Ik denk dat het verstandig is om uit te zoeken op welke punten het dan eventueel bij je mis zou kunnen gaan. Vraag me overigen af of ze dit niet weer terug gaan draaien, net zoals met die georoute. Ik kan me niet voorstellen dat buiten samenvoegen sneller is dan binnen samenvoegen, maar ze rekenen weer veel te optimistisch, as usual.quote:Op zondag 16 december 2018 16:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
postverdeler, dus we gaan het wel merken
Met mis bedoel ik dat mensen onder nog meer druk komen te staan dan ze nu al doen, en al die fouten die erin blijven, ik vind het gewoon 10x niks, waarschijnlijk een mooi moment om wat anders te gaan zoekenquote:Op zondag 16 december 2018 17:16 schreef zerebus het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om uit te zoeken op welke punten het dan eventueel bij je mis zou kunnen gaan. Vraag me overigen af of ze dit niet weer terug gaan draaien, net zoals met die georoute. Ik kan me niet voorstellen dat buiten samenvoegen sneller is dan binnen samenvoegen, maar ze rekenen weer veel te optimistisch, as usual.
Nou ja, sneller? Dat hangt af van de ervarenheid van de voorbereider. Voor zeer ervaren voorbereiders is de tijdswinst verwaarloosbaar. Bovendien is het ook afhankelijk van de hoeveelheid machinepost. De tijdswinst is het grootst bij veel machinepost en weinig samenvoegpost, omdat je dan al dat heen en weer geblader niet meer hebt. Maar als er wel veel samenvoegpost is dan zit je op een gegeven moment daar weer tussen te bladeren, en als er juist weinig machinepost is was je daar sowieso al weinig tijd kwijt aan het zoeken naar de juiste plek om de samenvoegpost tussen te zetten. En laat nou uitgerekend die machinepost steeds harder dalen. Dus dat betekent dat de (bescheiden) tijdswinst van die combibundel ook steeds kleiner wordt.quote:Op zondag 16 december 2018 16:30 schreef gelestipjes het volgende:
Binnen heb je op zich niet echt last van die combibundel. Het bevalt de meeste mensen dan ook prima, en het gaat ook wel sneller. Het enige punt is dat postnl de tijdsbesparing altijd veel te optimistisch inschat, dus dan maken ze er veel te grote diensten van, en als het dan een beetje druk is halen mensen het gewoon niet, niet alleen de langzame mensen niet, maar ook de mensen die best snel zijn halen het dan niet.
origineel is de naam niet want tien jaar terug had de sp(red de postbode)dit alquote:Op zondag 16 december 2018 17:14 schreef the_X het volgende:
Gelukkig gaat de tegenbeweging haar naam veranderen naar pib, maakt het er wel duidelijker op!![]()
![]()
Mocht je willen weten waar pib voor staat: postbezorgers in beweging
https://www.facebook.com/PibPostnl/posts/1414778778655863
Oh bah. Met je tanden op een randje tegels, vreselijk.quote:Op maandag 17 december 2018 18:40 schreef Bottendaal het volgende:
Eind vorige week tijdens mijn loop gevallen en flink verkeerd terecht gekomen, met mijn tanden op een randje tegels daar heb ik kronen zitten, die zijn beschadigd nu, collega's wezen me erop dat dit misschien door Post NL vergoed zou kunnen worden omdat het onder werktijd gebeurde.
Vanmorgen mijn TC gemaild en die verwijst me door naar de admi, dus die morgenvroeg mar even bellen
Hier worden zooltjes ook vergoed, fiets niet want daar krijg je een (royale) beloning voorquote:Op maandag 17 december 2018 18:40 schreef Bottendaal het volgende:
Eind vorige week tijdens mijn loop gevallen en flink verkeerd terecht gekomen, met mijn tanden op een randje tegels daar heb ik kronen zitten, die zijn beschadigd nu, collega's wezen me erop dat dit misschien door Post NL vergoed zou kunnen worden omdat het onder werktijd gebeurde.
Vanmorgen mijn TC gemaild en die verwijst me door naar de admi, dus die morgenvroeg maar even bellen
Dat ligt eraan of je een tandongevallenverzekering hebt. Die moet tegenwoordig apart worden afgesloten. Als je in 2017 of 2018 een verzekering via independer hebt afgesloten, heb je die gratis erbij gekregen.quote:Op maandag 17 december 2018 19:12 schreef Yreal het volgende:
Bedenk je trouwens ook dat de meeste aanvullende zorgverzekeringen hier ook dekking voor bieden.
Schrikken zeg! Weet toevallig dat je in een erg prettige groep postbezorgers zit en ga ervanuit dat je verder geen nadelige gevolgen hebt van de valpartij? Wat iedereen zegt is waar, dit is een bedrijfsongeval waar post.nl verzekerd voor is, dus als het goed is vergoeden ze de kosten. Neem ook aan dat ze er zonder morren werk van maken. Sterkte Bottendaal.quote:Op maandag 17 december 2018 18:40 schreef Bottendaal het volgende:
Vanmorgen mijn TC gemaild en die verwijst me door naar de admi, dus die morgenvroeg maar even bellen
Klopt, dit gebeurd ook, ik krijg een formulier thuis gestuurd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:53 schreef Globetrottertje het volgende:
Sterkte Bottendaal!
En ja Postnl moet dat vergoeden. Dat zijn de regels als het onder werktijd is gebeurd. Laat je niet afschepen.
Admi moet met jou een formulier invullen, waarna de boel in gang gezet gaat worden.
meeste aanvullende verzekeringen dekken dat ook.quote:Op maandag 17 december 2018 23:40 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je een tandongevallenverzekering hebt. Die moet tegenwoordig apart worden afgesloten. Als je in 2017 of 2018 een verzekering via independer hebt afgesloten, heb je die gratis erbij gekregen.
@Bottendaal, je moet zeer zeker proberen de kosten op PostNL te verhalen. Als er iets gebeurt onder werktijd, zijn zij aansprakelijk. Laat je niet zomaar afschepen met een of ander lulverhaal.
O, ik wil het weten! Misschien moet ik dat ook bestellen, als ik dat ook hartstikke leuk vind! Kun je het niet in een spoiler zetten?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef Globetrottertje het volgende:
Het verrassingspakket is binnen. Hele mooie doos van de Makro en wat erin zit is hartstikke leuk. Het valt mij heel erg mee.
Ik zal nog niet verklappen wat erin zit, voor het geval er mensen zijn die ook zoiets hebben besteld.
Ik ben blij dat ik toch geen bon heb gekozen van 25 euro, dit pakket is meer waard.
Ik heb hem ook besteld. Mooi dat het zowaar geen tegenvaller is. Altijd leuk om in zo'n verrassingspakket te graaien in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef Globetrottertje het volgende:
Het verrassingspakket is binnen. Hele mooie doos van de Makro en wat erin zit is hartstikke leuk. Het valt mij heel erg mee.
Ik zal nog niet verklappen wat erin zit, voor het geval er mensen zijn die ook zoiets hebben besteld.
Ik ben blij dat ik toch geen bon heb gekozen van 25 euro, dit pakket is meer waard.
Hier ook binnen. Ben er ook blij meequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef Globetrottertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |