Wat is de play doh metodequote:Op woensdag 6 februari 2019 19:37 schreef Charged het volgende:
Diana zit op de staart.
Morgen blank spuiten en panel linen.
Ook voor het eerst de Play-doh methode gebruikt om scherpe lijnen te voorkomen,werkt best lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik weet niet of het een echte term is eigenlijk maar zo noem ik het maar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is de play doh metode![]()
en is dat een decal of heb je dat zelf erop geschilderd?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

0,10 mm ofzo. Misschien nog wel wat dunner.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:05 schreef Woelwater het volgende:
Hoe dik is dat materiaal eigenlijk? Wil zelf ook nog eens onderdeeltjes gaan etsen ergens in de toekomst.

Landingsgestel,sidewinders onder de lege ophangpunten,engine nozzle,schietstoel,achterste gedeelte canopy. Daarna wat detailwerk.Denk dat het dan wel zo'n beetje oke is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:01 schreef Faxie het volgende:
Wat meot je nog doen dan? Ziet er al aardig af uit

Zo snel ga ik nooit hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef dedodo het volgende:
Jou kennende ben je over een paar dagen halverwege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |