abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 januari 2019 @ 17:03:50 #126
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_184616119
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:44 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Gewoon hun spullen twee eilanden verder in een kast stoppen en dan zeggen dat toen jij er kwam er niets lag.
_O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 18:06:27 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184617326
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:04 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik heb met een full time baan meer vrije tijd dan ik ooit nodig zal hebben, kwestie van prioriteiten stellen.
Dan heb je gewoon weinig inspiratie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184667850
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:44 schreef Piles het volgende:

[..]

Het is wettelijk geregeld dat je minder mag werken als je dat wil (tenzij dat écht een groot probleem is), dus waarom zou dat niet lukken.
Hoewel het raar is als je net 40 uur bent gaan werken.
Omdat ze de baan heeft geaccepteerd voor 40 uur en er blijkbaar werk is voor 40 uur. :P
Prima als ze het werk van 40 uur in 32 zou kunnen doen :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_184667856
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Schuld van de werkgever, met zn doorgeslagen felxibilisering. Als ik elke dag op kantoor ben of wil zijn, wil ik gewoon een eigen werkplek.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184667858
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:00 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Geloof me, sommige mensen hebben die volledig onder de duim :D
Nou ja.. We hebben hier ook wel wat types lopen met bruine armpjes..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_184667877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:26 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

In de ochtend zeg ik wel snel ff 'hi' of 'morge', maar ik ken ook mensen die 2-3 keer per dag langslopen om te groeten, ja, dan tyf je effe op. 1 keer in de ochtend is genoeg.

Totaal onnodig om nogmaals te groeten, dan negeer ik je gewoon.
Ik heb een collega met tijd teveel, die gaat gewoon rustig een praatje maken bij mensen aan hun werkplek, ik word daar een beetje kriegel van :') Ga gewoon werken, mens.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_184667882
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:44 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Gewoon hun spullen twee eilanden verder in een kast stoppen en dan zeggen dat toen jij er kwam er niets lag.
_O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_184687744
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen: "het koffie halen voor de hele afdeling". Oftewel je kunt niet effe een bakje koffie halen in je eentje. Nee, je moet meteen met het dienblad rond over de hele afdeling.

Nou is dat voor een stuk of 5 personen nog te doen, zeker als ze allemaal koffie zwart drinken. Maar heb het nu ook al bij een bedrijf meegemaakt waar je voor meer dan 10 man bezig bent. En dan ook nog allemaal verschillende bestellingen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_184688195
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen: "het koffie halen voor de hele afdeling". Oftewel je kunt niet effe een bakje koffie halen in je eentje. Nee, je moet meteen met het dienblad rond over de hele afdeling.

Nou is dat voor een stuk of 5 personen nog te doen, zeker als ze allemaal koffie zwart drinken. Maar heb het nu ook al bij een bedrijf meegemaakt waar je voor meer dan 10 man bezig bent. En dan ook nog allemaal verschillende bestellingen.
ja vreselijk dat.
Gewoon zelf even naar automaat, goed om van je werkplek af te zijn
pi_184689340
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen: "het koffie halen voor de hele afdeling". Oftewel je kunt niet effe een bakje koffie halen in je eentje. Nee, je moet meteen met het dienblad rond over de hele afdeling.

Nou is dat voor een stuk of 5 personen nog te doen, zeker als ze allemaal koffie zwart drinken. Maar heb het nu ook al bij een bedrijf meegemaakt waar je voor meer dan 10 man bezig bent. En dan ook nog allemaal verschillende bestellingen.
Doe mij maar een koffie compleet, extra sterk, klein beetje suiker en extra melk. _O-

Halen voor een heel team doe ik niet. Principe.

Maximaal een blok (mijn eigen blok). 4-5 man.

Luie collega's gaan zelf maar wat vaker lopen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 29 januari 2019 @ 11:10:16 #136
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184689422
Ik vind het juist fijn om te lopen naar de automaat. Even lekker bewegen en soms even een praatje maken. Dat breekt de dag een beetje.
pi_184689511
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:10 schreef zoem het volgende:
Ik vind het juist fijn om te lopen naar de automaat. Even lekker bewegen en soms even een praatje maken. Dat breekt de dag een beetje.
Ik vind het ook fijn hoor. Daarom loop ik ook vaak. Voor mezelf of voor enkele collega's. ;)

Ik vind het gezond om vaak te lopen. Zitten is het nieuwe roken enzo. Dat geloof ik ook echt.

Maar wat voor mij geldt, geldt dus ook voor anderen: lekker lopen. Ga gewoon zelf wat vaker koffie halen. Da's beter en gezonder voor iedereen. ^O^

Ik ga dus echt niet voor 20 man koffie halen, wat ik sommige collega's wel eens zie doen. Ik ben gekke Henkie niet.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184689616
Verder hier geen enkele kantoorirritatie hoor.

Geen collega's die niet hard genoeg werken of niet veel genoeg doen.
Geen collega;s die standaard hun uren niet maken en eerder naar huis gaan.
Geen collega's die minutenlang irritant hun yoghurt-prakje zitten roeren.
Ook geen collega's die dagenlang ziek zijn als hun zoontje ziek is.
Of collega's die de halve dag naar buiten kijken.
En geen collega's die helemaal niets willen en niets durven als er eens budget is om een teamuitje te organiseren, en echt alleen maar willen eten en drinken.
Collega's die irritant zitten te bellen met klanten als dat die klanten half debiel zouden zijn.
Of collega's die altijd de laatste stroopwafel moeten pikken terwijl ze er al tig hebben gehad.

Allemaal géén last van hier. _O- :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Salina op 29-01-2019 11:27:39 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184689645
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:22 schreef Salina het volgende:
Allemaal géén last van hier. _O-
Thuiswerker zeker?
pi_184689688
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Thuiswerker zeker?
:D

Was het maar waar! :o

Ik bedoelde: juist wel last van.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184689712
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:22 schreef Salina het volgende:
Verder hier geen enkele kantoorirritatie hoor.

Geen collega's die niet hard genoeg werken of niet veel genoeg doen.
Geen collega;s die standaard hun uren niet maken en eerder naar huis gaan.
Beetje zitten FOK!en om de tijd vol te maken mag wel? :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184689800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Beetje zitten FOK!en om de tijd vol te maken mag wel? :P
Zolang mijn productie altijd 10-20% hoger is dan die van 80-90% van mijn collega's terwijl ik er nog taken bij doe ook, vind ik dat zeker wel kunnen. :7
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_184689818
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:33 schreef Salina het volgende:

[..]

Zolang mijn productie altijd 10-20% hoger is dan die van 80-90% van mijn collega's terwijl ik er nog taken bij doe ook, vind ik dat zeker wel kunnen. :7
Als ik m'n volle 32 uur druk bezig ben met werk is de shit echt goed aan, dat willen ze hier ook weer niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184689837
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:10 schreef zoem het volgende:
Ik vind het juist fijn om te lopen naar de automaat. Even lekker bewegen en soms even een praatje maken. Dat breekt de dag een beetje.
En als je niet voor anderen haalt (want dan willen ze ook weer per se voor jou halen) kun je dus het vaakst lopen.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:40:47 #145
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184693969
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ik m'n volle 32 uur druk bezig ben met werk is de shit echt goed aan, dat willen ze hier ook weer niet.
Moet je zelf ook niet willen, dan verwachten ze dat volgende week weer van je.
pi_184693988
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:40 schreef Nobu het volgende:

[..]

Moet je zelf ook niet willen, dan verwachten ze dat volgende week weer van je.
"Je moet slim werken, niet hard"
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184697828
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen: "het koffie halen voor de hele afdeling". Oftewel je kunt niet effe een bakje koffie halen in je eentje. Nee, je moet meteen met het dienblad rond over de hele afdeling.

Nou is dat voor een stuk of 5 personen nog te doen, zeker als ze allemaal koffie zwart drinken. Maar heb het nu ook al bij een bedrijf meegemaakt waar je voor meer dan 10 man bezig bent. En dan ook nog allemaal verschillende bestellingen.
Ja, ik ben er maar mee gestopt, heb 12 man op de afdeling en het punt dat ik stopte was dat de helft zo'n beetje twee bestellingen wilde.. Ja doeeehoeeei
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 19:15:46 #148
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_184698034
Collega's die meteen alles laten vallen als Sterre/Bloem/Manestraal een boertje dwars heeft zitten en dus "ziek" is
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 29 januari 2019 @ 19:18:14 #149
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184698077
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, ik ben er maar mee gestopt, heb 12 man op de afdeling en het punt dat ik stopte was dat de helft zo'n beetje twee bestellingen wilde.. Ja doeeehoeeei
2 bestellingen is inderdaad ook zo'n treurige, als je zo'n dorst hebt loop je voor je 2e keer zelf maar..

[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 29-01-2019 20:40:59 ]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_184698096
Collega ligt in scheiding. En ze praat er open over elke keer als iemand vraagt hoe het gaat.

Nu mag ik haar wel, en werkt ze altijd prima, maar ik vind het gewoon ongemakkelijk omdat ik niet om kan gaan met zulke gevoelens van anderen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')