is wel gezonder.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke grote verhalen?
Ik drink al een hele tijd niet meer echt. Af en toe een wijntje of een speciaalbiertje, en wanneer ik uiteten ga.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke grote verhalen?
Ik drink al een hele tijd niet meer echt. Af en toe een wijntje of een speciaalbiertje, en wanneer ik uiteten ga.
Hij had je graag dronken willen DM'enquote:
Oude kaas en olijven opquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo te lezen is het borreltijd in ons Feetopic
Kan ie alsnog doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij had je graag dronken willen DM'en
Sorry, ik zeg het verkeerd. Hij wil met een dronken jij DM'enquote:
Kom maar opquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben wel van de mensen die een drankje lustenquote:
Oh, dat kan ie vergeten ja. Ik ben nuchter toch veel leuker.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg het verkeerd. Hij wil met een dronken jij DM'en
In de DM passen geen fotos hequote:Op vrijdag 30 november 2018 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ie vergeten ja. Ik ben nuchter toch veel leuker.
Wel telefoonnummersquote:
Overrated. Heb mn meissie op de bankquote:
wijn danquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind alleen bier niet lekker hoor....
Dat is wel weer jammer voor hem.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ie vergeten ja. Ik ben nuchter toch veel leuker.
Awh wat schattig en romantisch.....quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overrated. Heb mn meissie op de bankIk heb geen nummers, dm's of gleuffoto's nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |