abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183452201
registreer om deze reclame te verbergen

Mooi h?
Had nog nooit van ze gehoord..... Ik zal wel ergens onder een steen hebben gelegen.... :@

quote:
OVER

Suzan & Freek vinden elkaar op de middelbare school, waar tijdens de muziekles de liefde voor muziek uitmondt in de liefde voor elkaar. Muziek is een hobby die steeds meer tijd in beslag neemt en vanuit hun basis in de Achterhoek groeit het aantal popzalen waar wordt opgetreden gestaag verder uit het land in tot aan de Randstad aan toe. De liefde voor elkaar en de liefde voor muziek blijven echter onverminderd groot.

Onder de noemer ‘De Minuut‘ wordt wekelijks een nieuwe cover op Facebook geplaatst, en dat blijft niet onopgemerkt. Een eigen versie van Don’t Let Me Down gaat zelfs wereldwijd viraal nadat The Chainsmokers zelf deze versie van hun liedje ontdekken en via hun social media delen, met meer dan een miljoen views tot gevolg. De Minuut met andere covers hebben hetzelfde effect. In totaal is de muziek van Suzan & Freek op Spotify al meer dan 20 miljoen keer beluisterd.

Naast twee eigen uitverkochte clubtours waren Suzan & Freek ook te zien op festivals als Paaspop, Sziget in Boedapest, Concert at SEA, Bierpop en Tuckerville.

Het duo brengt nu haar eerste eigen single uit: Als Het Avond Is.
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:13:28 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183452426
Ik vind het ook aardig,
het doet me wel veel denken aan:
pi_183453576
Voor een Nederlands nummer meer dan prima.
pi_183455651
Een tenenkrommend slecht nummer. Generieke standaard-akkoorden en een songtekst die tegen het zwakzinnige aangrenst. Maar het zegt wel iets over Nederland Muziekland anno 2018 dat dit soort shit commercieel succesvol is.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
  vrijdag 30 november 2018 @ 13:21:02 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_183455978
Leuk liedje, alleen de tekst is wat tenenkrommend.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 30 november 2018 @ 13:27:05 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183456074
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
Een tenenkrommend slecht nummer. Generieke standaard-akkoorden en een songtekst die tegen het zwakzinnige aangrenst. Maar het zegt wel iets over Nederland Muziekland anno 2018 dat dit soort shit commercieel succesvol is.
Alsof het in het buitenland veel beter is. Ik denk dat veel Engelstalige songteksten vertaald nog veel zwakzinniger overkomen dat dit.
pi_183457317
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 13:21 schreef Crutch het volgende:
Leuk liedje, alleen de tekst is wat tenenkrommend.
Dit inderdaad. Melodie heeft wel wat, maar de tekst gaat echt nergens over.

Soms voel ik me slecht dat je niet zo vaak meer echt praten wil
Ik kan het niet hebben als het avond is, oh want ‘s avonds mis ik je vaak
Je weet dat ik niet luister als je praat als dit en me raakt als dit en dan gaat
Zeg me dat het goed komt, geef me stukjes toekomst, of moet ik je maar laten gaan?
  vrijdag 30 november 2018 @ 15:49:12 #8
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_183459078
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:24 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Melodie heeft wel wat, maar de tekst gaat echt nergens over.

Soms voel ik me slecht dat je niet zo vaak meer echt praten wil
Ik kan het niet hebben als het avond is, oh want ‘s avonds mis ik je vaak
Je weet dat ik niet luister als je praat als dit en me raakt als dit en dan gaat
Zeg me dat het goed komt, geef me stukjes toekomst, of moet ik je maar laten gaan?

_O-

Nog zo'n mooie:
"Ik heb je vaak gemist, inderdaad." :')
Je moeder is een hamster
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')