Subtop tegen Subtop?quote:Op zondag 2 december 2018 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige echte topper vandaag is natuurlijk Arsenal - Tottenham Hotspur
kampioenskandidaatquote:Op zondag 2 december 2018 14:48 schreef skysherrif het volgende:
Feyenoord speelt beter dan barca in dezelfde week tegen psv
Meer zin in de MERSEYSIDE DERBYquote:Op zondag 2 december 2018 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook dat, maar tegelijkertijd zie ik PSV overal te laat zijn, ieder duel verliezen en geen normale aanval opbouwenquote:
Alaves - Sevilla.quote:Op zondag 2 december 2018 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb soms het idee dat alle landen met elkaar afspreken om de 'toppers' en derby's in zelfde weekend te laten spelenquote:
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 2 december 2018 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt weer eens niet zo goed.
Dat gaat Feyenoord alleen niet 90 min volhoudenquote:Op zondag 2 december 2018 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat, maar tegelijkertijd zie ik PSV overal te laat zijn, ieder duel verliezen en geen normale aanval opbouwen
Wat deels natuurlijk ook weer de verdienste van Feyenoord is
Dat lijkt mij sterk jaquote:Op zondag 2 december 2018 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaat Feyenoord alleen niet 90 min volhouden
Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scorenquote:Op zondag 2 december 2018 14:51 schreef skysherrif het volgende:
Deze data is van een minuut of 2 geleden maar:
Feyenoord 84% bal, PSV 16
Feyenoord 147 passes, PSV 29
Nee die twee controleurs spelen wel lekkerquote:Op zondag 2 december 2018 14:51 schreef Doublepain het volgende:
Wissel die Pereiro man, wat een lamzak
We hebben geen data nodig om te zien dat PSV slecht is.quote:Op zondag 2 december 2018 14:51 schreef skysherrif het volgende:
Deze data is van een minuut of 2 geleden maar:
Feyenoord 84% bal, PSV 16
Feyenoord 147 passes, PSV 29
Lucky PSVquote:Op zondag 2 december 2018 14:52 schreef KingRoland het volgende:
als ik zeg dat Feyenoord gaat verliezen wat zeggen jullie dan
Die kans is 50%quote:Op zondag 2 december 2018 14:52 schreef KingRoland het volgende:
Dan moet ik hoognodig mijn gifjesdatabase eens overhangen naar mijn nieuwe laptopquote:
grasquote:Op zondag 2 december 2018 14:52 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |