is wel gezonder.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke grote verhalen?
Ik drink al een hele tijd niet meer echt. Af en toe een wijntje of een speciaalbiertje, en wanneer ik uiteten ga.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke grote verhalen?
Ik drink al een hele tijd niet meer echt. Af en toe een wijntje of een speciaalbiertje, en wanneer ik uiteten ga.
Hij had je graag dronken willen DM'enquote:
Oude kaas en olijven opquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo te lezen is het borreltijd in ons Feetopic
Kan ie alsnog doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij had je graag dronken willen DM'en
Sorry, ik zeg het verkeerd. Hij wil met een dronken jij DM'enquote:
Kom maar opquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben wel van de mensen die een drankje lustenquote:
Oh, dat kan ie vergeten ja. Ik ben nuchter toch veel leuker.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg het verkeerd. Hij wil met een dronken jij DM'en
In de DM passen geen fotos hequote:Op vrijdag 30 november 2018 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ie vergeten ja. Ik ben nuchter toch veel leuker.
Wel telefoonnummersquote:
Overrated. Heb mn meissie op de bankquote:
wijn danquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind alleen bier niet lekker hoor....
Dat is wel weer jammer voor hem.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ie vergeten ja. Ik ben nuchter toch veel leuker.
Awh wat schattig en romantisch.....quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Overrated. Heb mn meissie op de bankIk heb geen nummers, dm's of gleuffoto's nodig.
acht t welquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Awh wat schattig en romantisch.....
Alsof er eentje (of meerderen) naast hebben zo erg is.quote:
Dat is kut voor je.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik niet
Klinkt stom, maar ik ben dronken echt goed grappig
Ik sla iig even over.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof er eentje (of meerderen) naast hebben zo erg is.
heb mn handen al vol aan een vrouw, laat staan meerdere.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof er eentje (of meerderen) naast hebben zo erg is.
Of ik zorg gewoon dat ik constant lam benquote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb mn handen al vol aan een vrouw, laat staan meerdere.
Doe liever iets goed dan halfbakken
Ja samequote:Op vrijdag 30 november 2018 21:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mij lukt het niet eens om één man vast te houden......laat staan meer.......![]()
Eensquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja same.
Maar ik wil er maar één, dat hippe open relatie en bijmannetjes en bijvrouwtjes is echt niet aan mij besteed.
Eens zien wat je geplaatst hebt. Een 403.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of ik zorg gewoon dat ik constant lam ben
[ afbeelding ]
Al dat overslaan. Zo jammer weer.quote:
Ik wil geen vent die ik moet delenquote:
Dat klinkt wel erg egoïstisch.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen vent die ik moet delen. Ik vereis 100% aandacht.
Ik geef ook al mijn aandacht.quote:
komt iequote:Op vrijdag 30 november 2018 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Haags gaat me niet dronken voeren jongens.....wacht nog steeds op m'n eerste glas.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |