Maak je eigen druk. Kan jou het schelen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:30 schreef Salina het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb collega's die om tien voor 7 's ochtends beginnen, stipt om 15.30 naar huis gaan en stipt om 16.30 of uiterlijk 17 aan de warme maaltijd zitten!![]()
Gekkenwerk!
Stelletje kutautisten.
Klagen over collega'squote:Op donderdag 31 januari 2019 18:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Maak je eigen druk. Kan jou het schelen.
Parkeergelegenheid voor 3000+ trucks hierquote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Parkeerbeleid, op vrijdagmiddag te horen krijgen dat je maandag maar op een of andere verkrachtingssteeg moet gaan parkeren met een parkeerdruk even hoog als de Euromast.
Echt geweldig.
Lekker fietsen danquote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Parkeerbeleid, op vrijdagmiddag te horen krijgen dat je maandag maar op een of andere verkrachtingssteeg moet gaan parkeren met een parkeerdruk even hoog als de Euromast.
Echt geweldig.
Ik kom bij jou werken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Parkeergelegenheid voor 3000+ trucks hier
Ja is goed.quote:
Tot het je zelf overkomt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:58 schreef daNpy het volgende:
Je hebt nog 3 dagen om een oplossing te zoeken. Het is namelijk nog helemaal geen vrijdagmiddag
Huilen om niks.
Lijkt me sterk, maar dan ga ik of vroeger werken of ik accepteer dat ik wat later ben, rijdt met een collega mee, parkeer elders en neem het OV, de fiets... zo veel oplossingen en niet de moeite waard om een probleem te creëren wat er niet is.quote:
Als het niet tot maandag kan wachten had je wel gebeldquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:16 schreef Twiitch het volgende:
Zit ik weer eens op een vrijdagochtend extern bij een middelgrote gemeente. Geen hond aanwezig, iedereen thuis"werken".
Om 9:00 twee mails verzonden naar twee thuis"werkers", tot op heden nog geen reactie ontvangen.
Ambtenaren.
Herkenbaar, en dan mailtjes eruit gooien dat er wel binnen de vakken geparkeerd moet worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt geweldig.
Beller is sneller.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het niet tot maandag kan wachten had je wel gebeld
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het niet tot maandag kan wachten had je wel gebeld
Ik ben extern, ik moet zaken zwart op wit hebben. Ik ken die grapjes wel wanneer je mondelinge afspraken hebt gemaakt in een ambtelijke organisatie.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:09 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Beller is sneller.
Klachtwaardig mensen die alles per mail doen... vooral naar grote organisaties met een reactietijd van 2 weken. In 10 minuten kun je ze ook gesproken hebben.
Ik bel nooit... Als mensen me per se willen spreken komen ze maar op audiëntie aan mijn bureauquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:09 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Beller is sneller.
Klachtwaardig mensen die alles per mail doen... vooral naar grote organisaties met een reactietijd van 2 weken. In 10 minuten kun je ze ook gesproken hebben.
Skyquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:37 schreef itchycoo het volgende:
Zit ik rustig bij een klant (waar het verder uitgestorven is) zachtjes naar mijn eigen muziek te luisteren, komt er iemand de aansluitende kamer binnengelopen en zet Skyradio aan, waar net Zoutelanden begint te spelen, en vertrekt na 1 minuut weer zonder de radio uit te zetten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dus? kan je daarna toch nog alsnog een mailtje sturen. 'Zoals zojuist telefonisch besproken.. 'quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
Ik ben extern, ik moet zaken zwart op wit hebben. Ik ken die grapjes wel wanneer je mondelinge afspraken hebt gemaakt in een ambtelijke organisatie.
Ik kom er nu trouwens achter dat het Omroep Zeeland is, wat wel verklaart waarom Zoutelande ieder half uur gedraaid wordt.quote:
Op andere radiozender zetten, zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:37 schreef itchycoo het volgende:
Zit ik rustig bij een klant (waar het verder uitgestorven is) zachtjes naar mijn eigen muziek te luisteren, komt er iemand de aansluitende kamer binnengelopen en zet Skyradio aan, waar net Zoutelanden begint te spelen, en vertrekt na 1 minuut weer zonder de radio uit te zetten![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |