag, klein, met vriendin met haar babyzoontje erbij. Ben benieuwd hoe Miep het vindt.

Sterkte met die kleine Schanu! Dat klinkt pijnlijk, hopelijk werkt dit voor haar.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183563711
Nazil hij gaat er dus nog niet uit maar voor de rest zet ie de boel mooi op stelten.. haha :D. Eef heeft al twee nachten echt su-pergoed geslapen trouwens, dus ik zeg prima investering die 25 euro voor een kinderkussen ;).

Fijn dat Jewel weer is goedgekeurd Schanu. Goed dat ze ook even bij de billen gekeken hebben. Had ik niet al eens gepost of het niet kloofjes konden zijn? (soms reageer ik in m'n hoofd maar vergeet ik het te typen of op 'invoeren' te klikken :@) Ik heb dat vroeger als klein kind ook gehad, daar heb je schijnbaar ook een zalfje oid voor. Tenminste volgens mijn moeder :+. Hopelijk is het snel geheeld, arme Jewel, echt niet fijn als het zo pijn doet.

Haha Quoi, heeft Max dat in je jaszak gedaan of? :D

Haha molo, ik geef d'r geen ongelijk (chocola :9~). Ja echt hè, bi-zar hoe snel ze leren. En alles oppikken. ALLES. Ik word er soms echt gek van, moet echt opletten waar we het over hebben als ze in dezelfde ruimte is :{. Wat is vrij hoog in basistemp. bij Larf trouwens (of wat is haar forumnaam tegenwoordig)?

Eef is juist laag (36,6 standaard), baby heeft standaard 37,2 maar omdat peuter mijn referentiekader is denk ik elke keer dat baby warm aanvoelt en verhoging heeft. Maar dat is gewoon verschil in hun basistemperatuur :').
pi_183567037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 08:38 schreef Quoi het volgende:
Hoop maar dat het zo heelt Schanu.

Zo, Vivi, sinterklaasochtend leuk geweest? ;)

Iedereen een gezellig avondje gehad? Wij hadden wat kleine kadootjes voor elkaar in een zak gedaan en meneertje lag weer bijtijds in zijn bed :)

Haal ik op mijn werk een politieauto uit mn jaszak 8)7
Ik haalde vanochtend een ondergeplast onderbroekje in maat 104 uit mijn jaszak ;(

Snap nu waarom ze zo raar deed gisteravond in de badkamer (waar wat droge onderbroekjes aan de verwarming hingen).
pi_183571852
L heeft een lichtbruine en een donkerbruine playmobilkoe. 'die koe donker!' En die koe dan, L? 'Die koe lamp aan!' kinderlogica, i like it O+
  donderdag 6 december 2018 @ 22:27:21 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183574935
Creatief bedacht van L :)
Max kreeg de brandweerauto van duplo en is de hele tijd brandjes aan het blussen thuis.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha Quoi, heeft Max dat in je jaszak gedaan of?
Het was een ..... compromis. Hij wil telkens maar dingen van thuis meenemen naar de gastouder 's ochtends. Hij mag wel 1 ding meenemen, vindt de gastouder ook prima. Eenmaal bij de gastouder heeft hij er geen oog meer voor en stop ik het weer in mijn zak ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 14:44 schreef Aerenia het volgende:

[..]

Ik haalde vanochtend een ondergeplast onderbroekje in maat 104 uit mijn jaszak ;(

Snap nu waarom ze zo raar deed gisteravond in de badkamer (waar wat droge onderbroekjes aan de verwarming hingen).
Die had ze dus in jouw zak gestopt? :o :D Whoea!

Nog zo'n compromis: niet meer tillen. We zitten weer eens in een "mama tillen!" fase. Ik wil hem best af en toe tillen, maar ik kan het echt soms niet vanwege mijn rug. We hebben nu een goede afspraak daarover. Tot aan de lift en fiets loopt hij zelf. Kleine stukje naar de gastouder til ik hem. En zo spreken we de laatste tijd echt wat dingen af, want meneer dacht echt alles te dirigeren de laatste tijd. Het lukte me daardoor ook gewoon niet meer om op tijd te zijn 's ochtends. Ik moet zeggen dat het hartstikke goed gaat momenteel, het luisteren. En die Fokwet bestaat vast niet :{w :X

Oh, en ik zit aan te hikken tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183575423
Quoi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 december 2018 @ 23:03:21 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183575696
Dat is zeker een valkuil ja. Een reden om het niet te doen idd. Dat is sowieso lastig aan parttime werken. Je kunt elk extra uurtje wel vullen.
pi_183576803
Dat is een leuke verrassing Aerenia -O-

Mooie kinderlogica Nazil :D

Je werkt nu voor een baas toch Quoi? Heb je dan niet gewoon teveel werk voor het aantal uur dat je werkt? Dat lijkt me dan hun probleem... de valkuil waar Nazil het over heeft hoor ik vaker. Ik heb dat zelf ook een beetje, dinsdags werk ik tot 13:00 uur en heb ik de middag voor mezelf, maar meestal is het zo chaotisch dat ik niet voor 14:00 uur weg ben want die ene dag kan dat ook.

O heeft een leren lezen puzzel van de Sint gekregen. Dat is dan een plaatje met daar onder het woord en dan opgeknipt in stroken met per strook een letter. Hij heeft die dus heel enthousiast gepuzzeld en daarna allerlei woorden voor me gespeld als ik bijv vroeg "hoe spel je bloem?". Daarna probeerden we het andersom met dezelfde puzzels. Hij puzzelde een zeehond met een bal. "B A L" "en wat heb je nu gelezen?" "Zeehond"
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  vrijdag 7 december 2018 @ 12:24:43 #59
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_183582416
Dat is echt superknap FF! Wat leuk dat ie zo met letters bezig is :)

Moeilijk he Quoi? Ik ben zzp' er maar ik herken het ook; je zegt immers niet snel nee tegen een nieuwe klant. Dus voor je het weet bent je veel meer aan het werk dan je wil.

Gister een oudergesprek gehad over N bij het kdv; nu ook onafhankelijk bevestigd dat ons kind de liefste en leukste is :) Ze is dus de eerste die nieuwe kindje verwelkomt en met ze gaat spelen, die andere kinderen troost als ze verdrietig zijn en met iedereen kletst, kind of volwassene. Van mij heeft ze dat echt niet! Alleen wat divagedrag gaven ze aan, dat hebben we thuis ook gemerkt. Ze laat zich graag bedienen, en ik geef daar dan veel te snel aan toe om het gezellig te houden. Toch maar eens wat strenger zijn misschien...

Sinterklaas ook gister gevierd, natuurlijk veel te veel gekregen (een wereldbol, Playdoh, kleurenzand, een muziekdoosje, twee kettingen, drie dinosaurussen, dino-duplo en een skateboard, dat was echt het allermooist). N was blij kortom :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 7 december 2018 @ 19:33:49 #60
269689 crew  Viv
pi_183591069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 08:38 schreef Quoi het volgende:
Zo, Vivi, sinterklaasochtend leuk geweest? ;)
Haha nee, ze had dit jaar ook nog geen schoen gezet. ;) Wel een klein Sinterklaas-gerelateerd drama die ochtend. Ik had de avond ervoor zo'n grote Sint-Wuppie tevoorschijn gehaald (jaren geleden bij AH gekocht):

en ze vond Sinterklaas ("kaas") zo tof dat ze 'm mee wilde nemen naar het kdv. Aangezien ik drie knuffels wat te gortig vond worden (ze neemt er al twee heen en terug), ging ik daar niet in mee. De hele weg jengelde ze "kaas halen, kaas halen". :')
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 22:27 schreef Quoi het volgende:
Het was een ..... compromis. Hij wil telkens maar dingen van thuis meenemen naar de gastouder 's ochtends. Hij mag wel 1 ding meenemen, vindt de gastouder ook prima. Eenmaal bij de gastouder heeft hij er geen oog meer voor en stop ik het weer in mijn zak ;)
Ja, dat dus. :')
quote:
Oh, en ik zit aan te hikken tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk 4 dagen terwijl mijn directe collega's 3 dagen werken en ik zou niet willen ruilen. In de praktijk werken zij namelijk redelijk structureel onbetaald extra op hun vrije dagen (omdat het werk eigenlijk niet in 3 dagen te doen is), terwijl ik mijn vrije dag echt vrij houd en dus wél alle gewerkte uren betaald krijg. :Y)
  vrijdag 7 december 2018 @ 20:58:12 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183593422
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:33 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Haha nee, ze had dit jaar ook nog geen schoen gezet. ;) Wel een klein Sinterklaas-gerelateerd drama die ochtend. Ik had de avond ervoor zo'n grote Sint-Wuppie tevoorschijn gehaald (jaren geleden bij AH gekocht):
[ afbeelding ]
en ze vond Sinterklaas ("kaas") zo tof dat ze 'm mee wilde nemen naar het kdv. Aangezien ik drie knuffels wat te gortig vond worden (ze neemt er al twee heen en terug), ging ik daar niet in mee. De hele weg jengelde ze "kaas halen, kaas halen". :')

[..]

Ja, dat dus. :')

[..]

Ik werk 4 dagen terwijl mijn directe collega's 3 dagen werken en ik zou niet willen ruilen. In de praktijk werken zij namelijk redelijk structureel onbetaald extra op hun vrije dagen (omdat het werk eigenlijk niet in 3 dagen te doen is), terwijl ik mijn vrije dag echt vrij houd en dus wél alle gewerkte uren betaald krijg. :Y)
:D :D

Dat is het wel een beetje ja. Of 28 uur in 3 dagen proppen en standaard na een werkdag pas na het eten aan komen zetten thuis, of 4 wat meer relaxte dagen werken. Ik dub nog even verder. Thanks voor jullie ideeën hierover.

Nu is het iig weekendddddd! :B
pi_183612256
Weekend :Y) ik zwaai af met peuter nr 1. Vandaag vierden we zijn verjaardag! *O*


Maar ik blijf nog even met peuter 2 :')


NEE!!! :( :(
pi_183613909
Gefeliciteerd Crumpette! Je hebt gewoon een kleuter!
  zaterdag 8 december 2018 @ 22:49:52 #64
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183615234
Gefeliciteeeeeeeerd! w/
pi_183616624
Gefeliciteerd Crumpette *O*

Wij hebben vandaag de boom op gezet. O heeft minimaal vijf keer gevraagd wanneer de kersen er nou in gingen :') De twee hangers van toettoet hebben de beste plek gekregen (voor zijn hoogte).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_183619845
Gefeliciteerd crumpette!

Ff wij hebben vrijdag de boom opgezet. L heeft 99 procent van de ballen er in gedaan (hij heeft inzicht) en ik de aparte dingen zoals vogels en dennenappels. Ik heb maar een paar ballen hoeven te verhangen. Gisteren vroeg hij of we nog een boom kregen :')
pi_183620222
Gefeliciteerd Crumpette! Naar school, ik ben zo benieuwd hoe dat gaat zijn.

Ik las nog leuke sintverhalen en zo te zien gaan peuters naadloos over in kerst. Hier wel in ieder geval :') De ochtend na pakjesavond had J het liefst alle sintspullen naar zolder gebonjourd en het huis versierd voor kerst. Helaas voor hem moest hij toen een dagje naar oma omdat ik studiedag had op het werk. Gisteren hebben we een kerstboom gekocht, en sindsdien vraagt hij elk uur of we hem al binnen gaan zetten en versieren ~:) Vanmiddag.
pi_183620707
Wij hebben na Thanksgiving de boom opgezet. Sjaak vindt het helemaal geweldig O+ Alle lichtjes in huis (en die we onderweg zien als we in de auto zitten), het versieren van de boom... Hij wilde overal mee helpen. Vorig jaar had ik alle kerstversiering al uitgezocht en de niet-breekbare spullen bij elkaar in 1 doos gedaan. Dus die heeft Sjaak op mogen hangen in het onderste deel van de boom. Hij was zo blij overal mee O+

Van oma kreeg hij een mini nepboom (van 30cm hoog) die helemaal voor hem alleen is. Hij heeft samen met zijn andere moeder gekleurde lampjes gekocht voor in dat boompje en hij is er zo trots op. Een boompje, alleen voor hem!

Ik ben nog steeds ziek, nu 2 weken (longontsteking). Sjaak vindt dat moeilijk, die wil graag dat ik spelletjes mee speel (het liefste Twister :') ) en dat ik met hem ga rennen buiten, maar dat gaat allemaal niet. Dus soms komt hij bij me knuffelen en daarna wordt hij weer heel recalcitrant. Sneu voor hem, hij vindt het niet leuk om me zo te zien.
  zondag 9 december 2018 @ 10:07:06 #69
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183620794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:48 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben vandaag de boom op gezet. O heeft minimaal vijf keer gevraagd wanneer de kersen er nou in gingen :').
*; !
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183621011
Gefeliciteerd crumpette! :)

Wij hebben vorige week zondag Sint (en mijn verjaardag) gevierd. Ik heb daarna alle Sint-spul het huis uit gezet 'want bij ons is ie al geweest' en woensdag, toen ik vroeg mocht stoppen op t werk en het kdv om 5u dicht ging, hebben ik en A eerst thuis haar lievelingseten gegeten (KFC crispy strips voor haar en een salade voor mij...leve Deliveroo O+ ) en hebben we samen de boom opgetuigd (ik vooral) en de FisherPrice kerststal en andere kerstdingetjes neergestald (A dus). A heeft ook een miniboompje op haar kamer en kerstlampjes. Ze vind het hartstikke mooi en is af en toe nog bezig de candy canes opnieuw te herschikken in de boom O+

Het is zo'n heerlijk kind O+
  zondag 9 december 2018 @ 23:08:18 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183632843
Ik denk dat Max in maart nóg sinterklaasliedjes zingt :') En goed ook trouwens! Ook ik moet eraan geloven voor het naar bed gaan. Hij heeft zelf een routine bedacht. Hij drukt zelf het liedje van de babyfoon aan en we zingen samen "de zak van sinterklaas" of "sinterklaas kapoentje".

Wij blijven alledrie elkaar maar aansteken met virusjes trouwens. En waar het hoesten bij Max net weg was, is het ineens hartstikke terug en dit keer echt een hele vervelende. Hij is net een hond en moest net ook spugen, omdat het hoesten gewoon zo vervelend is. Hem net weer in bed gelegd en we kijken af en toe eventjes of hij er niet in blijft }:|

En as we speak weer alles eruit. Great. Arm ventje.

Aerenia, dat klinkt gezellig O+

Ik snap nu de kersen van O _O-
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 10 december 2018 @ 01:35:21 #72
269689 crew  Viv
pi_183634564
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 23:48 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben vandaag de boom op gezet. O heeft minimaal vijf keer gevraagd wanneer de kersen er nou in gingen :')
:D O+
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:31 schreef Aerenia het volgende:
woensdag, toen ik vroeg mocht stoppen op t werk en het kdv om 5u dicht ging, hebben ik en A eerst thuis haar lievelingseten gegeten (KFC crispy strips voor haar en een salade voor mij...leve Deliveroo O+ ) en hebben we samen de boom opgetuigd (ik vooral) en de FisherPrice kerststal en andere kerstdingetjes neergestald (A dus). A heeft ook een miniboompje op haar kamer en kerstlampjes. Ze vind het hartstikke mooi en is af en toe nog bezig de candy canes opnieuw te herschikken in de boom O+

Het is zo'n heerlijk kind O+
Klinkt als een hele fijne avond! O+ Ik heb laatst deze houten kerststal van Dick Bruna in huis gehaald, één dezer dagen maar eens tevoorschijn halen:

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 23:08 schreef Quoi het volgende:
En as we speak weer alles eruit. Great. Arm ventje.
Ach wat sneu :*
  maandag 10 december 2018 @ 07:47:32 #73
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183635331
Wat lief, die kerststalletjes. Vertellen jullie daar dan ook een verhaal bij, vraag ik me af?

Ik heb net de gastouder afgebeld en zit met een zieke hummel op schoot. Na 3 x spugen is hij tussen ons in komen slapen (dát was lang geleden & wát een lange en beweeglijke benen :') ) en plakt sindsdien aan ons vast en slaapt alleen maar.
pi_183635520
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 07:47 schreef Quoi het volgende:
Wat lief, die kerststalletjes. Vertellen jullie daar dan ook een verhaal bij, vraag ik me af?
Dat heb ik nu voor het eerst met mijn ruim 3,5-jarige prul gedaan. Er is een leuk filmpje van Nijntje over het kerstverhaal dat ik heel geschikt vond. Met exact de figuren uit de kerststal van Vivi hierboven. O+

Beterschap met je kleintje. :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 10 december 2018 @ 08:21:47 #75
269689 crew  Viv
pi_183635540
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 07:47 schreef Quoi het volgende:
Wat lief, die kerststalletjes. Vertellen jullie daar dan ook een verhaal bij, vraag ik me af?
Het is wel mijn bedoeling dat ze uiteindelijk het kerstverhaal kent, maar dat hoeft niet dit jaar al. :+ Ik ben zelf niet gelovig, maar vind het wel belangrijk dat ze dit soort dingen meekrijgt. Ik kende als kind iemand die naar een openbare school ging, en die dacht dus dat Kerst over de kerstman ging. :') (Ik zat als kind van atheïstische/agnostische ouders op een rooms-katholieke school, voor ZZ zijn we er nog niet uit.)
quote:
Ik heb net de gastouder afgebeld en zit met een zieke hummel op schoot. Na 3 x spugen is hij tussen ons in komen slapen (dát was lang geleden & wát een lange en beweeglijke benen :') ) en plakt sindsdien aan ons vast en slaapt alleen maar.
Aww, stiekem ook van dat plakken genieten hè? O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')